Forum

Topic: [OOT] Silent Hill: Book of Memories

Anoniem's avatar

Silent Hill, pff, die game heb ik vroeger heel vaak gedaan, en heel vaak ge-raged omdat ik een missie niet haalde!
Deze game komt uit op 27 maart 2012 op de Vita natuurlijk!

Ga jij Silent Hill: Book of Memories kopen, of hou je niet van Horror games?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Zoals ik kan zien is er veel negativiteit rondom deze game

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zoals ik kan zien is er veel negativiteit rondom deze game

    Ja, dat klopt, dat stuk begreep ik ook niet echt helemaal.. Heel veel!

  3. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Silent hill is al tijden niet meer wat het was
    De hd collectie, book of memories en de ps3 versie komen tegelijk uit geloof ik
    En heb het vermoeden dat iedereen voor de hd collectie Gaat

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Silent hill is al tijden niet meer wat het was
    De hd collectie, book of memories en de ps3 versie komen tegelijk uit geloof ik
    En heb het vermoeden dat iedereen voor de hd collectie Gaat

    Mmh, heel apart dat ze het zo regelen.
    Ik heb inderdaad wel gehoord over de game dat die half afgemaakt is en inderdaad verkeerd uitkomt.
    Maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt!

  5. 418 XP
    jeep82's avatar

    ach ik haal hem heb 15 euro korting tot 15 april op psvita game bij game mania weet toch niks anders te halen

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Hoewel ik in volgoorde -+ deel 4-the room, 3, 1 en vooral deel 2 geweldig vind ga ik dit deel op de vita niet kopen (het is een totaal andere game) Ik ga voor HD 2&3 25 a 30 euro en Downpour 41 euro.

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb ze al besteld de HD collectie de Vita versie daar wacht ik even mee met reviews

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb ze al besteld de HD collectie de Vita versie daar wacht ik even mee met reviews

    Ik heb ze ook besteld 59.89 euro voor HD collection en Downpour samen (met 10 euro korting Wehkamp).

    Voor de mensen die het nog niet weten: oude stemmen zijn gewoon weer terug in deel 2 🙂 dus de opnieuw ingesproken stemmen zitten er niet in.

    ach ik haal hem heb 15 euro korting tot 15 april op psvita game bij game mania weet toch niks anders te halen

    Lol goed dat ik dit lees ‘dacht namelijk gelezen te hebben 15-3-2012’.

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb ze ook besteld 59.89 euro voor HD collection en Downpour samen (met 10 euro korting Wehkamp).

    Voor de mensen die het nog niet weten: oude stemmen zijn gewoon weer terug in deel 2 🙂 dus de opnieuw ingesproken stemmen zitten er niet in.

    Lol goed dat ik dit lees ‘dacht namelijk gelezen te hebben 15-3-2012’.

    De HD colletie zag er erg mooi uit. Is downpour wat denk je?

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is downpour wat denk je?

    Ja, dat is een CoD4 map xD.

    On-topic: Klopt, dat zag er inderdaad vet uit. Ik heb het bekeken in een LIVE-Stream, maar ik ga er toch net niet voor..

  11. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    De HD colletie zag er erg mooi uit. Is downpour wat denk je?

    Downpour heb ik maar afgezegt (veel te veel negatieve gezeik, saai, niet eng, slechte controlls, ziet er niet mooi uit enz enz) + ik kreeg het bericht dat het wel 4 weken gaat duren voordat ik hem thuis krijg 🙁 . Koop hem wel een keer 2e-hands of voor 30 euro of minder

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Lol ik zie net dat ik 41.99 terug krijg (Wehkamp 10 euro korting is pas bij 50 euro) heb betaald 59.93 voor beiden ‘betaal dus maar 17.94 euro voor de hd colletie 🙂

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lol, daar heb je behoorlijk geluk mee ! 😀

  14. 8838 XP
    7th-son's avatar

    de horror games zijn niet meer wat het geweest is, dus resident evil en silent hill
    erg jammer dat ze het verpest hebben!
    Ik was altijd gek op silent hill!
    Weet nog goed dat ik regelmatig in me eentje savonds laat aan het spelen was, en dat ik gewoon stopte omdat ik het te eng vond haha

  15. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    de horror games zijn niet meer wat het geweest is, dus resident evil en silent hill
    erg jammer dat ze het verpest hebben!

    Dat komt deels omdat tegenwoordig de nadruk meer op aktie ligt en minder op verhaal enz. De enige echte horror game die we nog hebben is Dead space 🙂 Resident evil ligt bij mij op het randje ‘maar sillent hill is voor mij nu echt dood’. Snap ook niet waarom er nooit geen ” Fatal frame ” is uit gekomen op de ps3.

    Fatal frame III
    http://www.youtube.com/watch?v=lrdK_cJFPd0&feature=endscreen&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=Do5SttjEygM

    Sommige mensen kunnen wel overdrijven 🙂 🙂

  16. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Dead space kon my nooit helemaal boeien om eerlijk te zijn, net als Fear.

    Denk dat het komt omdat ik meer van dat old school spul leuk vind haha