Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Black Ops 2

Anoniem's avatar

Black Ops 2 komt er waarschijnlijk aan, David Vonderhaar Tweet al best veel over de game en er zijn vele hints naar de titel.
Ik hoop zelf dat Black Ops 2 eraan zit te komen met een goede Multiplayer en Zombies πŸ™‚
( Er waren al BO2 Topics maar dit is nu de officiele).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

322 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    World at War is de beste COD vind ik, daar kon je tenminste nog echt skillz tonen met je rifle πŸ˜€
    WaW2 is dus wel welkom xD, of gewoon weer een WOII game, maar dan met super GRFX!

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    World at War is de beste COD vind ik, daar kon je tenminste nog echt skillz tonen met je rifle πŸ˜€
    WaW2 is dus wel welkom xD, of gewoon weer een WOII game, maar dan met super GRFX!

    Als je skills met je rifle wil tonen… Koop cod2 voor PC

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als je skills met je rifle wil tonen… Koop cod2 voor PC

    Of CoD WaW voor de PS3… xD

  4. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    of battlefield 3

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    WaW beste COD ever, wil daar een nieuwe van

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hmmmm Screenshot van mogelijke Multiplayer lijkt echt van BO2 te zijn:

    http://www.youtube.com/watch?v=hLPnAkODXPc&list=UUG7yOZ7cPubnm2J6J8evlhA&index=8&feature=plcp

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Fake. In de trailer had de game veel meer kleur en betere textures. Dit ziet er uit als MW2…

  8. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Of CoD WaW voor de PS3… xD

    Gewoon niet, ik doe wel een Scrims op COD2 PC πŸ˜‰ Dat is pas moeilijk !

  9. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Heb schijt aan de mensen die zombies willen,, koop dan gewoon Dead Island of Dead Rising2 πŸ˜›

    Call of Duty horen gewoon geen zombies in,, Call of Duty moet gewoon weer worden zoals CoD 4 πŸ˜€ Alleen betere graphics misschien πŸ˜› maarja ik ben benieuwd hoe ze alles gaan odne in deze game

    je hebt gelijk maar bij cod 4 heb niet killstreak wat je zelf kunt kiezen aleen maar vaste dingen dat is niet echt leuk

    In Battlefield is het goed uitgewerkt, hoewel het daar soms ook irritant kan zijn (A). Maar daar past het gewoon bij.

    Maar in COD zijn de meeste maps te klein daarvoor en de teams ook. In WaW kon je met 32 man spelen, had je per team een tank, maar die tanks waren soms erg overpowerd. Als je als team het goed speelde had je 4 tanks tot je beschikking. Nu zit je met max 12 personen in een potje, dus een tank, heli of wat dan ook schiet niet op. Of ze moeten een groot level maken waar je met 20 man in kan knallen, dan is een tank wel welkom;). Kunnen ze die RPG’s ook een keer gebruiken voor die dingen:P.
    Waar ik wel voor ben ik meer kill/supportstreaks die je zelf kan besturen.

    ja mensen van 12 6 tegen 6 is wel weinig

    Ik wou net zeggen πŸ˜›

    8 spelers lijkt me vet! Altijd irritant als je met 4 man bent en eentje gaat weg, dan volgt de rest ook altijd.. Grotere maps zijn altijd welkom:D. Ik vond de maps van WaW wel beter dan die van BO.

    of je speelt ground war ofzo zijn er een stuk meer spelers

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    je hebt gelijk maar bij cod 4 heb niet killstreak wat je zelf kunt kiezen aleen maar vaste dingen dat is niet echt leuk

    ja mensen van 12 6 tegen 6 is wel weinig

    of je speelt ground war ofzo zijn er een stuk meer spelers

    Die waren beter, elke noob met een killstreak kan kills maken, en de Maps zijn al te klein voor 12 spelers.

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik speel WaW echt niet met zoveel mensen op me ps3 hoor, dus iemand is aan het bulshitten hoooor

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    je hebt gelijk maar bij cod 4 heb niet killstreak wat je zelf kunt kiezen aleen maar vaste dingen dat is niet echt leuk

    ja mensen van 12 6 tegen 6 is wel weinig

    of je speelt ground war ofzo zijn er een stuk meer spelers

    Je speelt 12 v 12 bij BF3 hoor ProVraag, niet 6 tegen 6, totaal kunnen er 24 spelers in een potje op PS3.

  13. 2457 XP
    peyj's avatar

    of je speelt ground war ofzo zijn er een stuk meer spelers

    Ik had het over de zombiemodus;). Zou beter zijn als deze 8 man en grotere maps zou ondersteunen.

    @mausi-gangsta, WaW op de PC ondersteunde 32 spelers. Zou me niet verbazen dat het voor de PS3 een stuk lager ligt.

    Ik hoop toch wel op wat meer nieuws over de perks en wapens!

  14. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    de zombie mode is al met 8mensen ge confirmt

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    de zombie mode is al met 8mensen ge confirmt

    Bewijs? πŸ˜›

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Black Ops 2 zombies mode promising eight players, team play modes and bigger worlds. — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)

    duidelijk dan toch

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    »«»«Maurice»«»« (@mausi_jwz) heeft een tweet met je gedeeld – Black Ops 2 zombies mode promising eight players, team play modes and bigger worlds. — Black Ops 2 (@BlackOpsIINews)

    duidelijk dan toch

    Ok. Ik vraag me alleen af hoe zij dan aan die info komen. Is het een officiΓ«le TW account van BO2?

  18. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Volgensmij wel hoor, en bij elke COD veranderd die Twitter van naam, bij mw3 was het @MW3news .. zoiets

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Volgensmij wel hoor, en bij elke COD veranderd die Twitter van naam, bij mw3 was het @MW3news .. zoiets

    Nja, we zullen zien of ie gelijk heeft. Ik ben benieuwd. Zombies met 8 man zal namelijk wel enorm vet zijn. Alleen om dat + grotere en betere zombie maps zal de game het al waard zijn om te halen. xD

  20. 846 XP
    Thijs's avatar

    Nja, we zullen zien of ie gelijk heeft. Ik ben benieuwd. Zombies met 8 man zal namelijk wel enorm vet zijn. Alleen om dat + grotere en betere zombie maps zal de game het al waard zijn om te halen. xD

    Moet je eens nadenken, 8 man op Kino, upgraden zal dan lekker zijn πŸ˜› Normaal kunnen er ongeveer 2 wapens worden gedaan voor 4 mensen, dan 2 voor 8, ik hoop wel dat de BO zombie mapjes ook voor BO2 komen.

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Moet je eens nadenken, 8 man op Kino, upgraden zal dan lekker zijn πŸ˜› Normaal kunnen er ongeveer 2 wapens worden gedaan voor 4 mensen, dan 2 voor 8, ik hoop wel dat de BO zombie mapjes ook voor BO2 komen.

    Die maps zullen dan voor 4 players blijven, lol. Of ze verlengen die tijd bij de upgrade machine gewoon? xD

  22. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als jullie BO2 gaan Pre-Orderen of dat al gedaan hebben, waar ga je dat doen? (Prijs/Service/Kwaliteit)
    Bij Bol is ie gwn 60 maar bij sommige dan 48.80 ofzo maar ik weet niet of ik dat wel vertrouw qua op de release hebben etc.

  23. 846 XP
    Thijs's avatar

    Als jullie BO2 gaan Pre-Orderen of dat al gedaan hebben, waar ga je dat doen? (Prijs/Service/Kwaliteit)
    Bij Bol is ie gwn 60 maar bij sommige dan 48.80 ofzo maar ik weet niet of ik dat wel vertrouw qua op de release hebben etc.

    Heb je dan ook niks geleerd van MW3? Niet pre-orderen, eerst een tijdje wachten op de PSX review/andere mensen die hem hebben.

  24. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb je dan ook niks geleerd van MW3? Niet pre-orderen, eerst een tijdje wachten op de PSX review/andere mensen die hem hebben.

    Jep. πŸ˜›

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Trouwens, als jullie BO2 al gepre-ordered hebben, of nog gaan doen, waar doe je dat dan, qua goodies/prijs/misschien de Game eerder krijgen enzo? Ik weet heel veel goeie sites maar hebben jullie een vaste ofzo?

  26. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Shangri-La op Black Ops 2 zou wel lachen zijn.

  27. 2457 XP
    peyj's avatar

    Trouwens, als jullie BO2 al gepre-ordered hebben, of nog gaan doen, waar doe je dat dan, qua goodies/prijs/misschien de Game eerder krijgen enzo? Ik weet heel veel goeie sites maar hebben jullie een vaste ofzo?

    Ik zie nergens leuke actie’s.. Overal max prijs en her en der krijg kan je een t-shirt krijgen. Niks speciaals.

    Hebben ze ook een special edition aangekondigd?

  28. 636 XP
  29. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://www.wehkamp.nl/games-films-muziek/playstation-3/playstation-3/call-of-duty-black-ops-ii-(playstation-3)/C25_5EA_5EA_702864/

    tot vanavond 00.00 uur voor maar 50 euro en nuketown krijg je erbij

    Goeie actie maar krijg je dan een code voor Nuketown ofzo?

  30. 636 XP
    klapper's avatar

    Goeie actie maar krijg je dan een code voor Nuketown ofzo?

    heb geen idee maar ze zullen denk ik idd wel bij de release code erbij doen ofzo

    maare die nuketown actie die heb je bij vrijwel alle winkels.
    dus ik vermoed dat ze gewoon bij de gehele eerste druk die code erbij doen.
    en bij de tweede druk heb je pech

  31. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ja nuketown code krijg je erbij, staat ook erbij. Zal ik hem bestellen, of denken jullie dat je nog leuke pre order dingen krijgt bij andere winkels ?

  32. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Ik ben zelf aan het wachten op de hardened edition weet iemand of er al iets bekend is?

  33. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ben zelf aan het wachten op de hardened edition weet iemand of er al iets bekend is?

    Ik ook, ben benieuwd wat erin zit. Ik ook ook zoiets als elite Maarja, der is nog niets over bekend, heel misschien morgen bij de multiplayer trailer. Maar ik betwijfel het.

  34. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik hoop het ik heb wel zin in black ops 2

  35. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat vonden jullie van de trailer? Ik vond het een gave trailer! Je ziet wel veel oude COD elementen terug, maar ook veel nieuwe. Ik overweeg nu echt om dit spel te halen als die uitkomt.

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik vond hem leuk, zeker haal ik hem, voor de wars ^^

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Eerste keer dacht ik echt : hmmm dit word geen limited editie, vooral omdat ik het niet zo kleurrijk eruit zag zien als de eerste black ops, kwa levels etc. Maar na nog een keer gekeken te hebben vind ik hem best wel vett. Als de limited editie en de prijs me een beetje bevalt, ga ik de LE wel halen.

    Maar zoals ik ook al las op andere sites is dat het spel goed wordt ondersteund door en bij e sports, zo is in het laatste fragment ook een commentator te horen, wat natuurlijk ook altijd bij e sports is.

    Ook het punten systeem is anders, wanneer je een kill maakt met een killstreak krikg je minder punten dan dat je een kill maakt met je wapen. ( in trailer : kill met kwadro? Heli is 25 punten, kill met wapen is 100 punten) dus black ops gaat niet per ce om de kills die je behaalt maar meer om de punten.

  38. 2457 XP
    peyj's avatar

    Is er al iets bekend over de Limited/Special/Collectors/BlackOps Editie?

  39. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee, nog niet maar wel nieuwe Turtle Beach BO2 Headsets die komen: http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/black+ops+2+ps3/Nty/1/N/5203/Ne/5203/search/true/searchType/qck/suggestedFor/black+ops+2+/sc/games_ps3/index.html?_requestid=186071

    Maar Limited komt vast nog wel en meer info over Elite natuurlijk.

  40. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Ik ben vooral benieuwd wat voor verschillende class setups er gaan komen

  41. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Weet je wat ik nou altijd zo k*t vind aan turtle beach, alle ( chille ) headsets zijn altijd alleen voor xbox, en als je een chille wilt voor ps3 ( en evt met xbox ) dan betaal je meteen meer dan 200 euro. Zoals de x41, lijkt me super chill met mooi prijsje, 180 euro voor 7.1 + draadloos, maar is weer alleen voor xbox….

    Nou heb je ook wel de px21 alleen daar hoor ik niet al te beste verhalen over + geen 5.1 of 7.1

  42. 846 XP
    Thijs's avatar

    Weet je wat ik nou altijd zo k*t vind aan turtle beach, alle ( chille ) headsets zijn altijd alleen voor xbox, en als je een chille wilt voor ps3 ( en evt met xbox ) dan betaal je meteen meer dan 200 euro. Zoals de x41, lijkt me super chill met mooi prijsje, 180 euro voor 7.1 + draadloos, maar is weer alleen voor xbox….

    Nou heb je ook wel de px21 alleen daar hoor ik niet al te beste verhalen over + geen 5.1 of 7.1

    PX21 zuigt echt.

  43. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Op www.gametrailers.com staan 4 gameplayfilmpjes en 1 uitgebreid filmpje over de features van de multiplayer van Black Ops II. Ik ben er een jaar uitgeweest bij CoD maar dit ziet er wel weer erg mooi uit!

  44. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Deze game gaat het maken. Echt, dit word de beste vernieuwing sinds tijden! Zoals CoD 3 evolueert naar CoD 4!

  45. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Idd, dit deel wordt zooooo vetttttt, die 4 extra gameplay beelden zijn ook eruugggg nice <3

  46. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ben het met je een iRobbert-, ik ben erg enthousiast aan het worden over BO2. Ben bang dat MoH: Advanced Warfighter alleen gekocht wordt voor de BF4 beta en even kort online kijken en dat het daarna BO2 wordt.

  47. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ben ook onwijs benieuwd naar de black ops declassified voor de vita, volgens mij komen er vandaag zelfs beelden vrij πŸ™‚ hopen op zo n goede mp zoals de consoles, en je hoort mij niet meer klagen over de vita <3

  48. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zit ook te wachten op de persconferenties. Ik haal deze week een Vita op, tenzij er een prijsdrop aangekondigd wordt. Dan wacht ik wellicht nog even. (Alhoewel ik de Uncharted reeks net binnen heb en de games geweldig vindt, ik moet Golden Abyss dus ook snel spelen)

  49. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Het punten systeem vind ik eigenlijk ook best wel goed bedacht, zodat je bijvoorbeeld niet per ce een secundaire gun hoeft te nemen, zodat je inplaats daarvan een extra perk kan inzetten. Maar denken jullie niet dat je hierdoor juist extra sterke wapens krijgt ?

    Trouwens vanaf gister avond is er ieere avond ( volgens mij ) black ops 2 multiplayer stream. Wel op de site van xbox, maar daar heb ik het wel voor over haha. Twitchtv.nl/treyarch zoiets was het gister tenminste. Volgens mij begint het om 6 uur, gister toen ik keek, speelde ze domination en hardpoint, in de map cargo en aftermath. Erg vet om te kijken, en je ziet zo af en toe ook intervieuws etc.

  50. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    BO2 Sniping/Quickscoping Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=GRumHZh3LNQ&list=UUvkSUglcoh3-OXUbel8xcNQ&index=1&feature=plcp

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lekker hoor, eindelijk old-school QS weer terug <3

  52. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    QS is voor mensen die niet kunnen schieten. Echt een drama is dat want je ziet de hitmarkers gewoon af en toe een halve meter boven het poppetje komen. Pak dan een mietjes shotgun ofzo dan heb je het zelfde principe.

  53. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    QS voor mensen die niet kunnen schieten?
    hoor vaak dingen maar dat xD
    Pak jij maar eens een sniper en vergelijk het maar met je shotgun

  54. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Heb ik dus blijkbaar gedaan zoals je misschien hier boven kunt lezen. Kom op zeg! Je moet soms met bijvoorbeeld met een ACR je hele magazijn leeg schiete, dan komt er iemand de hoek om, BAM! Sniper, one shot, one kill, en dan kijk je nog goed in de replay, schiet ie finaal mis op je terwijl je toch dood bent. SOrry maar ik vind dat echt nep!

  55. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Heb ik dus blijkbaar gedaan zoals je misschien hier boven kunt lezen. Kom op zeg! Je moet soms met bijvoorbeeld met een ACR je hele magazijn leeg schiete, dan komt er iemand de hoek om, BAM! Sniper, one shot, one kill, en dan kijk je nog goed in de replay, schiet ie finaal mis op je terwijl je toch dood bent. SOrry maar ik vind dat echt nep!

    ik voel je kwaadheid lol

  56. 2457 XP
    peyj's avatar

    Heb ik dus blijkbaar gedaan zoals je misschien hier boven kunt lezen. Kom op zeg! Je moet soms met bijvoorbeeld met een ACR je hele magazijn leeg schiete, dan komt er iemand de hoek om, BAM! Sniper, one shot, one kill, en dan kijk je nog goed in de replay, schiet ie finaal mis op je terwijl je toch dood bent. SOrry maar ik vind dat echt nep!

    Ben het voor een gedeelte met je eens, hoewel je dat kilometer ernaast schieten ook wel met andere wapens hebt.. Laat staan mensen die hip fire uitvoeren volgens mij is dat echt random waar die kogels heen vliegen.. Maar QS is gewoon een populair iets binnen CoD. Van mij mogen ze een QS game mode aanmaken dan kunnen mensen die dat willen daar spelen en kunnen de gewone snipers normaal spelen. Krijg vaak genoeg te horen van quick scopers dat ik “fag” ben voor het niet QS’en en van de rest dat je campt.. Sniper leven is moeilijk.

  57. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Sniper leven is moeilijk

    oooow je maakt me aan het lachen haha…

    hoewel je dat kilometer ernaast schieten ook wel met andere wapens hebt

    datkomt door bepaald lagg,

  58. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    @ peyj: Sniperen en QS is heel wat anders. Sniperen is idd stil liggen en wachten totdat er iemand langs komt en dat ie dan dood is. Iedereen noemt je dan gelijk camper maar ja dat is nou eenmaal sniperen πŸ˜‰

    @ mausi-gangsta: Lag? Ze hebben het toch verholpen met de laatste pach zeiden ze volgens mij? Haha, nou het is nog steeds!

  59. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    @ peyj: Sniperen en QS is heel wat anders. Sniperen is idd stil liggen en wachten totdat er iemand langs komt en dat ie dan dood is. Iedereen noemt je dan gelijk camper maar ja dat is nou eenmaal sniperen πŸ˜‰

    @ mausi-gangsta: Lag? Ze hebben het toch verholpen met de laatste pach zeiden ze volgens mij? Haha, nou het is nog steeds!

    dat is het gene wat zo leuk is in COD wold at war, real sniperen haha

  60. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb ik dus blijkbaar gedaan zoals je misschien hier boven kunt lezen. Kom op zeg! Je moet soms met bijvoorbeeld met een ACR je hele magazijn leeg schiete, dan komt er iemand de hoek om, BAM! Sniper, one shot, one kill, en dan kijk je nog goed in de replay, schiet ie finaal mis op je terwijl je toch dood bent. SOrry maar ik vind dat echt nep!

    Of je kijkt even terug of het daadwerkelijk raak was. Wat was je ping? 120? Raar, ik heb daar nooit meer leest van, vroeger ragde ik ook altijd op Call of Duty: “Klote spel, kut lagg, opgerot met dit”, kijk je relaxed terug: “Ooh, was niet eens raak”. Het ligt niet aan het spel, het ligt aan jezelf + het internet. Tegenwoordig schiet ik 4 mensen neer met 1 magazijn van een ACR. Zeker met een ACR zelfs!

  61. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Ziggo 80mbit/s dus aan mijn verbinding zal het zeker neit liggen maar toch gebeurd het nog steeds. Misschien aan de lobby waar in dan steeds terecht kom. De host van mn party misschien? Het blijft een vraagteken. De ene keer is het wel goed en de andere keer niet.

  62. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dus welke versie gaan jullie halen? Ik ga denk ik voor de hardend edition (van $80,-). Ik heb nog nooit een special edition van CoD gehad, dus dat wordt maar eens tijd.

  63. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Nu ik die MP beelden zo zie ziet dat er wel redelijk uit maar het geluid van je gun is wel gay.
    pof pof plaf

  64. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kga ook misschien wel voor de Hardenend Edition maar toch nog even af wachten of de Game echt goed wordt.
    Ook of er Elite komt anders wordt je genaaid bij die Special Editions.
    Dit is maar een klein dingetje maar toch, bij Hardened krijg je een Xbox Avatar of zoiets en bij de Prestige Edition krijg je een of twee PS3 BO2 Thema’s ofzoeits, jammer dat je niet kan switchen ofzo.
    Niet dat ik de Care Package koop voor dat Thema haha maar toch. πŸ˜›
    Opzich krijg je wel wat leuke dingen, ook nog een camo en een playercard erbij maar we zullen zien of het het waard wordt.

  65. 636 XP
    klapper's avatar

    Zal m zelf ook wel kopen denk ik wat voor versie weet ik nog niet

  66. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Kga ook misschien wel voor de Hardenend Edition maar toch nog even af wachten of de Game echt goed wordt.
    Ook of er Elite komt anders wordt je genaaid bij die Special Editions.
    Dit is maar een klein dingetje maar toch, bij Hardened krijg je een Xbox Avatar of zoiets en bij de Prestige Edition krijg je een of twee PS3 BO2 Thema’s ofzoeits, jammer dat je niet kan switchen ofzo.
    Niet dat ik de Care Package koop voor dat Thema haha maar toch. πŸ˜›
    Opzich krijg je wel wat leuke dingen, ook nog een camo en een playercard erbij maar we zullen zien of het het waard wordt.

    Er komt geen Elite bij de 2 bovengenoemde edities. Is al bevestigd wat je zag krijg je.
    Meer info over Elite 2.0 volgt volgende maand.

    Mocht ik er even bij zeggen aan iedereen:
    Als je Hardened edition koopt heb je gewoon teveel geld.
    Voor 1 Zombie map 20 euro extra betalen met 2 coins? Het is gewoon pure oplichting.
    Vaak kan je ook bij de nachtopening of pre order bij verschillende MM de game zeer goedkoop scoren.
    B.v. Black ops en mw3 voor 39 euro. Dus wie weet doen ze dat weer..

  67. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga ook voor de Hardened editie. Care Package editie is me te duur en heb geen ruimte voor al die onzin die erbij zit. Wel een heel erg vette editie.

  68. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik was van plan om voor de hardnend editie te gaan, als er maar iets als Elite bij zat. Maar helaas… Wat er nu inzit vind ik die 20 euro zeker niet waard ! Het enigste wat me aantrekt is dan nog; nuketown zombies, maar @Said als zegt, ik ga gee n20 euro extra voor 1 zombie map betalen, ook al is die heel vet.

  69. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Zit wat in. Als ze bekendmaken dat je de map los kan kopen voor 8 euro (of bij Elite) dan haal ik ook de normale editie.

  70. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zit wat in. Als ze bekendmaken dat je de map los kan kopen voor 8 euro (of bij Elite) dan haal ik ook de normale editie.

    denk dat het sowieso wel later als dlc word aangeboden reken daar maar op.
    Er is nog hoop volgende maand horen we wat meer over elite dus wie weet komt er nog een andere editie erbij

    Ik was van plan om voor de hardnend editie te gaan, als er maar iets als Elite bij zat. Maar helaas… Wat er nu inzit vind ik die 20 euro zeker niet waard ! Het enigste wat me aantrekt is dan nog; nuketown zombies, maar @Said als zegt, ik ga gee n20 euro extra voor 1 zombie map betalen, ook al is die heel vet.

    Blij dat je ook zo denkt!
    Ik zou ook voor de Hardened gaan maar toen er werd bevestigd dat de Hardened edition geen elite krijgt op twitter vond ik het hele pakket waardeloos…

  71. 636 XP
    klapper's avatar

    Hopelijk hebben ze nu echt dedicated servers, want bij bo word ik soms helemaal gek als hele tijd de party’s stoppen of je word gekickt.

  72. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hopelijk hebben ze nu echt dedicated servers, want bij bo word ik soms helemaal gek als hele tijd de party’s stoppen of je word gekickt.

    Haha dan ga je sowieso nog gek blijven….
    Dedicated servers is aangekondigd voor PC Only op dit moment

  73. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kwacht toch wss even af met iets bestellen, vooral ook door Elite 2.0, kijken hoe dat uitgebracht wordt, en hoe het dan zit met Hardened/Care Package, waar eigenlijk Elite in zou moeten zitten.

    Verder als ik kijk naar wat gameplays vind ik het een beetje goedkoop uit zien ofzo, niet echt CoD, althans hele rare mix dan, beetje zo’n skirre shooter. Maarja het blijft CoD wordt vast wel weer nice.

  74. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gamedumper BO2 Pre-Order:
    50,83 BO2 voor de PS3 met Nuketown 2025 en DoubleXP Voucher, niet slecht.
    Soms levert Gamedumper hem zelfs een dag voor de release.
    http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6300?ref=34

    Hier alleen de Nuketown Editie voor 49,00 zonder verzendkosten.
    http://www.playmefirst.nl/info/call-of-duty-black-ops-2-ps3-1815.html

    T-Shirt en Pet bij + 2XP en Nuketown hier:
    http://www.bartsmit.com/xbox-360-call-of-duty-black-ops-2

    Hardened Edition voor de 360 bij Dixons is 67 eu, bij de PS3 staat pagina niet gevonden helaas.
    http://www.dixons.nl/games-software/microsoft-xbox-360/games/15371048/activision-call-of-duty-black-ops-3.html

    Dus niet echt slechte deals.

  75. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb een jaarabbo op de PU genomen voor 47 euro en krijg daar Black Ops 2 bij:)

  76. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gamedumper BO2 Pre-Order:
    50,83 BO2 voor de PS3 met Nuketown 2025 en DoubleXP Voucher, niet slecht.
    Soms levert Gamedumper hem zelfs een dag voor de release.
    http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6300?ref=34

    Hier alleen de Nuketown Editie voor 49,00 zonder verzendkosten.
    http://www.playmefirst.nl/info/call-of-duty-black-ops-2-ps3-1815.html

    T-Shirt en Pet bij + 2XP en Nuketown hier:
    http://www.bartsmit.com/xbox-360-call-of-duty-black-ops-2

    Hardened Edition voor de 360 bij Dixons is 67 eu, bij de PS3 staat pagina niet gevonden helaas.
    http://www.dixons.nl/games-software/microsoft-xbox-360/games/15371048/activision-call-of-duty-black-ops-3.html

    Dus niet echt slechte deals.

    Ps3 versie is uitverkocht vandaar.
    Was 1 van de gelukkigen die het nog had kunnen scoren:)

    OT:

    Raar had gedacht dat veel mensen hem op zouden halen bij een nachtrelease…

  77. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Raar had gedacht dat veel mensen hem op zouden halen bij een nachtrelease…

    Klopt, ik dus xD
    Heb hem gepreorderd bij GameMania, en 3 oude games van me ingeruild dus hoef maar €20,- bij te betalen ^^

  78. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Klopt, ik dus xD
    Heb hem gepreorderd bij GameMania, en 3 oude games van me ingeruild dus hoef maar €20,- bij te betalen ^^

    Ga ik ook doen, en dan ga ik ‘m ook nog eens kopen met m’n broertjes. Haha. Dan ben ik dus maar €7 aan Black Ops 2 kwijt. Dat lijkt mij het wel waard, haha! xD

  79. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Het mogen geen 2 games zijn?
    En is de prijs waarvoor je de used games koopt dan ook de waarde van het spel die jij inlevert dus bijv. BF3 30 eu kost ie used, is die waarde dan 30 eu?

  80. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het mogen geen 2 games zijn?
    En is de prijs waarvoor je de used games koopt dan ook de waarde van het spel die jij inlevert dus bijv. BF3 30 eu kost ie used, is die waarde dan 30 eu?

    Het moeten 3 games zijn en ja de prijs waarvoor je de used games koopt is ook de waarde van het spel dat jij inlevert. En BF3 is dan idd 30 euro, maar je moet 3 games inleveren die samen minimaal 40 euro waard zijn. Dus als je dan BF3 in zou leveren moet je er nog 2 games bij doen en dan heb je veel kans dat je over de 40 euro gaat, wat je natuurlijk niet wilt. πŸ˜‰

  81. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja dat dacht ik al, alleen Fifa 11 voor 10 eu en dan Black Ops voor 25 is samen 35 maar verder heb ik niks goedkoops dus helaas.

  82. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Waar heb jij ‘m nou besteld? Ik denk dat ik namelijk toch er van af zie om 3 games in te leveren. πŸ˜›

  83. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Waar heb jij ‘m nou besteld? Ik denk dat ik namelijk toch er van af zie om 3 games in te leveren. πŸ˜›

    het zijn dieven die lui van game mania:P voor battlefield 3 krijg je echt geen 30 euro hoor!! max 20 mag je blij zijn;)

    Had Uncharted 3 ingeruild en kreeg er 12,50 voor en hun verkopen hem voor 35..

  84. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    het zijn dieven die lui van game mania:P voor battlefield 3 krijg je echt geen 30 euro hoor!! max 20 mag je blij zijn;)

    Had Uncharted 3 ingeruild en kreeg er 12,50 voor en hun verkopen hem voor 35..

    Ik weet niet hoor, maar als je beetje logisch nadenkt koopt GameMania de normale games ook veel goedkoper, en verkopen ze nieuw voor 60 euro πŸ˜‰ Daar maken ze ook veel winst op hoor πŸ˜‰

    Maarja met die Used-Games inruilactie doe ik zowiezo nooit aan mee, want je moet voor ACIII zowiezo al 3 spellen inleveren die minimaal of meer als €40,- waard zijn bij elkaar πŸ˜‰ Daarom geef ik je 1 tip,, mocht je van je spellen afwillen zet ze eventueel op marktplaats ofzo!

    Maarja ONtopic: Ik kijk in ieder geval uit na BlackOps2,, heb al de nodige filmpjes bekeken op internet, en vind ze er al veel beter uitzien als die filmpjes van ModernWarfare3 toen der tijd! Over die 2 special editions (Hardenend en CarePackage) heb ik maar 1 ding te zeggen,, je betaald voor zo stomme kist of steelcage gewoon meer. Ik hou het zelf gewoon bij de normale editie πŸ˜› Al krijg ik nu wel NukeTown 2025 erbij omdat ik hem heb gepreorderd. Maarja om voor een zombiemap, 1 extra playercard of camo en zo stomme grote kist of een metalen hoesje mee te gaan betalen, no thanx πŸ˜› Maarja

  85. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ja oke maar ik bdoel dat ik Uncharted 3 inruilde en 12,50 voor kreeg en paar dagen later kwam ik weer bij game mania en daar lag mijn Used game voor 35;):P

  86. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    ja oke maar ik bdoel dat ik Uncharted 3 inruilde en 12,50 voor kreeg en paar dagen later kwam ik weer bij game mania en daar lag mijn Used game voor 35;):P

    Dat is gewoon slim handelen πŸ˜‰ Jij krijgt altijd maar 1/3 ongeveer terug van de waarde πŸ˜‰ Soms iets meer als 1/3 πŸ˜‰ Je had beter je Uncharted 3 op marktplaats kunnen aanbieden had je er nog makkelijk 35 voor kunnen vangen πŸ˜‰

  87. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dat is gewoon slim handelen πŸ˜‰ Jij krijgt altijd maar 1/3 ongeveer terug van de waarde πŸ˜‰ Soms iets meer als 1/3 πŸ˜‰ Je had beter je Uncharted 3 op marktplaats kunnen aanbieden had je er nog makkelijk 35 voor kunnen vangen πŸ˜‰

    had hem voor 15 euro gekocht op marktplaats haha:P week uitgespeeld en weg gedaan dus daarom was ik wel blij met 12,50:)

  88. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Voor de liefhebbers trouwens, de mensen die een pre-order hebben gedaan bij GameMania en hem met de nachtopening gaan halen, krijgen ook een Mini Guide van Black Ops 2 erbij. Dus naast de map NukeTown 2025 en een voucher voor het eerste weekend Double XP πŸ™‚ Krijg je er dus ook nog een MiniGuide bij πŸ™‚

  89. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik las het inderdaad, misschien moet ik ‘m maar in de nacht ophalen. Iemand een idee wat die guide inhoudt?

  90. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik las het inderdaad, misschien moet ik ‘m maar in de nacht ophalen. Iemand een idee wat die guide inhoudt?

    Als ik het wist,, dan had ik het je kunnen vertellen. Ben namelijk ook erg benieuwd na die guide πŸ˜› Maarja bij de GameMania hier durfden ze er ook niets over te zeggen.

  91. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wie staat vannacht net zoals mij bij de deuren om deze top-game te halen?

    Oef, hele nacht door lan-party’en met 6 PS3’s, awesome, en ook nog is de nieuwe game ^^

  92. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Wie staat vannacht net zoals mij bij de deuren om deze top-game te halen?

    Oef, hele nacht door lan-party’en met 6 PS3’s, awesome, en ook nog is de nieuwe game ^^

    +1 @ MM Arena

  93. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Ik heb eergister besloten om tog te gaan halen en zoals elk jaar gwn weer bij de game mania beetje leveloos in de rij te gaan staan :p

  94. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik ga echt nooit voor een game op straat slapen. Dan haal ik hem de volgende dag of week wel een keer op.

  95. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik ga echt nooit voor een game op straat slapen. Dan haal ik hem de volgende dag of week wel een keer op.

    Niemand slaapt toch LOL

  96. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Black Ops 2 2 Uur MP ( ook Nuketown Gameplay ) Sessie IGN ( met David Vonderhaar ):
    http://www.youtube.com/watch?v=Mv4khATPCCo&list=PLE196726F02565118&index=8&feature=plcp

    BO2 Nuketown Zombies Easter Egg met Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?v=e–ianTG5-s

    Nog meer BO2 Nuketown Zombies:
    http://www.youtube.com/watch?v=gS1W5kL-q9c&feature=relmfu

    Nuketown Zombies is echt sick gedaan, gebouwen kapot, lucht veranderd, echt must see.

  97. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    nou ik krijg hem morgen gewoon in bus:)

    Stelletje malloten die in rij gaan staan haha:P

  98. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    nou ik krijg hem morgen gewoon in bus:)

    Stelletje malloten die in rij gaan staan haha:P

    Haha dan zijn er zo te zien veel maloten LOL
    33 euro @ Saturn Amsterdam best wel cheap en de moeite om in een rij te staan haha

  99. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Black Ops 2 Zombies Alles Tranzit/Survival/Veel Maps:

    http://www.youtube.com/user/CoDClipsAndFrags/videos?view=0

  100. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vind het toch weer tegenvallen πŸ™ Word helemaal niks meer volgens mij met COD.