Forum

Topic: Eindelijk gefixt: Comment bug

Anoniem's avatar

Heren,

We hebben al lang te kampen met een bug dat je een valse melding krijgt over het te snel plaatsen van comments. Vandaag is dit opgelost. Eindelijk maar toch heb ik het probleem kunnen vinden, duurde erg lang, maar tis gelukt.

Mocht je onverhoopt toch nog deze melding krijgen en je bent van mening dat je niet snel post, let me know!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mooizo!, soms last van, en erg irritant als je een lange comment wilde plaatsen. Maar hopelijk nu opgelost 🙂

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    waar ligt dit dan aan? en Wrrm is het nu pas gevonden?

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    waar ligt dit dan aan? en Wrrm is het nu pas gevonden?

    Het probleem zat dat de juiste IP niet werd opgehaald omdat we een load balancer gebruiken. Naar aanleiding van hulp van iemand anders heb ik ’t kunnen detecteren, zelf was ik niet bekend met dit fenomeen.

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Het probleem zat dat de juiste IP niet werd opgehaald omdat we een load balancer gebruiken. Naar aanleiding van hulp van iemand anders heb ik ’t kunnen detecteren, zelf was ik niet bekend met dit fenomeen.

    Beter werd hier meestal mad van ! 😀

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Beter werd hier meestal mad van ! 😀

    y u mad bro?

    – Goed gedaan Roy! Ik kreeg die error 9 v/d 10 keer, dus ben hier zeker blij mee!

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yeszzzzz wajooooowww dit werd tijd door dit prob ging ik minder comments droppen nu ga ik er weer op los thnx !!

  7. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    yeszzzzz wajooooowww dit werd tijd door dit prob ging ik minder comments droppen nu ga ik er weer op los thnx !!

    Spammer 😛 !

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Het probleem zat dat de juiste IP niet werd opgehaald omdat we een load balancer gebruiken. Naar aanleiding van hulp van iemand anders heb ik ’t kunnen detecteren, zelf was ik niet bekend met dit fenomeen.

    Werk je in de ICT of ben je gewoon een computerwhiz

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Werk je in de ICT of ben je gewoon een computerwhiz

    Ben wel afgestudeerd op IT maar PSX is gewoon me full-time job.

  10. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Gaming en IT samen wordt toch niet snel veel beter 😀

  11. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ben wel afgestudeerd op IT maar PSX is gewoon me full-time job.

    Is jaloers ….

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mooi. 🙂