Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Black Ops 2

Anoniem's avatar

Black Ops 2 komt er waarschijnlijk aan, David Vonderhaar Tweet al best veel over de game en er zijn vele hints naar de titel.
Ik hoop zelf dat Black Ops 2 eraan zit te komen met een goede Multiplayer en Zombies 🙂
( Er waren al BO2 Topics maar dit is nu de officiele).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

322 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Black Ops 2 komt er waarschijnlijk aan, David Vonderhaar Tweet al best veel over de game en er zijn vele hints naar de titel.
    Ik hoop zelf dat Black Ops 2 eraan zit te komen met een goede Multiplayer en Zombies 🙂
    ( Er waren al BO2 Topics maar dit is nu de officiele).

    http://wccftech.com/wp-content/uploads/2012/02/blops2.jpg

    fijn nu hebben we er 3 ! en er was all een oficial ?

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha, ik hoor een Moderator….

  3. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    haha, ik hoor een moderator….

    :p idd

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    fijn nu hebben we er 3 ! en er was all een oficial ?

    Nee, niemand schrijft de volledige naam op en dat hoort.
    😛
    Andere verwijderen dus 😉

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wat voor killstreaks kunnen we nu verw8en hmmmmm exploding doggies? choppers met machineguns feat bazooka’s can’t wait

    Zombies zuigen Flame on!!

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    wat voor killstreaks kunnen we nu verw8en hmmmmm exploding doggies? choppers met machineguns feat bazooka’s can’t wait

    Zombies zuigen Flame on!!

    Dat zeg je omdat je max round 2 hebt ofso ??? Je moet het leren mattie !

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    max round 2 lol heb die hele shit geownt met wat matties maar het spreekt me gewoon niet aan

  8. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    max round 2 lol heb die hele shit geownt met wat matties maar het spreekt me gewoon niet aan

    Veel mensen wel dus ze laten het beter er in 😛

  9. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Heb schijt aan de mensen die zombies willen,, koop dan gewoon Dead Island of Dead Rising2 😛

    Call of Duty horen gewoon geen zombies in,, Call of Duty moet gewoon weer worden zoals CoD 4 😀 Alleen betere graphics misschien 😛 maarja ik ben benieuwd hoe ze alles gaan odne in deze game

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Laat maar komen !! Black ops beter dan mw3, black ops is meer voor de seriouse gamers ( vind ik ) en de levels creëren bij mij toch wat meer vrolijkheid dan mw3 ( die vieze bruinige lvl’s, bluhh )

  11. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Heb schijt aan de mensen die zombies willen,, koop dan gewoon Dead Island of Dead Rising2 😛

    Call of Duty horen gewoon geen zombies in,, Call of Duty moet gewoon weer worden zoals CoD 4 😀 Alleen betere graphics misschien 😛 maarja ik ben benieuwd hoe ze alles gaan odne in deze game

    LOL, ik vind cod zombies beter als Dead Island of Alle andere zombie games ! Ik denk dat ik blops ga kopen voor zombies !

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik hoop dat de AK47 hetzelfde blijft als in Black Ops 🙂

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik hoop dat de AK47 hetzelfde blijft als in Black Ops 🙂

    ik hoop galil & famas(L)

  14. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik hoop galil & famas(L)

    Galil ook alleen Famas mag anders, ik weet niet, ik vond hem niet zo chill.

  15. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Galil ook alleen Famas mag anders, ik weet niet, ik vond hem niet zo chill.

    Ik kon het beste spelen met de Famas. Het is echt het beste wapen van alle CoD’s.

  16. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik kon het beste spelen met de Famas. Het is echt het beste wapen van alle CoD’s.

    ACR uit mw2 is de beste AR

  17. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik hoop wel op meer killstreaks dat hebben ze bij MW3 op zich wel OK aangepakt maar ik hoop toch dat Treyarch er iets leuks van maakt 😉

  18. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik hoop wel op meer killstreaks dat hebben ze bij MW3 op zich wel OK aangepakt maar ik hoop toch dat Treyarch er iets leuks van maakt 😉

    Geen zombies = geen aankoop. Vond de MP wel leuk alleen die ergenissen man, ik ragede em echt om de 12 minuten, en dan nog niet over die HM gesproken !

  19. 1374 XP
    rva_96's avatar

    AUG mag er van mij ook wel weer in zitten <3

  20. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik kon het beste spelen met de Famas. Het is echt het beste wapen van alle CoD’s.

    + Infinite

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    AUG mag er van mij ook wel weer in zitten <3

    Nee, van mij niet. Dat wapen is zo overpowered, en dat blijft het. Ik vind het een heel fijn wapen, maar het is niet fijn om tegen zulke AUG Nabz te spelen met hun Red Dot'je.

  22. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nee, van mij niet. Dat wapen is zo overpowered, en dat blijft het. Ik vind het een heel fijn wapen, maar het is niet fijn om tegen zulke AUG Nabz te spelen met hun Red Dot’je.

    wat dacht je van een GB team als je BO2 voor ps3 ga halen?

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    wat dacht je van een GB team als je BO2 voor ps3 ga halen?

    Mausie <3 GB. OF NIE MAUS 🙂

  24. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt

    http://www.youtube.com/watch?v=5YsfaaWVQRw&feature=youtu.be

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt

    http://www.youtube.com/watch?v=5YsfaaWVQRw&feature=youtu.be

    Vet man, zou het echt zijn? Zombie Campaign? Ziet er best echt uit maar nu al? Ik zou graag dat 2e Part willen zien daar laten ze de matchmaking lobby zien 🙂

  26. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Geen zombies = geen aankoop. Vond de MP wel leuk alleen die ergenissen man, ik ragede em echt om de 12 minuten, en dan nog niet over die HM gesproken !

    Very True. Black Ops was alleen leuk vanwege zombies, de Multiplayer werd naar een tijdje spelen echt enorm saai.. 😛

  27. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Heb zin in deze game <3
    Kwil echt graag even wat gameplay zien, wanneer komt denk je de Ofiiciele Multiplayer Trailer uit?

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik BO2 samen met MoH Warfighter denk ik maar geen Elite hoor 😉

  29. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ze zouden dat kniven aan lichaams gebied moeten aapassen

    -hoofd,nek/hals,borst en iets lager 1xdood

    -heup en lager 2of3x

    Just Saying

  30. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ze zouden dat kniven aan lichaams gebied moeten aapassen

    -hoofd,nek/hals,borst en iets lager 1xdood

    -heup en lager 2of3x

    Just Saying

    Ja dat kan opzich wel alleen krijg je nog steeds panic knives want er lopen geen liliputters in CoD 😉

  31. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja dat kan opzich wel alleen krijg je nog steeds panic knives want er lopen geen liliputters in CoD 😉

    nooit last van gehad eerlijkgehad, ik ben altijd sneller xD

  32. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ben echt benieuwd naar beelden van deze game. 😛 Ik wil weten wat ze er van gemaakt hebben na o.a. alle kritiek op Black Ops (en natuurlijk op MW3). 🙂

    Kritiek op BO was bijvoorbeeld dat de GFX van WaW mooier/beter waren dan van BO. Dus ben echt benieuwd.

  33. 197 XP
  34. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Komt dit jullie niet bekent voor http://slumz.boxden.com/f610/remember-gun-cyper-metal-gear-solid-1740301/

    Nee. Dat ding van MGS heeft 1 rotor (daarmee zou je überhaupt in het echt niet eens mee kunnen vliegen omdat je dan gaat tollen) en de Quadrotor heeft 4 rotors… xD

  35. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hopelijk poetsen ze de graphics heel wat op. Ik baalde enorm toen ik Black Ops voor het eerst opstartte. En de chopper gunner killstreak moet erin blijven. Die was gaaf!

    Kwa verhaal zou het vet zijn als ze rond de jaren 80 ofzo kijken. Beetje dat sneaky gedoe in China en Zuid Amerika.

    Ik denk dat ik eerst maar de reviews en de gameplay beelden ga afwachten voordat ik deze ga kopen.

  36. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hopelijk poetsen ze de graphics heel wat op. Ik baalde enorm toen ik Black Ops voor het eerst opstartte.

    Idd! 🙂

    Ik zie in oktober wel welke game mij op dat moment het meest heeft “overgehaald” om te kopen/preorderen. MoH: WF of CoD: BO2. Of beide natuurlijk. 😛

  37. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ga zoizo de prestige edition ( als ie komt ) van black ops 2 aanschaffen 😛

  38. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    black ops moet wel goed zijn wil ik hem halen.. maar denk het wel want vind games van treyarch sws lekkerder weg spelen

  39. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb al genoeg redenen gezien om hem niet te halen ! Ik blijf gewoon bij COD1, COD2 en COD4 op de PC

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb al genoeg redenen gezien om hem niet te halen ! Ik blijf gewoon bij COD1, COD2 en COD4 op de PC

    Er is nog niks van de game bekend eigenlijk hoor… De naam is zelfs nog niet bevestigd en er is nog geen footage of in-game screenshot van de game, dus… xD

  41. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Blacks ops vond ik zowiezo al een kloten editie dus BO2 ga ik ook niet halen.
    Maar ik ben wel weer zo dom om hem wel te halen en dan 1 week het spelletje spelen en in de kast ermee.
    Cod its like a drug!

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vandaag wordt de nieuwe CoD dan dus aangekondigd. 😛

    Er verschijnen allemaal nieuwe screenshots op CallofDuty.com

    http://callofduty.com/content/dam/activision/callofduty/teaser/assets/900x506_classified_07.jpg

    http://callofduty.com/content/dam/activision/callofduty/teaser/assets/900x506_classified_10.jpg

  43. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik hoop dat die trailer snel komt 🙂

  44. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Ik hoop dat die trailer snel komt 🙂

    ikke ook

  45. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik hoop dat die trailer snel komt 🙂

    Lol, er staat een countdown timer op www.callofduty.com

    Op dit moment nog 2 uur en 20 minuten wachten. 😛

  46. 844 XP
    thom430's avatar

    Qua graphics zullen ze niet veel meer uit deze engine kunnen halen.
    Ik vraag me af wat ze bij Treyarch nou met hun wapenlijstje doen, al het gerucht waar is zijn ze dus gewoon bezig om alleen maar Kalashnikovs in hun game te stoppen.(De AK74, AMD, AKM-63, de beide Valmets, de M70, AKS74U, Saiga12 en M76 zijn allemaal wapens gebaseerd op de Kalashnikov.)

    Zouden ze de game misschien een keer rifle-based i.p.v. assault rifle-based kunnen maken, dat maakt de game uitdagender en minder noob-friendly.
    Dat was namelijk het punt waarop WaW zich nog kon onderscheiden van de IW CoDs.

  47. 2457 XP
    peyj's avatar

    Qua graphics zullen ze niet veel meer uit deze engine kunnen halen.
    Ik vraag me af wat ze bij Treyarch nou met hun wapenlijstje doen, al het gerucht waar is zijn ze dus gewoon bezig om alleen maar Kalashnikovs in hun game te stoppen.(De AK74, AMD, AKM-63, de beide Valmets, de M70, AKS74U, Saiga12 en M76 zijn allemaal wapens gebaseerd op de Kalashnikov.)

    Zouden ze de game misschien een keer rifle-based i.p.v. assault rifle-based kunnen maken, dat maakt de game uitdagender en minder noob-friendly.
    Dat was namelijk het punt waarop WaW zich nog kon onderscheiden van de IW CoDs.

    Daarom is het ook een goede reden om weer terug te gaan naar WW II.

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Oh sorry, het duurt eigenlijk toch nog iets langer.. Op dit moment nog 17400 seconden, is 290 minuten..

  49. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Die screenshot zien er idd erg ‘Modern’ uit, wil nu wel erg graag wat gameplay zien van hoe het eruit gaat zien. Ik hoop echt niet weer de style van MW3.

  50. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Die screenshot zien er idd erg ‘Modern’ uit, wil nu wel erg graag wat gameplay zien van hoe het eruit gaat zien. Ik hoop echt niet weer de style van MW3.

    Ik hoop Blops achtig !

  51. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik hoop Blops achtig !

    Me2, vond dat echt geweldig toen ik me PS3 = BO kreeg 😀 Heb er nu 10 dagen in 😉 Maar was ook de enige game die ik echt speelde vorig jaar

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Website van CoD: Black Ops 2

    Screens:

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4f9fe3d191c45.jpg

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4f9fe3d34ed35.jpg

  53. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik zou het erg chil vinden als het styltje qua leveldesign word overgenomen, de mappen van de mw serie zien er zo grauw/vies uit, en van BO werd je gewoon vrolijk xD Vanavond eerste “Gameplay” beelden als het goed is, en verheug me er erg op. Ik was eerst erg kritisch op de black ops, maar na mw3 gespeeld te hebben neem ik mijn worden volledig terug ! Als er elite verschijnt voor black ops 2, dan ben ik van plan die wel te nemen ! jullie ?

  54. 2457 XP
    peyj's avatar

    Geen elite voor mij.. Misschien nog wel een special edition als die redelijk betaalbaar is en wat leuke dingen erbij heeft. Ik vind elite het geld eigenlijk niet waard, beetje goede speler heeft die extra dingetjes niet nodig. Paar dingen aan elite zijn wel leuk.. maar nogmaals geld voor mij niet waard.

    Ik wacht nu echt op gameplay beelden, met name om te zien of ze de graphics eens hebben opgespoetst.. Maar ik ben bang van niet:(. Is al bekend op welke engine BO2 gaat draaien? Anders gaan ze wel achterlopen als je dan kijkt naar BF3.

    (stiekem weet ik dat ik BO2 toch wel ga halen)

  55. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja ik misschien ook wel want ze stoppen er veel nieuws in en hopelijk wordt je niet weer genaaid. Maar denk je dat we echt gameplay krijgen want volgens mij alleen een trailer.

  56. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als ik Elite zou kopen dan heb ik ten eerste de volgende eisen:

    1. De content drops van de PS3 en de X360 vinden plaats op dezelfde datum, dus het contract dat Activision heeft met Microsoft moet worden opgeheven.

    2. Er moeten 2x zo veel handige / leuke features komen dan dat er nu zijn.

  57. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Als ik Elite zou kopen dan heb ik ten eerste de volgende eisen:

    1. De content drops van de PS3 en de X360 vinden plaats op dezelfde datum, dus het contract dat Activision heeft met Microsoft moet worden opgeheven.

    2. Er moeten 2x zo veel handige / leuke features komen dan dat er nu zijn.

    3. map packs met wapens erbij

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    3. map packs met wapens erbij

    4. Het moet betaalbaar zijn.

  59. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    5. Veel meer zombie maps.

  60. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Pff trailer pas om 1 uur vanacht !! Haha ik hoop dat we wat qua multiplayer beelden kunnen gaan zien, want die singleplayer boeit me geen fuck ^^

  61. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    echt om het zo te zeggen KK dom, is die trailer countdown afgelopen, krijg je nog niks… TROLOLOLOLOL

  62. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    3. map packs met wapens erbij

    Vind wapen map packs gewoon niet bij cod passen…

    Pff trailer pas om 1 uur vanacht !! Haha ik hoop dat we wat qua multiplayer beelden kunnen gaan zien, want die singleplayer boeit me geen fuck ^^

    Kzou het niet beter kunne zegge 😛 !

  63. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vind wapen map packs gewoon niet bij cod passen…

    Kzou het niet beter kunne zegge 😛 !

    Je denkt dat het niet bij CoD past, oké, maar het zou wel een enorm mooie toevoeging zijn. Of gewoon wapen packs. Je bent namelijk na een paar prestiges in CoD snel uitgekeken op de wapens.. Dan is het gewoon zo vet om nieuwe wapens uit te proberen etc.

  64. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    5. Veel meer zombie maps.

    6. meer gevarieerde fun game modes die zelf kan customize

  65. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Shit OPS !

  66. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bij elke 2 prestiges moet je dus 5 levels extra gaan doen, dus sommige wapens krijg je bijv. bij level 73, nou dan moet je dus zoveel keer gaan prestigen voordat je hem krijgt. Maar ze doen ook wat wapens die je tot lvl 50 krijgt want er zijn ook mensen die niet prestigen dus volgens mij komen er wel veel wapens 🙂

  67. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben bang nog meer irritante perks en attachments voor campers.. Ben wel benieuwd naar de wapens in het spel!

    Wapenpacks kan leuk zijn, maar niet iedereen zal dat kopen en dan zou je alleen kunnen spelen met spelers die ook die wapens gekocht hebben. Zeker als je speelt met vrienden kan dat een nadeel zijn. Ik zou liever zien dat ze per prestige level een nieuw wapen erbij doen, of een algemene update moet nieuwe wapens. En een keer geen overpowerde wapens:P. Maar dat is voor COD toch onmogelijke :P.

    @De Zak Aardappelen, bedenk je dit zelf of ergens gelzen? Klinkt als een leuk concept, behalve dan dat niet iedereen prestige doet.

    Hopelijk binnenkort meer nieuws over de multiplayer.

  68. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Gamer.nl heeft ofzo een interview achter de rug, waarin werd vermeld dat ze cod4 als hoofddoel hadden, wat nogal raar is omdat cod4 natuurlijk mw serie is. Maargoed, dat houd dus in dat killstreaks minimaal zijn !!

  69. 2457 XP
    peyj's avatar

    Om even terug te komen op mijn vorige post. Ik las dit net op IGN.. Hopelijk laten ze deze uit de multiplayer:

    A new sniper rifle that uses millimeter wave technology, the same tech that airport security scanners use to see through walls. The same rifle also uses charged shots to sling ammo at high velocity, giving you the option to shoot through different density walls depending on how long you prime the shot.

    Zie ik al veel campers mee spelen, hoewel er vast wel een perk dan zou komen om dit tegen te gaan.

  70. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik ben bang nog meer irritante perks en attachments voor campers.. Ben wel benieuwd naar de wapens in het spel!

    Wapenpacks kan leuk zijn, maar niet iedereen zal dat kopen en dan zou je alleen kunnen spelen met spelers die ook die wapens gekocht hebben. Zeker als je speelt met vrienden kan dat een nadeel zijn. Ik zou liever zien dat ze per prestige level een nieuw wapen erbij doen, of een algemene update moet nieuwe wapens. En een keer geen overpowerde wapens:P. Maar dat is voor COD toch onmogelijke :P.

    @De Zak Aardappelen, bedenk je dit zelf of ergens gelzen? Klinkt als een leuk concept, behalve dan dat niet iedereen prestige doet.

    Hopelijk binnenkort meer nieuws over de multiplayer.

    Dit stond op PSX, 5 levels meer bij elke 2 prestiges, en de 15e prestige heeft er uiteindelijk 90 en dus prestige 0 50 levels. ( Dus voor de 3e prestige 55 levels etc…)
    Maar met de wapens verzin ik zelf, maar volgens mij gaan ze dat doen, klinkt logisch.
    http://www.psx-sense.nl/83949/sappige-details-uitgelekt-van-multiplayer-call-of-duty-black-ops-2/
    En dit zijn de wapens volgens PSX:http://www.psx-sense.nl/85492/wapens-en-meer-gelekt-van-call-of-duty-black-ops-2/

  71. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit spel gaat me diep teleurstellen denk ik!

  72. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dit stond op PSX, 5 levels meer bij elke 2 prestiges, en de 15e prestige heeft er uiteindelijk 90 en dus prestige 0 50 levels. ( Dus voor de 3e prestige 55 levels etc…)
    Maar met de wapens verzin ik zelf, maar volgens mij gaan ze dat doen, klinkt logisch.
    http://www.psx-sense.nl/83949/sappige-details-uitgelekt-van-multiplayer-call-of-duty-black-ops-2/
    En dit zijn de wapens volgens PSX:http://www.psx-sense.nl/85492/wapens-en-meer-gelekt-van-call-of-duty-black-ops-2/

    Haha, oeps heb ik die gemist :$.
    Die van de wapens zag ik al, maar die lijkt mij niet (helemaal) te kloppen. Veel oudere wapens (ontwikkeld in de jaren 60-70), dan stoppen ze oudere wapens dan in MW3 in een spel dat zich in de toekomst afspeelt.

  73. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dit spel gaat me diep teleurstellen denk ik!

    Dat denk ik ook 🙂

  74. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Waarom is iedereen zo aan het haten :S Mw3 was niet goed, dus iedereen wilde verandering, komt er is verandering is weer niet goed :S Pff word zo moe van dit…….

  75. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=g2uRjTGAS6Y&feature=g-all-lik

    Trollol

  76. 2457 XP
    peyj's avatar

    Laten we eerst wachten tot echte gameplay beelden voordat iedereen alles gaat bashen. Graphics worden vast niet zo goed als BF3, maar waarschijnlijk nog steeds beter dan de gemiddelde huidige game. Als de multiplayer goed is uitgewerkt dan kan mij de graphics ook niet zoveel schelen. Ik vond de multiplayer van BO best leuk ondanks de tegenvallende graphics.

    Die overdreven single player vind ik wel wat hebben van Black Ops. Dat het in de toekomst afspeelt is eens een keer wat anders.

  77. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=C27nOtWKXfg&feature=related

    Goede Analysis 😉

  78. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=C27nOtWKXfg&feature=related

    Goede Analysis 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=bx8gljYDBvU&feature=plcp

    beter analysis

  79. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Jullie gaan deze editie wel kopen?

  80. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jullie gaan deze editie wel kopen?

    Het lijkt een innovatieve CoD te worden, het lijkt er op dat ze niet zo heel veel gecopy & paste hebben, en ze zeggen het groot aan te gaan pakken met zombies in de game.. Dus misschien ga ik hem wel halen. Nog ff afwachten.

  81. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ooo zombies nog een reden om het niet te kopen.
    Als die ooit 10 euro is koop ik um wel voor de collectie.

    Halo gehalte is ook hoog met al die onzin die ik in de trailer zie. Maak gewoon een vette shooter en niet van al die onzin erbij.
    COD is niet meer de COD die ik ken.

  82. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ooo zombies nog een reden om het niet te kopen.
    Als die ooit 10 euro is koop ik um wel voor de collectie.

    Halo gehalte is ook hoog met al die onzin die ik in de trailer zie. Maak gewoon een vette shooter en niet van al die onzin erbij.
    COD is niet meer de COD die ik ken.

    Zombies is voor veel mensen juist een reden om het te kopen..

    Maar hè, beter wacht je eerst gameplay beelden af… Ik vind het goed dat de franchise eindelijk eens iets nieuws doet met het plot. En het is ook niet zo heel erg sci-fi want die robots en andere onbemande wapensystemen die je in de trailer ziet zijn bijna allemaal momenteel ook echt in ontwikkeling.

    Ik ben heel benieuwd naar deze game in ieder geval, omdat het veel innovatie en verandering met zich mee brengt waarschijnlijk. Een frisse game dus, behalve de graphics. Mja, het is over het algemeen bekend dat veel CoD fans anno MW3 en BO niet met grote veranderingen en veel innovaties om kunnen gaan, dus ben ook benieuwd of deze game een groot succes zal worden..

  83. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Black Ops 2 zombies mode promising eight players, team play modes and bigger worlds. — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)
    —————————–
    1.betekent dit dat er met grotere maps ook voertuigen in de zombie mode komt?
    2. confirmt die 8spelers of meer dat?

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Combat Training will return. #BlackOps2 — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)

  84. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Black Ops 2 zombies mode promising eight players, team play modes and bigger worlds. — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)
    —————————–
    1.betekent dit dat er met grotere maps ook voertuigen in de zombie mode komt?
    2. confirmt die 8spelers of meer dat?

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Combat Training will return. #BlackOps2 — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)

    1. Hij zegt dat de maps gewoon groter worden en dat er een team-play modus komt waarmee je met zombies meer met je team zal moeten gaan spelen. Er word niks gezegd over voertuigen.
    2. Hij zegt dat Black Ops 2 zombies ‘belooft’ om acht spelers te ondersteunen.

  85. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    1. Hij zegt dat de maps gewoon groter worden en dat er een team-play modus komt waarmee je met zombies meer met je team zal moeten gaan spelen. Er word niks gezegd over voertuigen.
    2. Hij zegt dat Black Ops 2 zombies ‘belooft’ om acht spelers te ondersteunen.

    grotere maps kan voertuigen betekenen 😛

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    grotere maps kan voertuigen betekenen 😛

    Niet in CoD… 😛

  87. 2457 XP
    peyj's avatar

    Niet in CoD… 😛

    Ik wou net zeggen 😛

    8 spelers lijkt me vet! Altijd irritant als je met 4 man bent en eentje gaat weg, dan volgt de rest ook altijd.. Grotere maps zijn altijd welkom:D. Ik vond de maps van WaW wel beter dan die van BO.

  88. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    grotere maps kan voertuigen betekenen

    Beter niet, als dat zo is verbrand ik die CoD meteen.

  89. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beter niet, als dat zo is verbrand ik die CoD meteen.

    Wat dan? Je houd niet van voertuigen? xD

    In BF3 heb je ook voertuigen (en vliegtuigen en heli’s)… 😛

  90. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wat dan? Je houd niet van voertuigen? xD

    In BF3 heb je ook voertuigen (en vliegtuigen en heli’s)… 😛

    Nee, ik heb daar zo’n gigantische hekel aan! Zeker in CoD lijkt het me niks! Ze hebben er geen ervaring mee, en als ze het gaan doen, zijn ze echt dom bezig.. Ik koop dan nooit geen CoD meer. In de SP vind ik het wel tot hier aan toe, maar de MP? NAH!

    En BF3 is anders gericht he 😉

  91. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nee, ik heb daar zo’n gigantische hekel aan! Zeker in CoD lijkt het me niks! Ze hebben er geen ervaring mee, en als ze het gaan doen, zijn ze echt dom bezig.. Ik koop dan nooit geen CoD meer. In de SP vind ik het wel tot hier aan toe, maar de MP? NAH!

    En BF3 is anders gericht he 😉

    Ik betwijfel ook of ze dat gaan doen. In WaW, hadden ze het gedaan en daar kregen ze een lading kritiek over zich heen. Als ze graag voertuigen erin willen stoppen laat ze het dan doen als onderdeel van de map, zoals bij Uncharted 2 en 3.

  92. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan nog steeds niet begrijpen wat mensen nou zo erg vinden aan voertuigen in een game… Leg het eens uit als je het kan? 😛

    Ik zie namelijk alleen maar voordelen aan voertuigen. En de meeste zijn vet.. 🙂

  93. 307 XP
    LanceVance's avatar

    In de Singleplayer vind ik voertuigen niet erg, maar in een multiplayer moet je ze of heel goed kunnen verwerken of gewoon weglaten. Voertuigen zijn gewoon te overpowered, het hele idee van dat je in de huid van een soldaat kruipt valt daarmee weg. Soldaten die elkaar neerknallen is toch veel leuker dan een aantal voertuigen die elkaar proberen neer te blazen?

  94. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kan nog steeds niet begrijpen wat mensen nou zo erg vinden aan voertuigen in een game… Leg het eens uit als je het kan? 😛

    Ik zie namelijk alleen maar voordelen aan voertuigen. En de meeste zijn vet.. 🙂

    In Battlefield is het goed uitgewerkt, hoewel het daar soms ook irritant kan zijn (A). Maar daar past het gewoon bij.

    Maar in COD zijn de meeste maps te klein daarvoor en de teams ook. In WaW kon je met 32 man spelen, had je per team een tank, maar die tanks waren soms erg overpowerd. Als je als team het goed speelde had je 4 tanks tot je beschikking. Nu zit je met max 12 personen in een potje, dus een tank, heli of wat dan ook schiet niet op. Of ze moeten een groot level maken waar je met 20 man in kan knallen, dan is een tank wel welkom;). Kunnen ze die RPG’s ook een keer gebruiken voor die dingen:P.
    Waar ik wel voor ben ik meer kill/supportstreaks die je zelf kan besturen.

  95. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Soldaten die elkaar neerknallen is toch veel leuker dan een aantal voertuigen die elkaar proberen neer te blazen?

    Nee, beide is leuker naar mijn mening. En voertuigen in een game is ook echt niet zo “droog” als je het nu zegt. Als je namelijk als soldaat gewoon ff een RPG o.i.d. neemt en een paar keer op de tank schiet dan is deze zo kapot… So I don’t get the problem.. 😛

    In Battlefield is het goed uitgewerkt, hoewel het daar soms ook irritant kan zijn (A). Maar daar past het gewoon bij.

    Tja, ik denk dat dat ook de reden is. Voertuigen passen gewoon minder bij CoD. Killstreak ‘voertuigen’ horen bij CoD. (al dan kan je ze niet allemaal echt ‘besturen’) 😛

  96. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    In Battlefield is het goed uitgewerkt, hoewel het daar soms ook irritant kan zijn (A). Maar daar past het gewoon bij.

    Maar in COD zijn de meeste maps te klein daarvoor en de teams ook. In WaW kon je met 32 man spelen, had je per team een tank, maar die tanks waren soms erg overpowerd. Als je als team het goed speelde had je 4 tanks tot je beschikking. Nu zit je met max 12 personen in een potje, dus een tank, heli of wat dan ook schiet niet op. Of ze moeten een groot level maken waar je met 20 man in kan knallen, dan is een tank wel welkom;). Kunnen ze die RPG’s ook een keer gebruiken voor die dingen:P.
    Waar ik wel voor ben ik meer kill/supportstreaks die je zelf kan besturen.

    32 man in een game waar een persoon de game host? Dat moet haast wel lag zijn toch?
    _________________________
    Van mij mogen ze cod4 wel helemaal overdoen maar dan met de grafix van nu natuurlijk. Gewoon alles up2date maken paar nieuwe wapens erin enzo. Die mappen waren echt vet spelgevoel was super bij die game.
    Als ze dat doen dan koop ik die game zowiezo!
    COD4 is al weer een tijdje terug zou wel leuk zijn denk ik jullie?

  97. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik denk dat ze niks aan CoD4 moeten, of kunnen veranderen, aangezien die game nu perfect is. En dan? Verpest.

    En alsnog, ik vind dat bij CoD je eigen skills horen, ZONDER killstreaks & perks. Maja, dat kan natuurlijk niet..

  98. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Niets kunnen veranderen? Ze kunnen alles veel realistischer maken. Het lopen schieten doodgaan gebouwen. Betere wapens en wat extra dingen toevoegen.
    COD4 is van 2007 het is nu 5 jaar later. Ik denk dat ze heel veel kunnen veranderen.

    Ik heb me ps3 aangeschaft vanwege de cod4 release. Daarom lijkt het me ook zo vet om het spel nog een keer te kunnen spelen maar dan met alle toeters en bellen van nu.

  99. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Niets kunnen veranderen? Ze kunnen alles veel realistischer maken. Het lopen schieten doodgaan gebouwen. Betere wapens en wat extra dingen toevoegen.
    COD4 is van 2007 het is nu 5 jaar later. Ik denk dat ze heel veel kunnen veranderen.

    Ik heb me ps3 aangeschaft vanwege de cod4 release. Daarom lijkt het me ook zo vet om het spel nog een keer te kunnen spelen maar dan met alle toeters en bellen van nu.

    wtf, cod4 moet gewoon cod4 blijven punt uit. Ik will niet dat activision dat spel aanraakt en het een of ander geldverslindend monster maakt :@

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    wtf, cod4 moet gewoon cod4 blijven punt uit. Ik will niet dat activision dat spel aanraakt en het een of ander geldverslindend monster maakt :@

    Zo denk ik er ook over op een iets normale, beschaafdere manier xD