Forum

Topic: fifa 12 ultimate team error

Anoniem's avatar

Hallo, nadat wij een wedstrijd gespeeld hebben en we en we drukken op verder… dan krijgen we een fout melding dat ultimate team geen verbinding kan krijgen met de EA server.Ukeert terug naar het hoofdmenu.
Wie weet hoe ik dit iop kan lossen.Mijn zoon wordt er helemaal gestoord van.
Internet en updates kunnen we wel gebuiken, dat werkt wel.
Graag jullie advies!!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hallo, nadat wij een wedstrijd gespeeld hebben en we en we drukken op verder… dan krijgen we een fout melding dat ultimate team geen verbinding kan krijgen met de EA server.Ukeert terug naar het hoofdmenu.
    Wie weet hoe ik dit iop kan lossen.Mijn zoon wordt er helemaal gestoord van.
    Internet en updates kunnen we wel gebuiken, dat werkt wel.
    Graag jullie advies!!!!!

    Misschien domme vraag maar ik speel het spel niet maar is dit Online of is dit gewoon een potje tegen elkaar?

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hiervoor moet je online verbinding hebben. Het is verder mogelijk om online tegen iemand te spelen of tegen de computer. Maar ik had er ook wel eens last van toen ik FIFA speelde, alleen lag dat toen vaak aan de severs van FIFA. Dus ik denk dat je er weinig aan kunt doen.. of iemand anders moet een idee hebben.