Forum

Topic: Nieuwe LCD TV of LED TV

Anoniem's avatar

Hallo,

Op het moment speel ik mijn PS3 op mijn PC monitor, echter is het beeld niet geweldig en ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe tv. Ik had mijn oog op de Samsung UE37D5700.

Deze is Full HD – 1920 1080, 100HZ en groot zat.

Echter durf ik niet te zeggen of deze ook echt geschikt is voor de PS3, ik kan namelijk nergens de MS vinden van dit toestel.. (responstijd).

Mijn budget is 400 – 550.

Iemand tips?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Volgens mij 8ms, to much!
    Het is inderdaad zeer lastig te vinden via het internet.

    http://www.priceinspector.co.uk/p/samsung%201080/c/62/Computers-Software/Computer-Components/f/desc,True/

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb een samsung Led smart tv 3d, bla bla bla !

    aleen istie 1000 euro :O !

  3. 236 XP
    RS-010's avatar

    Beter wacht je tot rond de tijd van het WK dan heb je altijd volop aanbiedingen.

  4. 4 XP
    Treppu's avatar

    Ik heb een samsung Led smart tv 3d, bla bla bla !

    aleen istie 1000 euro :O !

    Bedankt voor de feedback. Wat zijn de alternatieven? Hier zijn een paar LCD TVs (ongeveer 500€)

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Bedankt voor de feedback. Wat zijn de alternatieven? Hier zijn een paar LCD TVs (ongeveer 500€)

    Haal een led, is toch wel het mooiste ! 😀

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    Led zijn toch wel mooiere TV’s vind ik
    en meestal ook wat moderner met handige modus erop enzo

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Panasonic Plasma. Ik heb een Lcd tv gehad en heb nu een laptop met led scherm/verlichting., maar ik vind dat plasma het mooiste levende beeld geeft. Een lcd tv met led verlichting geeft een veel te hard beeld.