Forum

Topic: XP

Anoniem's avatar

Bij Reward in instellingen zie je staan dat er staat ”Dit onderdeel is vanaf januari 2012 beschikbaar” het is al maart en het is nog steeds niet beschikbaar en ik vraag me af wat dat is. Kan je daar iets met je xp kopen ofsoo???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit houd XP in:
    Op PSX-Sense is het mogelijk om zogeheten Xperience Points te sparen. Deze punten geven aan hoe actief je bent binnen onze community en leveren je dus ook respect op bij andere leden. Niet alleen zijn deze punten er voor de show maar kunnen ze ook van pas komen bij bepaalde prijsvragen of andere en/of andere acties. Het kan namelijk zo zijn dat een bepaalde prijsvraag alleen toegankelijk is voor geregistreerde leden met een bepaald XP-aantal.

    Regels:

    Zijn PSX-Sense Xperience Points in te leveren voor geld
    Nee, het is een virtuele valuta en niet in te leveren voor geld

    Hoe wordt het aantal XP bepaald
    Je aantal punten wordt bepaald door je activiteit op het forum en hoe vaak je reageert op een artikel. Deze twee factoren worden dan bij elkaar opgeteld en hier komt een nummer uit; XP.

    Wordt spammen bestraft?
    Ja, wanneer we constateren dat een user reacties plaatst om zo gemakkelijk XP in te winnen, zullen we hier gepaste actie voor ondernemen. De reacties worden dan verwijderd en dus wordt het punten aantal ook minder van de desbetreffende gebruiker.

    Kan ik ook XP kopen?
    Nee, dit is niet mogelijk.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dit onderdeel heeft helaas wat vertraging opgelopen, we hadden een partnership met iemand maar dat ging op last minute niet door.

  3. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Oke ik snap het helemaal 😀

  4. 414 XP
    Milkyray's avatar

    al nieuws?