Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Black Ops 2

Anoniem's avatar

Black Ops 2 komt er waarschijnlijk aan, David Vonderhaar Tweet al best veel over de game en er zijn vele hints naar de titel.
Ik hoop zelf dat Black Ops 2 eraan zit te komen met een goede Multiplayer en Zombies πŸ™‚
( Er waren al BO2 Topics maar dit is nu de officiele).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

322 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wat een gay game echt niet te geloven.
    Non stop LAGGG/Tering veel campers/ Je gaat f*cking snel dood en ga zo maar door

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Seri ? :O de laatste berichten zijn niet zo best. Volgens mij. Is het het nog wel waard om te kopen ?

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Lees op internet ook alleen maar slechte berichten over de multiplayer en de singleplayer…

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb hem… πŸ™‚

    Heb alleen zombies gedaan, maps zijn best k*t. (Vooral vanwege al het lava en exploderende zombies) Maar misschien moet ik er gewoon aan wennen, black ops en WaW zombies vind ik tot nu toe beter. SP en MP heb ik nog niet uitgeprobeerd.

  5. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Was heel erg aan het twijfelen maar ben blij dat ik hem gekocht heb.
    Ik heb nog geen last van lag gehad…

    Snel dood moet ook bij cod!

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Verbindingsproblemen komen erg vaak voor, niet best. Campers zijn er zoals altijd te veel. Grafisch gezien amper een verbetering, het ziet er okΓ© uit. Niet goed.

    Al met al is er in die 2 jaar (tov. BO1) weinig vooruitgang geboekt heb ik nu het idee. Vermaak me wel redelijk goed met de game.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik vermaak me er ook wel mee, kheb alleen nog MP gedaan en vind het chill behalve wat lagg soms.
    Paar vraagjes:
    Kheb Nuketown gedownload voordat ik afsloop en waar kan ik die straks vinden om te spelen?
    Zit tie gwn in de Map Rotation of ergens anders?
    En wat bleef ook alweer na de Prestige bij je wapens hetzelfde? ( De attachments die je gekocht hebt, of bijv. de camos die je unlocked hebt ) Anders is het wel erg kut elke keer weer opnieuw weapon progressionen of al die camo assignments doen.
    Lol voor goud moet je al de camo’s unlocked hebben echt tantoe veel.
    Verder vind ik alles duidelijk en handig gedaan, barracks, alles compact in Create-A-Class etc. Op sommige dingen kan je dan driehoekje klikken en dan krijg je verder personiliazation.
    Wel lastig om je attachments te kiezen want er zijn vele nice ( Fast Mag, Quickdraw, Reflex etc ) Maar daar is die wildcard wel weer nice voor, kan makkelijk een perk opgeven.

  8. mrb80's avatar

    Waar kan ik de texture pack vinden om te installeren? Zie het nergens, ook niet bij opties.

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Waar kan ik de texture pack vinden om te installeren? Zie het nergens, ook niet bij opties.

    Ja die vond ik ook niet bij opties, kmoest wel toen ik de game opstartte v1.02 installeren, is dat de texture pack?

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nuketown: Alleen in een apart gametype volgens mij.
    Prestige: Wapens kun je prestigen en met je levels kun je prestigen.
    Wanneer je prestige doet bij levels, dan raak je gewoon al je wapens kwijt. Wanneer je dan weer het level hebt bereikt waarbij het wapen vrij komt, dan zijn alle behaalde attachments ook direct weer vrij.

    Texture pack: Bij OPTIONS in Multiplayer kan je onderaan ‘Install Textures’ aanklikken. Patch 1.02 is gewoon een update van de game en heeft niets met de textures te maken.

  11. 636 XP
    klapper's avatar

    Nuketown: Alleen in een apart gametype volgens mij.
    Prestige: Wapens kun je prestigen en met je levels kun je prestigen.
    Wanneer je prestige doet bij levels, dan raak je gewoon al je wapens kwijt. Wanneer je dan weer het level hebt bereikt waarbij het wapen vrij komt, dan zijn alle behaalde attachments ook direct weer vrij.

    Texture pack: Bij OPTIONS in Multiplayer kan je onderaan ‘Install Textures’ aanklikken. Patch 1.02 is gewoon een update van de game en heeft niets met de textures te maken.

    heuh en de belofte’s dan dat je je wapens mee kon nemen de volgende prestige in ??

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    heuh en de belofte’s dan dat je je wapens mee kon nemen de volgende prestige in ??

    Je behoudt de wapens niet bij het prestigen, alleen de XP / Attachments / Camo’s etc die je vrij hebt gespeeld voor een gun bewaar je. Die komen dan pas terug wanneer je de gun weer hebt vrijgespeeld .

  13. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    dus als ik een innovative game wil kopen, raden jullie BO2 af aan mij? ik wil namelijk geen BO1.5 kopen voor 60euries.

  14. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je unlocked dus wapens bij een bepaald level, bijv. de AN-94 bij 34.
    Dan kan je met dat wapen level progressen, om attachments vrij te spelen, bijv. bij level 3 krijg je Fast Mag.
    Om Camo’s te halen moet je zeg maar assignments doen. Ga bij Create op de gun staan en doe dan 3hoekje en dan zie je dat je bijv. voor Devgru 10 headshots moet maken en dan zie je je progression erbij.
    Ook zie je daar Clan Tag/Emblem op Gun.

    Maar als je dan weer op level 34 komt, volgende prestige behoud je je wapen met die progression? Als je dan bij level 15 bent gekomen heb je al je attachments die je gekocht hebt nog? Wel erg veel, want dan heb je alles weer.
    En als je eenmaal goud hebt gehaald in een Prestige ( waarvoor je alle camo’s moest halen ) blijft die dan staan voor volgende prestige?
    Anders is het wel heel veel werk om elke keer die shit te doen.
    Dus je kan helemaal geen wapens prestigen om bijv. goud te krijgen er is alleen progression ( weet alleen niet tot hoever dat level gaat )(?).
    En zijn er btw Pro Perks kzie helemaal geen challenges bij de Tiers allen welk level je wat krijgt en wat je wil kiezen, moet je daar misschien ook 3hoekje doen? Netzoals dat kan om bijv. verschillende reticles en camo’s te krijgen?
    Oja en Elite, waar download je dat? Gewoon Android Store? Want dan krijg je een gratis camo. ( Bij gun 3hoekje doen en dan kan je bovenin naar links en rechts en dan kom je bij DLC en Elite, daar zie je dat. )
    Thnx btw verder weet ik alles. πŸ˜›

  15. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @DZA
    Ja, als je dan prestiged en je bent level 34 dan krijg je de AN-94 terug met alle voortgang die je de vorige prestige(‘s) hebt gehaald. Hoe het zit met wapens prestigen weet ik nog niet en pro perks heb ik ook nog niks over gevonden.

    @Mausi-Gangsta
    Innovatief is een veel te groot woord. Het is uiteindelijk gewoon weer Call of Duty met een aantal verbeteringen in een nieuwe setting. De 10-point create a class is het innovatiefste wat ik tot nu toe heb gevonden en dat is best goed bedacht. De singleplayer heeft (volgens reviews) wel redelijk wat vernieuwingen gekregen, waaronder meerdere eindes.

    Ik zou het BO 1.75 noemen, het is wel duidelijk wat verbeterd maar geen schokkende vernieuwingen in mijn ogen. Ze moeten de connectie problemen een beetje oplossen en dan is het een weer een erg vermakelijke en solide FPS.

    Mijn PlayStation loopt vandaag al voor de 3de maal vast tijdens BO2. Ook erg matig.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Oke ik heb alles gespeeld behalve SP en MP-online, maar de game is (Ja dit komt uit mijn mond)
    GE-WEL-DIG! πŸ˜€ Zombies is fun als je er aan gewend bent en Combat Training is ook top!
    (Ik heb nu zelfs twee Black Ops II’s, haha) Helaas zijn er wel een aantal bugs en is er lagg, zelfs
    met Combat Training en met Zombies. (Wtf?)

    Maar in ieder geval, als je MW3 geskipt hebt zit er meer dan genoeg innovatie in om je mee te
    vermaken. De matige graphics zijn niet eens erg lelijk en je ergert je er dus ook niet echt aan.
    (Heb nog geen eens de texture-pack geΓ―nstalleerd) De gameplay is lekker vlot, vlotter dan MW2,
    BO en MW3 heb ik het idee.

    Dus zeker een aanrader voor een diehard CoD fanaat en iemand die MW3 heeft overgeslagen
    omdat daar te weinig innovatie in zat. De game is niet zo goed als BF3 in my opinion, maar
    zeker enorm leuk als afwisseling! πŸ™‚

  17. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Oke ik heb alles gespeeld behalve SP en MP-online, maar de game is (Ja dit komt uit mijn mond)
    GE-WEL-DIG! πŸ˜€ Zombies is fun als je er aan gewend bent en Combat Training is ook top!
    (Ik heb nu zelfs twee Black Ops II’s, haha) Helaas zijn er wel een aantal bugs en is er lagg, zelfs
    met Combat Training en met Zombies. (Wtf?)

    Maar in ieder geval, als je MW3 geskipt hebt zit er meer dan genoeg innovatie in om je mee te
    vermaken. De matige graphics zijn niet eens erg lelijk en je ergert je er dus ook niet echt aan.
    (Heb nog geen eens de texture-pack geΓ―nstalleerd) De gameplay is lekker vlot, vlotter dan MW2,
    BO en MW3 heb ik het idee.

    Dus zeker een aanrader voor een diehard CoD fanaat en iemand die MW3 heeft overgeslagen
    omdat daar te weinig innovatie in zat. De game is niet zo goed als BF3 in my opinion, maar
    zeker enorm leuk als afwisseling! πŸ™‚

    Ja ik zeg ook als Battlefield fan GEWELDIG!:D En heb het nog niet eens een uur gespeelt! heb aantal MP mappen domination gespeeld en het is erg vet! mooie maps ook vooral het cruiseship!

    Waar kun je die texture pack installeren dan??

  18. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Multiplayer -> Options -> onderaan (Install Textures dacht ik)

  19. 1 XP
    pimpampetje's avatar

    geldt de game mania actie nog????

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hier download je die texture pack:
    In het main menu kies je multiplayer.
    Dan kom je op een scherm met play online etc.
    Helemaal beneden staat options en daar helemaal beneden van staat install en dan doe je texture pack, zo’n 1800 MB wat wel snel ging en dan geeft ie een melding dat het klaar is en dan kan je nog chiller gaan spelen.
    Oja idd als je Ntown download staat er een aparte playlist, 24/7, erg relaxed.
    En als je Nuketown hebt geΓ―nstalleerd heb je jezelf meteen verzekerd van 2XP dit weekend.

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hier download je die texture pack:
    In het main menu kies je multiplayer.
    Dan kom je op een scherm met play online etc.
    Helemaal beneden staat options en daar helemaal beneden van staat install en dan doe je texture pack, zo’n 1800 MB wat wel snel ging en dan geeft ie een melding dat het klaar is en dan kan je nog chiller gaan spelen.
    Oja idd als je Ntown download staat er een aparte playlist, 24/7, erg relaxed.
    En als je Nuketown hebt geΓ―nstalleerd heb je jezelf meteen verzekerd van 2XP dit weekend.

    Dat word no-lifen! xD Ben momenteel nog ff aan het oefenen met Combat Training om weer te wennen aan de CoD gameplay. Daarna ga ik er volop tegenaan in de MP, die ik serieus veel beter vind dan ik verwacht had. (vandaar dat ik het ook zo vet vind) πŸ˜€

  22. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Inderdaad no-lifen dit weekend. Al m’n schoolwerk afronden deze week en dan knallen dit weekend πŸ˜€

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Inderdaad no-lifen dit weekend. Al m’n schoolwerk afronden deze week en dan knallen dit weekend πŸ˜€

    Precies hetzelfde hiero. Heb vrijdag een zware toets die ik goed moet maken, dus ik zal sowieso niet veel gaan gamen deze week. Dit weekend sowieso wel. πŸ˜€

  24. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gisteravond toen ik thuis was direct de multiplayer gedaan. Was wel wennen maar ik vind het een leuk spel! Verbindingsproblemen waren later stukken minder. Moet de texturepack nog wel installen, daar had ik gisteravond geen zin in :P.

    Grootste min punt die ik kon vinden waren de SMG’s. Deze zijn weer erg overpowered en doet me denken aan MW3.. Ik kon met een SMG een sniper killen met een headshot die vet ver weg stond. Zeker als je met een assault of lmg speelt voelt het soms oneerlijk aan tegen een SMG.

    Gister wel een paar keer een goede k:d ratio gehad, maar ook een paar hele slecht :P. Sta nu op 1.5 of zelfs iets lager.. Binnenkort maar een keer met PSX een toernooitje moeten houden ;).

  25. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Precies hetzelfde hiero. Heb vrijdag een zware toets die ik goed moet maken, dus ik zal sowieso niet veel gaan gamen deze week. Dit weekend sowieso wel. πŸ˜€

    na al dat gehaat op MW3 ben je nu toch wel een nerdje Patty πŸ˜‰

  26. 2457 XP
    peyj's avatar

    Whaha, net gekeken, K:D van 1.17 XD. Veel potjes eindig ik in ronde 1.8 – 2 en een paar keer boven de 5. Maar ook soms van 0.5. Maar even omhoog werken vanavond :P.

  27. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik word helemaal gek.

    Ik had de game exact om 00:17 in mijn handen nadat ik hem gekocht had middennacht met vrienden.
    Toen dacht ik: YES! Lan party, 3 HD tv’s en lekker gamen!
    Heerlijk gespeeld, tot dat die vast liep.

    Naar Barracks in lobby = Vastloper
    Switchen van MP > Zombies = Vastloper
    Clantagg wisselen = Vastloper

    Dus mijn lanparty was redelijk verpest, ondanks de mooie game.

    Toen vond ik bij Options “Install Texture pack on HDD”, jammer genoeg was ik toen al thuis, en dat heb ik maar is gedaan en kijken of het helpt. PS3 = 80GB FAT. Meer mensen hier last van? πŸ™

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    na al dat gehaat op MW3 ben je nu toch wel een nerdje Patty πŸ˜‰

    Black Ops 2 is geen MW3. xD Veel beter.

    Waar kan je je over-all K/D zien? Dus van alle gamemodes bij elkaar? πŸ˜›

    Ik word helemaal gek.

    Ik had de game exact om 00:17 in mijn handen nadat ik hem gekocht had middennacht met vrienden.
    Toen dacht ik: YES! Lan party, 3 HD tv’s en lekker gamen!
    Heerlijk gespeeld, tot dat die vast liep.

    Naar Barracks in lobby = Vastloper
    Switchen van MP > Zombies = Vastloper
    Clantagg wisselen = Vastloper

    Dus mijn lanparty was redelijk verpest, ondanks de mooie game.

    Toen vond ik bij Options “Install Texture pack on HDD”, jammer genoeg was ik toen al thuis, en dat heb ik maar is gedaan en kijken of het helpt. PS3 = 80GB FAT. Meer mensen hier last van? πŸ™

    Dat is kut, heb zelf de zelfde PS3, maar deze is nog niet vastgelopen met Black Ops 2…

  29. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nee geen vastlopers gehad. Wel een paar keer dat de connectie wegvalt en dan laadt die opnieuw de map. Alleen doet die daarna niks ook geen time-out, gewoon game afsluiten en daarna werkt het weer.

  30. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ah ik heb wel al een paar vastlopers gehad, soms zo erg dat ik me ps3 uitmoest zetten xD maarja, connectie viel gister avond pas veel weg zeg. Ik had echt een half uurtje ongeveer dat ik geen potje kon spelen omdat iedere keer de connectie weg vielt. Vooral wanneer ik mensen wilt joinen dan krijg ik al snel vastlopers. Maar hopelijk is het een kwestie van tijd zodat het minder wordt. Maar ahhh damn wat is die game vet zeg !

  31. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Connectie was even geinterrupd maar daar konk gwn weer verder spelen.
    Maar sinds 4 uur ofzo elke keer een error als ik MP online wil spelen als ik dan bijv. een gamemode selecteer.
    Hoe ga je naar Combat Record, Playercard etc? Moet je bij MP naar barracks, paar onder create a class.

  32. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Connectie was even geinterrupd maar daar konk gwn weer verder spelen.
    Maar sinds 4 uur ofzo elke keer een error als ik MP online wil spelen als ik dan bijv. een gamemode selecteer.
    Hoe ga je naar Combat Record, Playercard etc? Moet je bij MP naar barracks, paar onder create a class.

    Ik heb precies hetzelfde, rond dezelfde tijd krijg ik bij het kiezen van een game mode steeds een error. Dit duurt nu tot op heden. Als ik via een vriend zijn potje join heb ik soms na 5 a 6x succes, maar na het potje word ik er weer uitgegooid. Je Combat Record e.d. vind je overigens bij Barracks ;).

  33. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Heb nu al sinds vanmiddag de vastloper in MP public matches met het bericht ”an error occured while trying to find a session, please try again” -.- Gegoogled en tot nu toe ziet het er uitzichtloos uit, wachten op een patch ben ik bang maar hoe lang dat gaat duren…. omfg…

  34. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    iedereen heeft last van connection! het heeft ook geen nut om het te blijven proberen want even spelen en je ligt er weer uit..

    Slechte zaak weer dit..

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    iedereen heeft last van connection! het heeft ook geen nut om het te blijven proberen want even spelen en je ligt er weer uit..

    Slechte zaak weer dit..

    Inderdaad. Bij nader inzien is de game toch niet zΓ³ geweldig. Heb nu ook al een paar keer gehad dat mijn PS3 freezde, en de connectie is ook om te huilen…

  36. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig heb ik met de vorige games (op PS3 en X360) ervaren dat die problemen steeds minder worden. Op de een of andere manier heeft Activision het idee dat de game slecht verkoopt en bereiden ze de servers voor een klein aantal spelers voor. Na een aantal dagen/weken wordt de server capaciteit enorm uitgebreid en dan werkt het bijna vlekkeloos. Even volhouden en het moet goedkomen!

  37. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig heb ik met de vorige games (op PS3 en X360) ervaren dat die problemen steeds minder worden. Op de een of andere manier heeft Activision het idee dat de game slecht verkoopt en bereiden ze de servers voor een klein aantal spelers voor. Na een aantal dagen/weken wordt de server capaciteit enorm uitgebreid en dan werkt het bijna vlekkeloos. Even volhouden en het moet goedkomen!

    Bij elke COD hebben ze dit probleem gehad.. Dan ga je toch een oplossing zoeken voordat je een nieuw spel uitbrengt? En ik denk niet dat ze denken dat het slecht verkoopt hoor:P Kijk naar EA en DICE met BF3 10x grotere maps en 2x zoveel lui en het speelt vlekkeloos vanaf Release. Ik verwacht dat ze morgen of miss vrijdag een update uitbrengen voor Bo2..

  38. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig heb ik met de vorige games (op PS3 en X360) ervaren dat die problemen steeds minder worden. Op de een of andere manier heeft Activision het idee dat de game slecht verkoopt en bereiden ze de servers voor een klein aantal spelers voor. Na een aantal dagen/weken wordt de server capaciteit enorm uitgebreid en dan werkt het bijna vlekkeloos. Even volhouden en het moet goedkomen!

    Maar Black Ops 2 heeft geen Dedicated servers, dus de server capaciteit kan ook niet uitgebreid worden? Haha. Het is allemaal P2P volgensmij, misschien een probleem met matchmaking? Dat duurt namelijk erg lang… Achja, ik weet het ook niet. πŸ˜›

  39. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Bij elke COD hebben ze dit probleem gehad.. Dan ga je toch een oplossing zoeken voordat je een nieuw spel uitbrengt? En ik denk niet dat ze denken dat het slecht verkoopt hoor:P Kijk naar EA en DICE met BF3 10x grotere maps en 2x zoveel lui en het speelt vlekkeloos vanaf Release. Ik verwacht dat ze morgen of miss vrijdag een update uitbrengen voor Bo2..

    Call of Duty moet dedicated servers krijgen, dan is het probleem in een keer opgelost. Daarom krijg ik het idee dat Activision niet volledig in durft te zetten op een goede verkoop. Battlefield 3 heeft inderdaad bijna nooit problemen, en die werken alleen op toegewezen servers. wat je zegt, hopelijk geven ze de komende dagen een patch uit die een boel problemen oplost.

  40. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Heb nu al sinds vanmiddag de vastloper in MP public matches met het bericht ”an error occured while trying to find a session, please try again” -.- Gegoogled en tot nu toe ziet het er uitzichtloos uit, wachten op een patch ben ik bang maar hoe lang dat gaat duren…. omfg…

    Dat had ik dus ook, hij doet het nu weer hier!

  41. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nice, kga vanmiddag proberen.
    David Vonderhaar is al naar Sony geweest en 3 uur geleden hebben ze iets gedaan wat zou moeten werken.
    https://twitter.com/DavidVonderhaar

  42. 2457 XP
    peyj's avatar

    Scheelt dat ik toch nog bezig kon met de single player. Ik moet zeggen dat na WaW dit de meest leuke single player is. Al zie ik al dat ik her en der toch wat foutjes hebt gemaakt :P. Is wel leuk dat het spel per level zegt wat jouw fout voor de toekomst is geweest.

    Maar vanavond wil ik weer op de multiplayer knallen! πŸ˜€

  43. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vrijdag avond ff met een groep PSX-Sensers online Black Ops 2 spelen? πŸ˜›

    Zeg maar of je mee wilt doen of niet. πŸ˜‰

  44. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wooha zal wel een trage reactie zijn, maar die TranZit is wel echt vet!
    Alleen… Wat nou…. Als je de bus mist! xD

  45. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik vraag me af welk lvl jullie allemaal zijn ik ben zelf lvl 46

  46. 2457 XP
    peyj's avatar

    Level 32 en ondertussen mn eerste weapon prestige behaald met de Type 25. Lekker wapentje is dat :).

    @iRobbert-, dan sta je alleen :P. Je kan wel achter de bus aanrennen, maar die haal je niet meer in. Moment dat je het stof in gaat springen vage dingen op je hoofd en in de lava kom je ook niet ver :P. Maar liefst vol gehouden tot wave 8 XD.

  47. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Tot welk level kan je je wapen voordat je kan prestigen ? Mn wapen is namelijk nu lvl 12 :p

  48. 2457 XP
    peyj's avatar

    Weet ik niet zeker, ik denk level 18 of 17 want bij level 17 had ik de laatste attachment vrijgespeeld en vlak daarna kreeg ik te zien dat level max was. Je behoudt dan gewoon je camo alleen alle attachments zijn weg.

    Mijn meest gebruikte loadout:
    http://img18.imageshack.us/img18/1378/elitev.png

    (crossbow is fijn!)

  49. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Weet iemand waar je je K/D kan zien van Black Ops 2? πŸ˜›

    Dus in totaal zeg maar, niet per gamemode?

  50. 2457 XP
    peyj's avatar

    Weet iemand waar je je K/D kan zien van Black Ops 2? πŸ˜›

    Dus in totaal zeg maar, niet per gamemode?

    Op de Elite app kan ik het wel direct zien, maar binnen BO zelf weet ik het niet. Ik sta momenteel weer op 1.41. Gisteravond een paar goede potjes gespeeld, dus hopelijk kan ik dat door blijven zetten dat ik snel boven de 1.5 kom.

  51. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Combat record kan je gewoon zien wanneer je naar je naam gaat.

    Ik ben nu level 30 en heb een K/D van rond de 1.00. Na een slechte start eindelijk de noobie grens van 1.00 weer doorbroken :P.
    Heb vandaag en gisteren helemaal geen problemen meer met het spelen en heb het idee dat BO2 beter draait dan MW3 / BO1 op de PS3 :). Erg tevreden over de game, maps zijn erg vet en alhoewel de Submachine Guns soms iets overpowered lijken speel ik goed met m’n Assault Rifles.

    Edit:
    Mooi om te zien hoe iedereen het met pick-10 system omgaat :). Ik zie dat Peyj bijvoorbeeld helemaal geen lethal/tactical grenades heeft (wellicht die laatste spot). Ik speel zonder handgun en met één tactical zodat ik een derde attachment kan gebruiken.

  52. 2457 XP
    peyj's avatar

    Combat record kan je gewoon zien wanneer je naar je naam gaat.

    Mooi om te zien hoe iedereen het met pick-10 system omgaat :). Ik zie dat Peyj bijvoorbeeld helemaal geen lethal/tactical grenades heeft (wellicht die laatste spot). Ik speel zonder handgun en met één tactical zodat ik een derde attachment kan gebruiken.

    Daar zat altijd de reflex sight, maar volgens mij zat ik weer met de crosshairs te prutsen en is die per ongeluk verwijderd:P. Ik ben nooit van de tactical grenades geweest en de crossbow is een mooie vervanger voor een lethal. Ik vind het echt een fijn systeem wat ze nu gebruiken. Ook mooi dat je nu ook kan kiezen voor een attachment waarmee kan selecteren voor full auto of burst.

  53. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik vind ’t jammer dat die setting er niet standaard op zit.. Ik burst-fire nu handmatig.
    Heb de M27 vrijgespeeld op level 31, heerlijke gun. M’n KD stijgt met het potje πŸ™‚

  54. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bij Barracks zie je je Playercard, Combat Record etc.
    Ja idd bij lvl 16 wapen is je laatste attachment en iets daarna kan je je lvl prestigen.
    Maar hou je je camo’s en progression dan niet als je niet prestiged? En je attachments? Krijg je die dan weer als je lvl 31 bent en bijv. weer je M27 unlocked?
    Maarja ik ben lvl 26 en Type 25 gebruik ik met Reflex, Fast Mag en Quickdraw, MP7 doe ik met Suppressor/Laser en dan Fast Mag en Quickdraw. Later Rapid Fire en Ex Mags.
    Khaal ook secondary w eg en dan maar 1 concussion.

  55. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Type 25 met red dot en silencer is geil πŸ˜€

    Momenteel level 39 en K/D 2.6

  56. 257 XP
    iNSo's avatar

    als eerst klasse heb ik : Fal osw met acog en quickdraw , Secondary B23R . Perks: Lightweight, blind eye, fast hands & Dexerity en als tactical grenade een shock charge

    mijn sniper class bestaat tot nu toe uit : DSR50 met Fast mags & zoom, Secondary MP7 foregrip, Bind eye, fast hands ,dexerity en tomahawk

  57. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat DoubleXP Weekend is echt nice, je levelt ongelofelijk snel. Je punten worden btw aan het eind van de ronde x2 gedaan want anders haal je Scorestreaks snellen als je bijv. 200 voor kills krijgt.
    Gisteravond viel de in-game audio weg, hoorde daarna gegrom ( ? ) maar kon mn vriend wel gwn horen.
    Verder niks aan de hand en toch echt een leuke game. πŸ™‚

  58. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ondertussen 1e prestige lvl 38 en mp7 al goud nu ga ik voor scorpion evo

  59. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ondertussen 1e prestige lvl 38 en mp7 al goud nu ga ik voor scorpion evo

    LOL enigste wat jij doet is promoten haha

  60. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Voor mensen die nog niet weten hoe het Level en Weapon Prestigen werkt etc en wat je houdt en niet houdt, wat je verliest en wat je krijgt:

    http://www.youtube.com/watch?v=ythtuFoM1VE&list=UUEHf6KUY7Zw7hlXQ7hDemwQ&index=1&feature=plcp

    Als je gwn prestiged houd je gwn je camo’s, attachments en level progression op je wapen. πŸ™‚
    Maar kijk de vid maar voor weer shit. πŸ˜‰

  61. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nu bijna iedereen de goede snipers heeft unlocked wordt het steeds meer een campfeest met snipers. Begin me er, zeker in de grote levels, steeds meer aan te irriteren.

  62. 2457 XP
    peyj's avatar

    Prestige 1 is alweer binnen! Type 22 alle camo’s vrijgespeeld en level 2 prestige. Ik ga de type 25 weer vrijspelen tot mijn favo uitrusting en dan met andere wapens aan de gang. Ging lekker snel met dubbel xp :D.

    @vinnie nog geen last van gehad. Wel dat veel spelers niet meer mikken maar gewoon hip fire gebruiken om iemand te killen met de laser attachment.. Paar keer van een ruime afstand neer gemaaid.. Verder dan dat altijd nog wel eerlijke potjes gehad :D.

  63. 2457 XP
    peyj's avatar

    Het is rustig in het BO 2 topic. Ik ben wel eigenlijk benieuwd of iedereen nog wel speelt.

    Even voor online:
    Wat is je voortgang?
    K: D ratio
    Je favoriete uitrusting(en)
    Heb je nog issues?
    Je grootste frustratie binnen de game.

    ————————————————–
    Ik zal maar met mezelf beginnen:
    Momenteel level 34 prestige 1

    Laatste tijd gaat het heel slecht ben ik van 1.5 naar 1.36 gegaan..

    Ik heb vanaf level 1 de AN-94 unlocked. Fijn wapen, maar de lage vuur snelheid kan in mijn mening niet op tegen wapens die hoger zijn. Mede door deze uitrusting is mn kd enorm gezakt. Nu zweer ik weer bij mijn oude vertrouwede type 25 (onder tussen prestige 2). Met reflex, adjustable stock en fmj (moet ik nog vrijspelen) in gold. Secondary is FHJ 18 aa (handig tegen uav). Met de perks blind eye, cold blooded en dexterity. Lethal zijn betties of semtex en tactical is shock charge.

    Sinds de patch minder vastlopers, hoewel ik gisteren wel weer eentje had. Verder vaak dat er halverwege het potje de helft van mijn team weg valt en dat je dan soms met 2-3 vs 6 moet.

    Grootste frustratie blijft de overpowerde SMG’s. Regelmatig wordt je met een smg over een langere afstand makkelijker afgeknald dan met een assault of zelfs sniper.

  64. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Level 41 (geen prestige)

    K/D is te laag. Ben gewend aan K/D ratio’s boven de 2,5 maar dat is voor mij onmogelijk te halen in deze game met al die campers en UAV’s waardoor de tegenstanders altijd weten waar je bent, en je ze dus ook niet kan flanken. En laat dat nou net mijn number one tactiek zijn… Maar okΓ©, ik ben dan ook BF3 gewend.

    Ik heb geen favoriete loadout, maar de Scar is best goed. Net als die 1e Bolt-Action sniper.

    Ik heb lagg, errors, framedrops (60 FPS? Bij mij bijna nooit hoor) en server-side input lagg. Dus alles wat ik zie op mijn beeld is al ongeveer een kwart/halve seconde eerder gebeurd. En dat is niet handig met een FPS.

    Grootste frustratie? Dit hierboven. En zoals ik zei, de campers en UAV’s.

  65. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Level 36 – Non prestige

    K/D is pist-off laag, komt omdat ik ging nachtgamen bij de release met vrienden en nogal wat achter de kiezen had zitten. K/D is ondertussen omhoog gegaan van 1.01 naar 1.52, zal wel blijven groeien..

    Ik vind alle SMG’s wel fijn, maakt me niet uit, zolang je maar snel kan rapen.

    Grootste frustratie heb ik niet, mensen spelen zoals ze willen, en het ligt niet aan het spel.
    Als iemand jou killed van achteren dan heb jij niet goed op je UAV gekeken, of was diegene net Level 55 met Ghost.

  66. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Level 49 – Non prestige

    K/D ratio zit op 1.04 en vorige maand was dit nog 0.89. Dit omdat ik erg moest wennen om een shooter te spelen met een controller. Heb jaren lang shooters gespeeld op mijn PC.

    Eigenlijk knal ik het meest met de M27. Verder af en toe een snipertje of smg maar voor 90% loop ik met de M27 rond.

    Grootste frustratie bij mij is dat je soms ergens spawned en dat 3 seconden daarna je tegenstander achter je spawned! Dat is zooo fuckedup!
    Of dat je zelf tussen de tegenstanders spawned..

  67. 846 XP
    Thijs's avatar

    XM25 is best nice πŸ™‚ De MTAR is ook best goed en de remington 870 is een goede shotgun.

  68. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Prestige 3 lvl 52

    Gekapt met spelen doe heel af en toe een potje.
    KD 1.71 redelijk laag voor mij als persoon dan maarja (Rush)

    Frustraties die fucking kk zielige campers vooral bij S&D

  69. 257 XP
    iNSo's avatar

    Prestige 1 lvl 16

    K/D : 1.03

    Ik heb vanaf level 1 ghost unlocked en speel veel met ARs en SRs, begin de campers aardig zat te worden maar vaak kan je ze wel flanken gelukkig .

  70. 846 XP
    Thijs's avatar

    Spel valt toch tegen…

  71. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Spel valt toch tegen…

    Zeer zwaar… Echt verspilling van m’n geld. πŸ™

    Ik koop nooit meer een CoD voor de huidige consoles.

  72. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Ik heb geen CoD meer gespeeld sinds Black Ops 1 op de PC.
    Nu heb ik Black Ops 2 op de PS3 en ik merk toch wel dat het niveau hier wat lager ligt..

    Ben nu aardig gewend aan het spelen met de controller en heb regelmatig scores waarbij mijn ratio boven de 3.0/4.0 ligt. En hierbij ren ik gewoon door heel de map heen. Had hier eigenlijk wel iets meer van verwacht.
    Moet zeggen dat het wel weer grappig is om een shooter te spelen. Mijn verwachtingen waren ook niet zo hoog van deze game maar meer dat ik weer een keer lekker kon knallen en dat lukt aardig in deze game πŸ™‚

  73. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik vraag me dus ook af of het niveau op de ps3 lager ligt dan op de xbox ? Ik merkte het laatst met mw3 toen ik bij een vriend ging spelen en heb het ook wel is van andere gehoord. Maar is dit gewoon toevallig of is het (helaas) een feit.

  74. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik vraag me dus ook af of het niveau op de ps3 lager ligt dan op de xbox ? Ik merkte het laatst met mw3 toen ik bij een vriend ging spelen en heb het ook wel is van andere gehoord. Maar is dit gewoon toevallig of is het (helaas) een feit.

    Is een feit. XBOX is het meest geschikt voor competitive gaming. Daarom zie je ook bij MLG toernooien etc Xbox. Wanneer de xbox 720 komt stap ik ook over:)

  75. 846 XP
    Thijs's avatar

    De mensen op de xbox schijnen juist slechter te zijn.

  76. 232 XP
    black2death's avatar

    De mensen op de xbox schijnen juist slechter te zijn.

    misschien omdat de console goedkoper is dat er meer kleuters op zitten te spelen

  77. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik vraag me dus ook af of het niveau op de ps3 lager ligt dan op de xbox ? Ik merkte het laatst met mw3 toen ik bij een vriend ging spelen en heb het ook wel is van andere gehoord. Maar is dit gewoon toevallig of is het (helaas) een feit.

    Er spelen veel meer mensen competitive op de Xbox, daarom ligt het competitive niveau dus ook iets hoger op de Xbox.
    Al denk ik wel dat de beste teams van de Ps3 wel met de top op de Xbox kunnen concurreren. Er is laatst bijvoorbeeld nog een top Ps3 team geswitched naar de Xbox en je ziet dat ze heel goed meedoen daar. Met bijvoorbeeld het winnen van een groot toernooi (iSeries) en verschillende malen in de top 5 eindigen op bijvoorbeeld het grootste toernooi van Europa (EGL).
    De subtop (top 10 teams, zonder de top 3 dus) van de Ps3 zal op de Xbox echter niks meer voorstellen, aangezien de top erg groot is op de Xbox. Ze zullen niet eens bij de top 25 eindigen.

    Het public niveau, dus gewoon de normale spelers die een normale online game spelen, is echter zo goed als gelijk. Er zit niet echt verschil tussen.

  78. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik dacht dus inderdaad dat de kinderlijke mensen vele malen meer waren op de xbox en dus ook al die kleuterig gedrag terug kon zien in cod. Maar die vriend speeld van mij gewoon normaal en dus niet in een of andere top, dus je zou toch zeggen dat dat niveau gelijk zou moeten zijn maar ik had toch enige moeite om dezelfde scores te halen op de ps3. Maar het is inderdaAd wel een interresant onderwerp om er meer onderzoek naar te laten doen πŸ˜€

  79. 846 XP
    Thijs's avatar

    Maar mensen die op normaal niveau spelen, dus niet in pro clans gamen, kunnen ook gewoon goed zijn.

  80. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik dacht dus inderdaad dat de kinderlijke mensen vele malen meer waren op de xbox en dus ook al die kleuterig gedrag terug kon zien in cod. Maar die vriend speeld van mij gewoon normaal en dus niet in een of andere top, dus je zou toch zeggen dat dat niveau gelijk zou moeten zijn maar ik had toch enige moeite om dezelfde scores te halen op de ps3. Maar het is inderdaAd wel een interresant onderwerp om er meer onderzoek naar te laten doen πŸ˜€

    Dat kan komen doordat t een andere controller is en/of omdat je op een andere tv speelt πŸ˜‰

    @Thijs, ik zeg ook niet dat normale spelers niet goed zijn. Er zijn echter evenveel normale goede spelers op de Xbox en de Ps3 naar mijn mening

  81. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Sorry maar als dat competive niveau op de Xbox zoveel voorsteld, knal ik er toch aardig op los telkens als ik bij een maat van mij knal op de Xbox πŸ˜› Ik moet zeggen dat ze op de PS3 dan beter zijn hoor :O

  82. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Sorry maar als dat competive niveau op de Xbox zoveel voorsteld, knal ik er toch aardig op los telkens als ik bij een maat van mij knal op de Xbox πŸ˜› Ik moet zeggen dat ze op de PS3 dan beter zijn hoor :O

    In verhouding zijn er maar weinig mensen die competitive spelen, de meeste mensen doen t gwn voor hun lol en om te ranken.
    De competitive spelers zul je ook zelden in een public game tegen komen. Denk dus ook niet dat je tegen ‘pro’ gamers van de Xbox hebt gespeeld..

  83. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Heeft er iemand nog een class-suggestie voor me? Ik ben mijn huidige Type 25 een beetje beu aan het raken.

  84. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Fal
    Select Fire
    Foregrip
    Suppressor/Quickdraw/Fast Mag

    PDW
    Laser
    Suppressor

    MSMC
    Fast Mag
    Long Barrel

    LSAT
    Target Finder
    FMJ
    Grip

    DSR
    Ballistic CPU
    Ex Mags

    Zo van alles wat. πŸ˜›
    De rest doe je zelf, qua stealth en perks etc.

  85. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Fal
    Select Fire
    Foregrip
    Suppressor/Quickdraw/Fast Mag

    PDW
    Laser
    Suppressor

    MSMC
    Fast Mag
    Long Barrel

    LSAT
    Target Finder
    FMJ
    Grip

    DSR
    Ballistic CPU
    Ex Mags

    Zo van alles wat. πŸ˜›
    De rest doe je zelf, qua stealth en perks etc.

    Thanks, zal eens proberen!

  86. 232 XP
    black2death's avatar

    LSAT
    Target Finder
    FMJ
    Grip

    een goede set up ik gebruik em ook wel ns in domination

  87. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik vond de game in het begin heel leuk. Zelfs nog de leukse (let op ik zeg leukste niet beste ;)) tot nu toe. Alleen voelt het nu zoveel aan als een shooter waarbij het alleen maar gaat om rushen. Ik heb al vaker aangegeven dat de smg’s te overpowerd zijn.. Dat haalde het plezier er zo snel uit. Dan speel je Far Cry 3 en dan weet je hoe een echte shooter aanvoelt.. Afgezien van de zombie modus zal ik BO2 niet snel meer online spelen.

  88. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Account uit het niets gereset, iemand meer informatie ?

  89. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Account uit het niets gereset, iemand meer informatie ?

    Er komt nu een hele banwave i.v.m. de prestige boosters/glitchers/hackers onzin.

  90. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    maar ik heb niks geboost, geglitched of gehacked…

  91. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    maar ik heb niks geboost, geglitched of gehacked…

    Ik werd laatst random 20 levels achteruit gezet..Ben nu Prestige 3 lvl 48, KD 1.43, SPM 364.
    Wie gaat hier voor de Prestige Master? Kheb nog maar 2 dagen en 10 uur gespeeld.
    Ga nu voor SMG’s diamond, kheb .mp7, pdw, msmc, vektor goud en ook dsr, nu bezig met chicom. Verder vind ik de M27 nice en de AN-94. KSG kan btw overpoewered zijn heb ik gemerkt

  92. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Peacekeeper Footage + Gameplay van de 4 MP Maps en foto’s

    http://www.charlieintel.com/2013/01/25/first-video-footage-of-the-dlc-map-downhill/

  93. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik werd laatst random 20 levels achteruit gezet..Ben nu Prestige 3 lvl 48, KD 1.43, SPM 364.
    Wie gaat hier voor de Prestige Master? Kheb nog maar 2 dagen en 10 uur gespeeld.
    Ga nu voor SMG’s diamond, kheb .mp7, pdw, msmc, vektor goud en ook dsr, nu bezig met chicom. Verder vind ik de M27 nice en de AN-94. KSG kan btw overpoewered zijn heb ik gemerkt

    Ben al een tijdje Prestige Master. Niet geboost of geglitch etc…
    Meestal als je random in een lobby komt trekken ze al conclusies haha.
    Alle shotguns zijn gewoon overpowered wat een onzin

    Peacekeeper Footage + Gameplay van de 4 MP Maps en foto’s

    http://www.charlieintel.com/2013/01/25/first-video-footage-of-the-dlc-map-downhill/

    Ziet er nice uit tip het hoort op de frontpage te staan:)

  94. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Al gedaan wordt niet gepost wonderbaarlijk..

  95. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Al gedaan wordt niet gepost wonderbaarlijk..

    kreeg je dat specifiek te horen? Zo niet hebben ze waarschijnlijk nog niet gekeken. Duurt af en toe wel ff

  96. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Mijn account is voor de 2e keer gereset.
    Dit keer was ik 3e prestige level 27.
    KD van 1,56 en SPM was 395
    hier heb ik 1 dag en 20 uur over gedaan.

    Nou ben ik weer alles kwijt, en kan er natuurlijk weer niks aan doen!?

  97. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mijn account is voor de 2e keer gereset.
    Dit keer was ik 3e prestige level 27.
    KD van 1,56 en SPM was 395
    hier heb ik 1 dag en 20 uur over gedaan.

    Nou ben ik weer alles kwijt, en kan er natuurlijk weer niks aan doen!?

    TUurlijk wel log in op elite. Live support geef je gamertag door vraag ze de reden van de ban!
    Ze kunnen gewoon je stats terugzetten mocht je ze overtuigen

  98. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    hack?

    http://imageshack.us/photo/my-images/266/schermafbeelding2013021w.png/

  99. 2623 XP
  100. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    yeaaahh ze kunnen wel wat, mijn account is terug gezet naar oude stats