Forum

Topic: PSP E1000 Vragen

Anoniem's avatar

Ik heb een paar vragen over de PSP E1000.

1. Met welk PSN account kan je inloggen op je psp? Kan dat met je account dat je ook voor de ps3 gebruikt?

2. Als je bijvoorbeeld via de playstation store op de ps3 een ps one classic of een minis game download kan je die dan ook overbrengen naar je psp zonder dat je hem opnieuw moet kopen?

3. Als je inlogt met je psn account op je psp en je speelt bijvoorbeeld een game kan je dat dan zien ik je draagbare id van playstation.com oid?

4. Heeft de psp trophies in spellen?

5. Als je een demo ofzo download via je psp op de ps store met je psn account dat je ook gebruikt voor je ps3 kan je de demo of downloads dan zien op je ps3?

Bedankt voor jullie antwoorden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    1, Dit kan niet op de PSP E-1000, er zit geen WiFi in dus geen internet.

    2. Volgens mij ondersteunt deze PSP geen digitale games, enkel UMD’s.

    3. Nee dat kan niet, dit update niet realtime

    4. Nee

    5. Je kan met de PSP E-1000 geen demo’s downloaden

  2. 6 XP
    Denis_Ibrismovic's avatar

    Hoe kan je dan op internet of kan dat niet?

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hoe kan je dan op internet of kan dat niet?

    Met de PSP E-1000 kan dit niet, dan moet je de PSP-3000 kopen of een PS Vita.

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    volgensmij kan je daar niet op internetten ik zou zeggen ze hebben tog niks voor niks een pc gevonden op de psp is dat heel sloom

  5. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    1. Met welk PSN account kan je inloggen op je psp? Kan dat met je account dat je ook voor de ps3 gebruikt?
    Op een PSP E1000 kan je niet inloggen op PSN, met andere PSP’s wel, en ja ook met een account die je voor de PS3 gebruikt

    2. Als je bijvoorbeeld via de playstation store op de ps3 een ps one classic of een minis game download kan je die dan ook overbrengen naar je psp zonder dat je hem opnieuw moet kopen?
    Als je via de PS3 hebt aangeschaft, kan je via de PS3 overplaatsen naar de E1000 via USB, en via andere PSP’s gewoon downloaden via je PSN

    3. Als je inlogt met je psn account op je psp en je speelt bijvoorbeeld een game kan je dat dan zien ik je draagbare id van playstation.com oid?
    Bij aantal online spellen kan je je PSN account zien, zoals MotorStorm Artic Edge

    4. Heeft de psp trophies in spellen?
    Nee

    5. Als je een demo ofzo download via je psp op de ps store met je psn account dat je ook gebruikt voor je ps3 kan je de demo of downloads dan zien op je ps3?
    Als het dezelfde account is, dan wel

    De PSP E1000 heeft geen internet, dus ook geen online support, of PSN.
    Ik hoop dat dit geholpen heeft