Forum Topic: Het Mening & Review sub Forum 12 maart 2012 om 10:51 xFatalz Gewoon sub forum waar leden hun mening op een nette manier kunnen uiten, en zelf reviews over games kunnen geven ! Dit lijkt me handig als je bijvoorbeeld meer over een game wilt weten dan de Meningen/evaringen van de oorspronkelijke review ? Greetz xFatalz Klik hier om je antwoord te annuleren. Anoniem reageren Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder. Naam: 2 reacties iRobbert- 12/03/2012 om 11:24 2259 XP Lijkt mij een beetje overbodig omdat de mening al onder de review/preview word geplaatst? En de reviews & previews worden altijd door de redactie van PSX-Sense zelf ontworpen.@Reply M4GN3T Management - 12/03/2012 om 17:40 5108 XP reageren kan in de comments onder een artikel? Beetje nutteloos topic dit, vandaar ook slotje.@Reply
Lijkt mij een beetje overbodig omdat de mening al onder de review/preview word geplaatst?
En de reviews & previews worden altijd door de redactie van PSX-Sense zelf ontworpen.
reageren kan in de comments onder een artikel? Beetje nutteloos topic dit, vandaar ook slotje.