Forum

Topic: Avatars

Anoniem's avatar

Hi!
Ik heb een Avatar ingesteld, maar sinds ik het heb ingesteld (2 dagen geleden), is deze alleen op mijn profiel zichtbaar.
Ik wil deze ook in de discussies zichtbaar krijgen.

Ik heb nog nooit met een WordPress-powered Forum Software gewerkt (Admin-wise), dus kan ik niet zelf achter een oplossing komen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Hi!
    Ik heb een Avatar ingesteld, maar sinds ik het heb ingesteld (2 dagen geleden), is deze alleen op mijn profiel zichtbaar.
    Ik wil deze ook in de discussies zichtbaar krijgen.

    Ik heb nog nooit met een WordPress-powered Forum Software gewerkt (Admin-wise), dus kan ik niet zelf achter een oplossing komen.

    Toevalig 15 min geleden ook over nagedacht ! Op mijn profile zichtbaar op reviews ook zichtbaar maar niet op de forums 🙁

  2. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Dat is denk ik een instelling die de site beheerders moeten instellen.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zal er even naar kijken, als het goed is moet je avatar ook zichtbaar zijn op de fora namelijk.

    Problem fixed, thanks voor het melden van de bug!

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vreemd. Ik had dat ook maar bij mij duurde het gewoon een halve dag tot die gesynct was.

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Oké dan, dan kan dit wel weer gesloten worden, want het werkt.

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Het werkt 😀

  7. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Ja, mooi dat het opgelost is. Ik heb een tijdje naar die instellingen lopen zoeken.