Forum

Topic: psp verkopen

Anoniem's avatar

hoi hoi,
ik heb een vraagje

kan ik nog een psp die 0mgeb0uwd is verkopen voor minimaal €95??
of moet ik lager doen???

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Ik heb ook een PSP met 20 games op marktplaats staan, en boden komen niet hoog. De bedragen die worden geboden liggen rond de €60. Ik raad je aan om de PSP gewoon op marktplaats te zetten met bieden vanaf €75. Als er mensen reagereen kun je altijd nog een beetje onderhandelen via de mail. De laatste keer dat ik “omgebouwds” op marktplaats had staan werdt het er meteen de zelfde dag afgehaald, maar hoe dat met die PSP zit qua ombouw weet ik niet.

  2. 115 XP
    maffo95's avatar

    oke bedank zal kijken maar ik verwacht dat 10-20 euro meer kan verdienen omdat hij is 0mgeb0uwd want die prijzen vind ik op internet

  3. 307 XP
    LanceVance's avatar

    PSP Fat prijzen liggen rond de 40-60, Slim rond de 70-80 en een 3000 kan je niet hoger dan 100 voor vangen. Ik heb vier PSP’s gehad, waarvan allemaal omgebouwd en ik ontwikkelde zelf Homebrew, dus ga er maar vanuit dat deze prijzen redelijk kloppen haha.