Forum

Topic: [OOT] Unit 13

Anoniem's avatar

Unit 13 is de eerste (online) shooter welke ontwikkeld is voor de PS Vita door Zipper Interactive (makers van Socom).

Wat vind je van deze game, en wat weet je er al van?

Praat erover in dit topic!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 505 XP
    DarkQ's avatar

    al Gepre orderd

  2. 1562 XP
    dikked's avatar

    het leek mij echt een geweldig spel. Heb de demo bij een kameraad gespeeld, toen ik hem zelf wou downloaden was hij offline gehaald xD

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Deze plaatste M4GN3T net op het forum, alvast een voorproefje.

    http://www.youtube.com/watch?v=dy06-s-jUms

  4. 505 XP
    DarkQ's avatar

    haal jij hem ook

  5. 440 XP
    Zocalox's avatar

    IK heb geen PSVita dus mij zul je hem niet zien halen 😉

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik denk dat ik hem uiteindelijk ook wel ga halen, niet gelijk want ga eerst modnation en rayman uitspelen 😛

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Die 3rd person zit er wel netjes uit!

  8. 505 XP
    DarkQ's avatar

    heb modnation afgezegt naar de revieuw van hier en gamekings inplaats daar van rayman bestelt

  9. 505 XP
    DarkQ's avatar

    heb hem unit 13 😀

  10. 1562 XP
    dikked's avatar

    heb modnation afgezegt naar de revieuw van hier en gamekings inplaats daar van rayman bestelt

    Rayman is indd een awesome game maar wel jammer dat je modantion ervoor heb moeten annuleren. Modnation heeft sommige problemen maar als je van dat old school karten houd kijk je daar dwars door heen

  11. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik wil proberen Platinum op deze game te halen maar ik merk dat ik de trophy New Recruit niet heb gekregen bij het uitspelen van de tutorial in het begin… Ook merk ik dat ik de scores van m’n vrienden uit mijn vriendenlijst niet kan zien. Heeft iemand ook dit probleem?

    Update: Als je de trophy niet hebt gekregen ga dan naar Instellingen > Overige Instellingen > Training Opnieuw. Nu zal je hem waarschijnlijk wel krijgen 😉

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Klik hier voor de review van deze geweldige game!

  13. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ik wil proberen Platinum op deze game te halen maar ik merk dat ik de trophy New Recruit niet heb gekregen bij het uitspelen van de tutorial in het begin… Ook merk ik dat ik de scores van m’n vrienden uit mijn vriendenlijst niet kan zien. Heeft iemand ook dit probleem?

    Update: Als je de trophy niet hebt gekregen ga dan naar Instellingen > Overige Instellingen > Training Opnieuw. Nu zal je hem waarschijnlijk wel krijgen 😉

    platium gaat best wel moeilijk worden omdat je alles 5 sterren moet hebben ik ben het ook aan het proberen heb nu 7 van de 9 doelwitten gedood dus heb 142 sterren nu volgende krijg je pas bij de 160 sterren en missie 35 vin ik egt moeilijk

  14. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Heb Hem al Platium 🙂

  15. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik heb gewoon de ingesteldheid van, ik ga niet verder naar het volgende level voordat ik 5 sterren heb behaald op dit level, en dit lukt naar mijn zeggen perfect…

  16. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ik heb gewoon de ingesteldheid van, ik ga niet verder naar het volgende level voordat ik 5 sterren heb behaald op dit level, en dit lukt naar mijn zeggen perfect…

    Je moet zorgen dat je de keer bonus krijgt x2 of x3 Het gaat er veel om je hoge score plus je missies goed uithalen bij welke missie ben je nu

  17. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Je moet zorgen dat je de keer bonus krijgt x2 of x3 Het gaat er veel om je hoge score plus je missies goed uithalen bij welke missie ben je nu

    Ik haal gemakkelijk een x2, x3, x4 of een x5 bonus. Je moet gewoon direct switchen naar je handgun en daarmee kan je de game heel stealth-achtig spelen en gemakkelijk headshots doen. Dat is mijn tactiek 😀

  18. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Gisteren gekocht, wel een leuk spel! ziet er ook goed ut!

  19. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ik haal gemakkelijk een x2, x3, x4 of een x5 bonus. Je moet gewoon direct switchen naar je handgun en daarmee kan je de game heel stealth-achtig spelen en gemakkelijk headshots doen. Dat is mijn tactiek 😀

    heb je hem al platium eigelijk

  20. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Deze plaatste M4GN3T net op het forum, alvast een voorproefje.

    http://www.youtube.com/watch?v=dy06-s-jUms

    ziet er wel echt nep uit

  21. 292 XP
    Jasper611's avatar

    heb je hem al platium eigelijk

    Ben eraan bezig 😉

  22. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik weet niet, ik heb de demo gespeeld en vind hem niet zo lekker spelen. Ik vind dit in ieder geval geen goede shooter, ik weet niks over de story mode of andere dingen.