Forum

Topic: PsVita irritaties

Anoniem's avatar

Hallo wil even deze topic openen om irritaties te bespreken.

1. ik vind het namelijk heel irritant dat als iemand online komt op je vita je niet kan zien als die nou op zijn vita zit om hem voor de party uit te nodigen

2. Ik vind het ook heel irritant om me elke keer te moet aanmelden zoals bij berichtweergeving Party en Vrienden

3. Cross chat mocht van mij wel wat harder vin hem wat aan de zacht kant en soms versta ik ze dan niet

en voor de rest ben ik er zeer tevreden over

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb geen ervaring op met Cross Chat.

    Wel merk ik dat je bij sommige games van het internet wordt geschopt.
    Ik begrijp wel dat het beter is voor de batterij duur, met als gevolg dat je even moet wachten tot je weer verbinding hebt, wil je even op de Browser een hint opzoeken, of even een bericht terugsturen in de Chat.
    Hiermee verliest je Vita wat sociale meerwaarde, terwijl het juist Sony’s bedoeling was om meer sociaal met de Vita te gaan werken.

    De 3DS heeft zo’n feature, waarmee je kan zien wat je vrienden op dit moment doen, en je kunt enkele games zelfs vanaf de Vriendenlijst joinen (wanneer ze online zijn).
    http://www.cw-server.eu/files/images/3DSFriendListFeature.cwgi

    De Vita heeft zo’n feature ook, maar je hebt er niks aan wanneer je Vita alle Netwerk functies uitzet.
    http://www.cw-server.eu/files/images/VitaFriendListFeature.cwgi

  2. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Heb nog wel een plus puntje

    Net cross chat via 3G geprobeerdt en dat werkt egt super goed

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Black spotting, nog niet heel erg vervelend, maar het is erg rot om te weten dat het er zit.

    Verder vind ik het ook heel irri wat je zelf al aangaf is dat je niet ziet of het nou op ps3 of vita is, en dat je de app steeds moet herstarten.

    Trophy’s van de vita kan je ook niet herkennen op de ps3 :S

    Verder rest allemaal top, en hoop dat de min puntjes opgelost worden door een of andere update/patch.

  4. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ja en wat ook nog heel jammer is een account op de vita nu wil me vriendin ook graag uncharted spelen maar dan moet ze op mijn save game heel irritant

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    De PSP games zijn echt schandalig duur. Ik vind dat sommige spellen wel 50% in prijs moeten dalen.
    Ik denk dat je dan een gouden handel opzet op de store.

  6. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Jep ik heb het ook, meerdere mensen willen op mn vita spelen maar ik wil zelf een spel uitspelen. Grr

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik vind het raar dat als je online bent op je vita je dat andere mensen dat niet zien in hun vriendenlijst op de PS3, dus berichtjes sturen tussen Vita en PS3 is heel vaag

  8. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja wat gewoon irritant is dat je elke keer opnieuwe moet aanmelden

    je moet gewoon kunnen zien dat iemand op de PSVita gamed en wie op de PS3 gamed