Forum

Topic: Wat zijn PS3 Top-Games?

Anoniem's avatar

HeeYj,

Ik heb een vraagje, Wat vind jij een PS3 Top game en die je hebt gespeeld?
Zet het hier onder aub!

Bedankt JoeyNL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 356 XP
    Godfather's avatar

    Call of Duty 4
    Grand theft auto 4
    Uncharted : Drake’s Fortune
    Burnout Paradise

    En nog veel meer…

  2. 896 XP
    WoofeR's avatar

    WWE Smackdown vs. RAW 2008 feat. ECW

    Gewoon lekker worstelen in een goed verhaal. Je moet er wel van houwe…

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    GTA IV sowieso…
    COD4 ook natuurlijk…
    Battlefield:Bad Company
    MGS 4
    Killzone 2 denk ik..

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    COD4! BF BC vind ik ook erg tof.

  5. 498 XP
    PkertNL's avatar

    GTA IV natuurlijk, CoD 4 en nog veel meer…

  6. 454 XP
    arwin1993's avatar

    warhawk,call of duty 4 , grand tourismo 5 prologue,uncharted

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Van mijn schamele collectie zou ik zeggen dat RSV2 op de eerste plek staat, en GTAIV op de tweede.

  8. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    MGS4 op de verdiende nummer 1

  9. 298 XP
    Goodfella's avatar

    BF BC:glass_smile:

  10. 251 XP
    Bassen's avatar

    Bad company is zo’n gaaf spel (ik heb het eigelijk alleen nog maar online gespeeld)

  11. 280 XP
    Julian's avatar

    Mijn nummer 1 is toch echt Uncharted : Drake’s Fortune!
    Toen ik de game net had zat ik al op school te wachten tot dat ik weer naar huis kon om deze fantastische game te spelen.

  12. 35 XP
    ThymeS's avatar

    Mijn nummer 1 is toch echt Uncharted : Drake’s Fortune!
    Toen ik de game net had zat ik al op school te wachten tot dat ik weer naar huis kon om deze fantastische game te spelen.

    Uncharted is inderdaad een geweldig spel! Normaal zuigen de nederlandse stemmen zwaar, maar in dit spel echt niet. En de graphics, echt prachtig:D Ben van plan ‘m nog eens uit te spelen als de trophies erin komen:23:

  13. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik vind het spel niks aan om nog een keer uit te spelen, het was verder wel een gave game.

  14. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Metal Gear Solid 4
    Army of Two
    Orange Box

    Mijn drie favorieten op de PS3 🙂

  15. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Ik vind op dit moment CoD4, BF: BC en MGS4 drie absolute toptitels voor de PS3. Die laatste (MGS4) schaf ik binnenkort aan. Op het moment vermaak ik me namelijk prima met CoD4 en BF: BC. Ik vind ze op alle terreinen zeer geslaagd. 🙂

  16. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Uncharted Drake’s Fortune
    Call of Duty 4
    Guitar Hero 3

    Mijn top 3 in willekeurige volgorde…

  17. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Call of Duty 4
    geweldige multiplayer , daar is het voornamelijk om te doen , ook al is de singleplayer ook wel mooiuitgewerkt ! (met zeer mooie graphics btw)

    Grand Theft Auto IV
    heel lange singleplayer (zoals we gewend zijn van GTA)
    online mogelijkheden , leuk voor een tijdje , maar daarna begint het saai te worden . ik vond GTA San Andreas leuker (niet mooier ofc)

    LittleBigPlanet!
    dit wordt DE topper van het jaar 2008 voor de PS3 (vraag maar aan iedereen hier op de forums) maar hij komt pas in oktober uit 🙁
    een soort van puzzel achtige game waarin je zelf alles , maar dan ook echt alles zelf kunt maken wat je ook maar kunt verzinnen.

    wil je meer weten over deze games?
    volg dan Edwin z’n raad op: ”Google is your friend!”

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    GTA IV, ”leuk voor een tijdje” Daar ligt het niet bij mij aan dat ik het niet speel. Als ik hem heb uitgespeeld en niet meer speel, betekent niet bij mij dat ik hem saai vind ofzo of niet leuk, maar omdat ik dan beter een iets fatsoenlijkere online game te spelen heb. Maar soms heb ik wel ff de neiging om GTA IV te spelen, Ên als ik GTA IV singleplayer weer ff nog een keer doe word ik meteen weeer opgenomen in dat toffe verhaal en speel ik wel gelijk 5 uur achter elkaar zonder het te weten:D

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Bad company is zo’n gaaf spel (ik heb het eigelijk alleen nog maar online gespeeld)

    Probeer de singleplayer is man! De singleplayer had ik al aardig snel uitgespeeld, het is ook best een korte singleplayer maar man je mist gewoon iets. De humor is gewoon echt geweldig grappig soms, volgensmij is dat je dat ook wel is opgevallen in de TV reclames van Battlefield. Toch best een aanrader ook al draait de game in het algemeen om de multiplayer;) Want DICE heeft deze keer toch ook best veel gefocust op een toffe singleplayer, en dat is ze al aardig gelukt. Geen lange singleplayer,geen al te korte singleplayer. Als je het kort vind, tja… Dan blijf je toch wel zoet met de hele toffe multiplayer die DICE ons heeft gebracht:D

  20. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    BF BC
    MGS4
    GTA IV
    Assassin’s creed
    Top Spin 3

  21. 236 XP
    Djierod's avatar

    Elder scrolls 4 Oblivion
    Call of Duty 4
    Metal Gear Solid 4

  22. 194 XP
    little big planet's avatar

    warhawk,call of duty 4 , grand tourismo 5 prologue,uncharted,motorstorm,

  23. 72 XP
    Ubii's avatar

    Als ik aan PS3 top-games denk, denk ik aan exclusives. Dus valt al bijna ieder genoemde game hier af.

    Er zijn nog niet zoveel goede, maar dat verandert volgend jaar wel.

    R:FOM
    MGS4
    Warhawk

  24. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    little big planet

    mijn broertje 10 jaar wil kung fu panda kopen is die vet die game is de game playgoed en graphigs

  25. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    little big planet

    mijn broertje 10 jaar wil kung fu panda kopen is die vet die game is de game playgoed en graphigs


    Ik heb een vraagje, Wat vind jij een PS3 Top game en die je hebt gespeeld?
    Zet het hier onder aub!

    Dat was de vraag ik neem aan dat jij LBP nog niet gespeeld hebt… 😐

    Anyway, Ik heb alleen maar Multi-platform games als je die leuk vind ^.^:P

    – Devil May Cry 4
    – Battlefield:Bad Company
    – Call of Duty 4
    (- Grand Theft Auto 4 vond ik niet zo’n PS3 top game…)