Forum

Topic: ip adres verandert elke dag op me ps3

Anoniem's avatar

hey elke keer als ik me ps3 uitzet dan veranderd hij van ip adres
dus de ene keer heeft die 101 en de andere dag 102
dus dan krijg ik bij bv black ops elke dag moderate dus moet ik elke keer weer het verandere in me router
wie heeft dat ook of wie weet de oplossing

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je IP wordt gewoon telkens opgehaald als je je PS3 op staat. Je kan ervoor kiezen een statisch adres in te vullen, dan is die altijd hetzelfde.

  2. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb dat sinds kort heb er nooit last van gehad

  3. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Zeg je router eens op een andere plek, Dat heb ik ook gedaan… mijn nat type is daardoor van moderate naar open gegaan…

  4. 87 XP
    Biki90's avatar

    Kijk even bij de netwerk instellingen van je ps3 naar het MAC adres, en stel dat dan in op je router dat ie het MAC adres van je ps3 koppelt aan xxx.101 (of wat je ook wil natuurlijk) en stel dan dat adres ook in als DMZ, zodat ie niet geblokkeerd wordt en helemaal open op internet zit.. Ook al heb je NAT type 2 ben je toch open verbonden met internet!

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Jongens een veranderend IP-adres is heel normaal, niet je router op andere plek ofzo.

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je kan redelijk makkelijk een static ipadress instellen. Op internet zijn daar diverse handleidingen voor.

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je kan redelijk makkelijk een static ipadress instellen. Op internet zijn daar diverse handleidingen voor.

    Inderdaad, zelf hier op het forum zijn handleidingen te vinden waar ook hierover gesproken word.

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Yes, dit is de zoveelste discussie die word geopend.

    Je kan hier zoeken onder ‘Router’ bijvoorbeeld en dan zie je allerlei topics over dit soort problemen. Neem gerust een kijkje. Misschien staat je antwoord er wel tussen.