Forum

Topic: PSP games op de Vita, het geld waard?

Anoniem's avatar

Omdat de Backwards Compatibility regeling voor de PSVita waarschijnlijk niet naar Europa komt, is mijn vraag:

Is het je geld waard om je spellen nogmaals aan te schaffen op de PSVita?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zo lang jij je PSP nog hebt, nee!
    Het beeld kwaliteit van de PSP games zijn op de Vita een stuk slechter dan op een PSP, zelfs met dat filter.

    Ik heb nog nooit een PSP gehad, dus ik heb nog wel een excuus.

  2. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Ik heb wel een PSP, maar het is een 1004 (eerste versie dus).

    Deze heeft vooral het probleem dat hij erg traag is en het beeld is niet heel erg goed.

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dat raad ik iedereen af. De PSP ports die te downloaden zijn op de PS Vita zijn echt heel erg slecht. De kwaliteit is niks.

  4. 10 XP
    Coconutman99's avatar

    Hier ben ik het niet zo mee eens, Ik zelf heb een psp voor een korte periode gehad, En heb dus een heleboel top games gemist. En aangezien de vita nu nog niet zo veel geweldige titel heeft, Vermaakt ik me prima met de psp titels. Wel jammer dat niet alle spellen op de ps store staan, Kingdom hearts birth by sleep is namenlijk nog de enigste uit de reeks die ik nog niet gespeeld heb. Die staat er bijvoorbeeld niet op. En over de kwaliteit, tja het scherm van de vita is groter dus je krijgt wat meer pixels te zien, Maar dat vind ik allemaal wel meevallen hoor, Graphics nemen de kwaliteit van het spel niet weg hoor.

  5. 7 XP
    Nala's avatar

    Heb tot nu toe maar een PSP spel gedownload, William Pinball Classics, en de graphics zijn echt belabberd. Had ik dat van te voren geweten dan had ik hem nooit gekocht.

  6. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb nooit een PSP, broertje wel, gehad dus geniet nu echt van de klassiekers die daarvoor uitkwamen. Dat de kwaliteit slechter is vind ik onjuist, vaak vind ik de details beter omdat het scherm van de Vita een stuk helderder is. Zeker de games die je niet op de PSP gespeeld hebt kopen voor de Vita.

    Zit btw echt te wachten op PSP editie van Killzone. 🙂

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ook ik heb inmiddels mijn eerste PSP game gedownload naar de PS Vita en wat vele andere ook zeggen. Ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb zojuist Persona deel I aangeschaft en ben er juist best blij mee. Dit zal zeker niet de laatste PSP game zijn die ik naar de PS Vita ga downloaden. Ik ben best een grote JRPG fan en op de PSP zijn er redelijk wat uitgekomen die ik nog graag een keer wil spelen.

    Telt ook mee dat ik heel blij ben met het kunnen downloaden van PSP games naar de Vita daar de JRPG’s redelijk uitblijven voor de Vita. Tot dusverre alleen Persona 4 Golden welke ik erg leuk vind. De rest van de RPG’s voor de Vita zijn meer actie games dan RPG’s naar mijn mening.

  8. 202 XP
    askanan's avatar

    ik wil star ocean 2 en valkyrie profile spelen op men vita maar beide zijn niet beschikbaar op de psstore 🙁

    ps: waar blijft the legend of dragoon voor europe sony?