Forum

Topic: Vragen over games uit PS store

Anoniem's avatar

Ik twijfel of ik een vita wil kopen. Mijn broer ook.
1.kan ik, als ik een game koop in De ps store, dezelfde game gratis downloaden op de vita van mijn broer? zodat we de games als het ware delen( dit kan ook met bijv. een apple ID).
2. kan je dan ook beide een eigen save game hebben?
3. kan je dan ook voor online spelen en (voice)chat een ander PSN account gebruiken? maakt niet uit als je dan eerst moet uitloggen ofzo.

Dan heb je dus allebei een eigen account om online (tegen elkaar en anderen) te spelen en voor (voice)chat. Het 3e account is dan voor samen om games te downloaden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hallo tom

    Psvita is Account gebonden je kan maar op 1 vita 1 account plaatsen dus je kan ook geen downloads share

    2. je moet 2 games hebben elk een vita ik denk als je een backup maakt en dan via de andere vite toepast het meschien wel wil

    3. nee dit is net als vraag 1 account gebonden als je online voice chat wil kan je gewoon met je psn account doen

  2. 3 XP
    tom031's avatar

    jammer…. dan maar games gewoon in de winkel kopen… voor de duidelijkheid: je kan dus, als je een game in de winkel koopt, die game niet op 2 ps vita’s spelen?

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Kan wel, maar alleen 1 Vita kan de trofeeën verdienen.
    De kans bestaat dus dat je een aantal trofeeën misloopt.

    Of die methode met de Backup wel of niet werkt, daar ga ik vanavond een onderzoek naar doen.

  4. 3 XP
    tom031's avatar

    Kan wel, maar alleen 1 Vita kan de trofeeën verdienen.
    De kans bestaat dus dat je een aantal trofeeën misloopt.

    Of die methode met de Backup wel of niet werkt, daar ga ik vanavond een onderzoek naar doen.

    Laat me het weten! Maar save games kunnen dus wel? Ik als je dan bijv. Uncharted speelt dat je dan allebei op een ander punt in de game kan zijn?

  5. 505 XP
    DarkQ's avatar

    heb ik ook nog niet getest eigelijk maar opzich moet dat wel willen en net was yami als zegt met je trofeen dat heb je dan wel dus zal gewoon 2 x de game kopen