Forum

Topic: distefano’s PS3 herstellingsdienst .

Anoniem's avatar

Hey mensen ,

Ik ben sinds kort begonnen met een hersteldienst voor ps3’s aan zeer democratische prijzen en met garantie !
ik ben er mezelf dieper in gaan verdiepen ook omdat ik vroeger elektronica gestudeerd heb .

momenteel heb ik al 3 ps3’s hersteld van ylod en 1 van hdmi port .
voor de rest kan je natuurlijk ook bij mij terecht .
let op ik ben wel woonachtig in belgie vlak aan de nederlandse grens met nederlands putte .

ik garandeer u dat uw ps3 goed zal hersteld zijn en op alle herstellingen krijg je garantie .
stuur maar een pm indien interesse of laat hier een reactie na .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Topic Approved

  2. 486 XP
    distefano's avatar

    Topic Approved

    dank je wel M4GN3T

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En wat als de PS3 kapot gaat? Krijgen we dan ons geld terug of een nieuwe PS3?

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Meestal breng je je PS3 erheen als die al kapot is hรจ ๐Ÿ˜‰

  5. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hij bedoelt vast dat er wat niet doet hdmi poort of anders wat en hij maakt hem meer kapot ๐Ÿ™‚

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Meestal breng je je PS3 erheen als die al kapot is hรจ ๐Ÿ˜‰

    Ja, dat snap ik, maar als je het anders bekijkt, als die helemaal verpest wordt dan wat?

    Stel dat je 1 usb poort laten repareren, maar er gebeurd ‘iets’ en hij gaat helemaal kapot, wat dan?

    , dus precies wat DarkQ zegt.

  7. 486 XP
    distefano's avatar

    Ja, dat snap ik, maar als je het anders bekijkt, als die helemaal verpest wordt dan wat?

    Stel dat je 1 usb poort laten repareren, maar er gebeurd ‘iets’ en hij gaat helemaal kapot, wat dan?

    , dus precies wat DarkQ zegt.

    dat zal helemaal niet gebeuren hoor . moest het ooit toch gebeuren wordt dat desbetreffende onderdeel ook vervangen , maar ik weet sowieso dat dit niet gebeurd . ik heb genoeg ervaring met elektronica ๐Ÿ˜€ (16 jaar ervaring)

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    dat zal helemaal niet gebeuren hoor . moest het ooit toch gebeuren wordt dat desbetreffende onderdeel ook vervangen , maar ik weet sowieso dat dit niet gebeurd . ik heb genoeg ervaring met elektronica ๐Ÿ˜€ (16 jaar ervaring)

    Ervaring zegt veel, maar 1x schrikken, uitschieten met je hand en kapot. Maar succes met je bedrijfje ! ๐Ÿ˜€

    Heb je ook al een website?

  9. 486 XP
    distefano's avatar

    neen nog geen website , die ga ik binnenkort nog aanmaken , en een gastenboek ook voor de reacties van de mensen ๐Ÿ˜€

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    nice mocht ik iets hebben kom ik sowieso bij jou (vriendenprijsje? lol)

  11. 486 XP
    distefano's avatar

    nice mocht ik iets hebben kom ik sowieso bij jou (vriendenprijsje? lol)

    tuuuurlijk ๐Ÿ˜€

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    tuuuurlijk ๐Ÿ˜€

    Ik heb een kapote netwerk aansluiting, ik gebruik nu tape maar hoeveel denkje dat het zal kosten ??

  13. 486 XP
    distefano's avatar

    Ik heb een kapote netwerk aansluiting, ik gebruik nu tape maar hoeveel denkje dat het zal kosten ??

    hangt het onderdeel dan gewoon los ?

  14. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    hangt het onderdeel dan gewoon los ?

    Nee hangt er nog in ;(

  15. 486 XP
    distefano's avatar

    maar het is niet defect ? want ik moet natuurlijk wel zien of ik dit onderdeel opnieuw moet bestellen of dat het nog bruikbaar is . een zware kost zal het sowieso niet zijn

  16. 2 XP
    joepie101's avatar

    hoi,
    ik heb een ps3 tweedehands gekocht.
    en ben hier wel tamelijk tevreden over.
    maar alleen de koeler van de ps3 blaast (draait)
    enorm hard.
    zou dit hersteld kunnen worden of niet ?
    heb de ps3 zelf al helemaal open gedaan en nieuwe koelpasta toegevoegd.
    maar helaas zonder resultaat.

    Met vriendelijke groeten
    Nils Van der velde

  17. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik heb Ylod gehad en de disc zat er in heb toen de disc eruitgehaald door het bluray gedeelte open te halen.
    toen mn PS3 gerepareerd doet het weer normaal maar pakt geen discs meer hoor hem beetje ratelen denk dat er iets verkeerd zit maar had de hoop al opgegeven na een paar dingen geprobeerd te hebben. wat zou me een reparatie kosten/ het betreft een 60GB launch editie staat al 2 jaar stof te happen.