Forum

Topic: KontrolFreeks

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik zou graag FPSFreeks willen kopen van Kontrolfreek. Je kent ze vast wel, het zijn van die kleine dingetjes die je op je PS3/Xbox Controller vastmaakt en dan verbeteren ze je aim. Je hebt allerlei categorieen zoals SpeedFreeks/FootballFreeks maar ik speel graag FPS’s maar heb je misschien ervaring met ze of laat maar horen wat je er van denkt. Bijv. of ze echt je aim verbeteren en of het je joystick niet te lang maakt etc. Veel mensen gebruiken er maar 1 en die zetten ze dan op hun rechter joystick omdat je met de linker alleenmaar aimt wat natuurlijk waar is. Ook in FPS heb je verschillende soorten zoals de Classic’s, Legendary, Elite, CQC, Snipr. Ze kosten 9.99$ tot 13.99$ maar er zijn ook Packs die verschillende combineren, alleen zijn de verzendkosten gay omdat uit Amerika komen :P. Maar wat denken jullie ervan? 🙂 Ik heb al verschillende Reviews gekeken maar ik ben er nog niet uit welke ik wil nemen maar ik denk gewoon de Classic’s 😉
www.kontrolfreek.com
Foto’s FPSFreek:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

68 reacties

  1. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Ik heb de vipr ultra ( gewoon de zwarte classics). Ik heb ze al meer als een jaar en het werkt echt! Voor CoD, BF en natuurlijk andere shooters werkt het perfect, zolang je maar een beetje een hoge sensetivety hebt. Je ziet echt dat je sneller reageert als er bv links van je een enemy komt en dan komt er plots ook nog ÊÊn van rechts, het zou goed mogelijk zijn dat je ze beide hebt (ik weet niet hoe goed je bent maar bij mij gebeurt dat wel eens). Een nadeel is: Je moet wel ff een tijdje wennen, dat kan van een paar dagen, tot een week duren. Ik heb ze besteld via: http://www.gamegear.be/kontrol-freek-fps-freek-vipr-ultra dat is wel de snelste manier denk ik aangezien niemand in NL ze aanbiedt. Kortom, een aanrader voor iedere fanatieke FPS speler.

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb de vipr ultra ( gewoon de zwarte classics). Ik heb ze al meer als een jaar en het werkt echt! Voor CoD, BF en natuurlijk andere shooters werkt het perfect, zolang je maar een beetje een hoge sensetivety hebt. Je ziet echt dat je sneller reageert als er bv links van je een enemy komt en dan komt er plots ook nog ÊÊn van rechts, het zou goed mogelijk zijn dat je ze beide hebt (ik weet niet hoe goed je bent maar bij mij gebeurt dat wel eens). Een nadeel is: Je moet wel ff een tijdje wennen, dat kan van een paar dagen, tot een week duren. Ik heb ze besteld via: http://www.gamegear.be/kontrol-freek-fps-freek-vipr-ultra dat is wel de snelste manier denk ik aangezien niemand in NL ze aanbiedt. Kortom, een aanrader voor iedere fanatieke FPS speler.

    Oh oke mooi ik wil de normale Vipr’s de grijze Classic’s 😉
    Ja dat wennen is kut maar wat ik hoor is dat je daarna echt beter wordt 🙂
    Nou mooi, je bent volgens mij echt preciezer ja en je K/D gaat omhoog na een tijdje haha, leuk voor CoD Black Ops 2 😛
    Maar chill trouwens, ze verzenden ook naar Nederland? Ik denk dat ik ze daar bestel, iets duurder maar veel eerder binnen 🙂

  3. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Oh oke mooi ik wil de normale Vipr’s de grijze Classic’s 😉
    Ja dat wennen is kut maar wat ik hoor is dat je daarna echt beter wordt 🙂
    Nou mooi, je bent volgens mij echt preciezer ja en je K/D gaat omhoog na een tijdje haha, leuk voor CoD Black Ops 2 😛
    Maar chill trouwens, ze verzenden ook naar Nederland? Ik denk dat ik ze daar bestel, iets duurder maar veel eerder binnen 🙂

    Ja, verzenden is ook naar NL anders had ik ze niet xD

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Kwil ze ook 😀 !

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kwil ze ook 😀 !

    Misschien is Snipr wat voor jou 😛 Ofzo CQC voor Close Combat? 😛

  6. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Misschien is Snipr wat voor jou 😛 Ofzo CQC voor Close Combat? 😛

    Dat zijn gewoon verkoop trucjes hoor :p Het gaat voornamelijk om de ophoging.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat zijn gewoon verkoop trucjes hoor :p Het gaat voornamelijk om de ophoging.

    Ja dat denk ik ook, ik zie nauwelijks verschil xD

  8. Management - 1314 XP
  9. 113 XP
  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dat is speedfreek. Deze bedoel je denk ik xD http://www.psx-sense.nl/18662/review-fps-freek/

    ja, ook goed 😛

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bedankt Dexter! 🙂

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Misschien is Snipr wat voor jou 😛 Ofzo CQC voor Close Combat? 😛

    MW ben ik altijd sniper mattie !

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Maar ze zijn een beetje voor de Xbox Controller gemaakt want ze zijn meer hol dan bol, de PS3 Controllers zijn wel bol. Maakt dit veel uit of moet ik perse de Legendary’s kopen omdat die wel bol zijn? Denk het niet omdat de bolle denk ik chiller spelen alleen zal ik dan moeten wennen.

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    lol zonder dit hebben ze al weinig hoop en als ik deze koop dan is er geen hoop meer voor me tegenstanders xD

    Morgen ff 1 bestellen:)

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Helaas duurt het wel 3-4 weken voordat ze aankomen maar dan heb je ook wat en dan Pwn je iedereen er uit 😀
    Ik heb trouwens nog een 10% Korting Code: mrernestle

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nou.. ik wil het eerst zelf gebruiken voordat ik zoiets zou kopen… en een zak aardappelen zal me nooit NOOIT
    pwnen!!

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ouwe ik moet deze ook halen, is er mischien een brabo in de buurt van breda, die deze kan halen en dan betaal ik ? 😛

  18. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ouwe ik moet deze ook halen, is er mischien een brabo in de buurt van breda, die deze kan halen en dan betaal ik ? 😛

    Echt wel Gangstertje, die dingen werken echt, het is legaal op Tournaments en de Pro’s gebruiken het ook 😉
    Waarom bestel je ze niet gewoon en dan worden ze gebracht bij je Krotje In Breda? Het is in $ en dat is volgens mij nog goedkoper in Euro’s. Dus 9.99$ – die 10% is 8.99 + 8.51 verzendkosten is 17.50$ dus 15 euro ofzo 🙂
    En Fatalz ik zou even een Reviewtje kijken op Youtube van welke je wil hebben 😉

  19. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Echt wel Gangstertje, die dingen werken echt, het is legaal op Tournaments en de Pro’s gebruiken het ook 😉
    Waarom bestel je ze niet gewoon en dan worden ze gebracht bij je Krotje In Breda? Het is in $ en dat is volgens mij nog goedkoper in Euro’s. Dus 9.99$ – die 10% is 8.99 + 8.51 verzendkosten is 17.50$ dus 15 euro ofzo 🙂
    En Fatalz ik zou even een Reviewtje kijken op Youtube van welke je wil hebben 😉

    Okeey ik hoop dat ze ook in de hood leveren 😛

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Okeey ik hoop dat ze ook in de hood leveren 😛

    Daar durft PostNL vast niet te komen hoor, de echte boys zijn daar dus oppassen maar 😉

  21. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Daar durft PostNL vast niet te komen hoor, de echte boys zijn daar dus oppassen maar 😉

    Zijn er ook bf3 controlfreeks ? je hebt wel van BO 😛

  22. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Lijkt me best chill, hoor van meerdere mensen dat het echt werkt 😀 Wellicht ook maar ff kopen 😀 Misschien iemand zin om te delen ? Ik heb namelijk maar 1tje nodig en heb zelf niet zoveel ervaring met importeren etc.

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Lijkt me best chill, hoor van meerdere mensen dat het echt werkt 😀 Wellicht ook maar ff kopen 😀 Misschien iemand zin om te delen ? Ik heb namelijk maar 1tje nodig en heb zelf niet zoveel ervaring met importeren etc.

    Waar woon je ? 😛

  24. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dichtbij Leiden 😉 wrm ? 😛

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dichtbij Leiden 😉 wrm ? 😛

    Ik woon in Wassenaar dus misschien 🙂

  26. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    had ze op mp besteld 17 eu incl verzendkosten heb geen zin in dat 3 weken wachtcrap

  27. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    had ze op mp besteld 17 eu incl verzendkosten heb geen zin in dat 3 weken wachtcrap

    Dus wat doe je nu? En je had ze bestelt op mp?

  28. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ja had ze besteld is vandaag verstuurd krijg ik morgen binnen:)
    advertentie is nu wel weg opeens dus kan geen linkje geven

    mocht die shit werken hoor je van me potatoesz

  29. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ja had ze besteld is vandaag verstuurd krijg ik morgen binnen:)
    advertentie is nu wel weg opeens dus kan geen linkje geven

    mocht die shit werken hoor je van me potatoesz

    Oh ok, dus vandaag binnen is wel relaxed maarmisschien bestel ik toch gewoon op Kontrolreek.com 😉
    Ok bedankt 🙂

  30. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja had ze besteld is vandaag verstuurd krijg ik morgen binnen:)
    advertentie is nu wel weg opeens dus kan geen linkje geven

    mocht die shit werken hoor je van me potatoesz

    Stuur mij eentje op, dan stuur ik je een kapsalon op 😛

  31. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb er ook maar 1 nodig haha maar ik weet niet of het nou echt zooo chill is, wellicht kramp ofzo ?

  32. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb er ook maar 1 nodig haha maar ik weet niet of het nou echt zooo chill is, wellicht kramp ofzo ?

    Ik denk ik ook 1 ja, alleen voor rechter joystick idd ( aimen ) want met links ren je alleen dusja, maar haal denk ik pack van 2, als de 1 zn grip een beetje verloren heef neem ik de ander denk ik 😉
    Volgens mij niet maar als je denkt dat ze te hoog zijn kan je de CQC’s nemen die zijn wat kleiner en voor Close Combat, toch maken ze je joystick net iets hoger maarja ik neem de classic’s 😛

  33. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Stuur mij eentje op, dan stuur ik je een kapsalon op 😛

    hahahaha lol mocht ik maar 1 nodig hebben krijg je em fn me fatalsz xD

  34. 113 XP
    xDevin050's avatar

    hahahaha lol mocht ik maar 1 nodig hebben krijg je em fn me fatalsz xD

    Je hebt ook maar 1 nodig. Voor de linker stick heb je geen nodig, want dat helpt niet dat is namelijk alleen lopen. Het is namelijk ook nog eens onhandig als je gaat rennen, want dan zit er iets in de weg.

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Je hebt ook maar 1 nodig. Voor de linker stick heb je geen nodig, want dat helpt niet dat is namelijk alleen lopen. Het is namelijk ook nog eens onhandig als je gaat rennen, want dan zit er iets in de weg.

    ja maar het kan ook gewoon vreemd aanvoelen 1 duim is dan hoger dan de andere

  36. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Verplaatst naar accessoires.

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    CHILLLL wellicht ka ik ze overkopen bij een vriend voor 3euro hij gebruikt ze niet meer 😀 En zijn de classics

  38. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    CHILLLL wellicht ka ik ze overkopen bij een vriend voor 3euro hij gebruikt ze niet meer 😀 En zijn de classics

    Zitten de ‘Gripspikkels’ er nog op? 😛 Niet afgesleten?

  39. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Geen idee heb ze nog niet gezien 😛

  40. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    hahahaha lol mocht ik maar 1 nodig hebben krijg je em fn me fatalsz xD

    Ai, dan heb ik maar respect voor j. Dan betaal ik j kapsalon 😀

  41. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    je hbt sowieso respect voor me hoe dan ook lol

  42. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    die dingen zijn echt baas heb me sensitivity altijd op 10 zette ze op en je merkt direct dat het sneller beweegt.
    Alleen knifen met dat ding is kut en ik rush tering veel dus knifen is wel belangrijk. Met snipen werkt het vooral goed aanrader!
    het is wel wennen!

    Voor 15 euro kan je hem hier kopen is incl verzending:
    http://computer-software.marktplaats.nl/spelcomputers-overige-onderdelen-en-toebehoren/541088141-kontrolfreek-fps-sticks-cod-bf3-ps3-xbox360.html (weet niet of linkje mag maar het is wel beter dan naar het buitenland zoeken enz…)

    Kan overigens de persoon aanraden die het verkoopt heb het zelf gekocht van hem en hij is ook zeer vriendelijk!

  43. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Gebruik je ze beide ???

  44. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    die dingen zijn echt baas heb me sensitivity altijd op 10 zette ze op en je merkt direct dat het sneller beweegt.
    Alleen knifen met dat ding is kut en ik rush tering veel dus knifen is wel belangrijk. Met snipen werkt het vooral goed aanrader!
    het is wel wennen!

    Voor 15 euro kan je hem hier kopen is incl verzending:
    http://computer-software.marktplaats.nl/spelcomputers-overige-onderdelen-en-toebehoren/541088141-kontrolfreek-fps-sticks-cod-bf3-ps3-xbox360.html (weet niet of linkje mag maar het is wel beter dan naar het buitenland zoeken enz…)

    Kan overigens de persoon aanraden die het verkoopt heb het zelf gekocht van hem en hij is ook zeer vriendelijk!

    Welke heb je precies? En het klopt dat je je sensitivity veel hoger kan zetten zonder dat het problemen krijgt met aimen, dat is dus waar 🙂 Oke, hmm, knifen, ja de een vind het chiller en de ander niet 😉
    Maar is die vent echt betrouwbaar? Want sommige mensen naaien je op Marktplaats, maar er is niks mis mee en het zijn toch gwn de echte? En lang duurde het verzenden?

  45. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yep ze zijn echt en verzenden was gewoon geld erop volgende dag/dezelfde dag verstuurd.
    Kan voor hem instaan hoor hij heeft zelf toestemming om ze te verkopen. Heb me sensitivity niet hoger kunnen zetten het was al 10 lol maar je merkt gewoon wel dat het sneller gaat. Wanneer je ze ziet ga je wel denken van is dit nou echt 15 euro waard xD want het design is zo simpel

    @ fatalsz,

    Yep gebruik ze allebei maar wanneer ik het ben gewent dan 1tje:p

  46. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Je kunt de sensitivity van de ps3 zelf hoger zetten door naar instellingen te gaan

  47. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Je kunt de sensitivity van de ps3 zelf hoger zetten door naar instellingen te gaan

    seri:|

  48. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    seri:|

    Zoek naar muisaanwijzer 😀

  49. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zoek naar muisaanwijzer 😀

    ja dats voor de muis als in voor de browser lol xD

  50. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja dats voor de muis als in voor de browser lol xD

    Werkt ook voor game, ik had het uitgeprobeerd !

  51. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    lol nee man omschrijving zegt duidelijk muisaanwijzervoor browser enz en had toen cod gestart merkte niks xD

  52. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    lol nee man omschrijving zegt duidelijk muisaanwijzervoor browser enz en had toen cod gestart merkte niks xD

    Welke kleur had je genomen? En werkte het betalen goed? Dus je hebt ze denk je 2 dagen na bestellen?
    Ik denk echt dat ik ze bij die vent koop 🙂

  53. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    zwart zwart is de ultra volgens mij en ja als het geld erop staat stuurt hij je een mailtje en post hij het gewoon direct! (hij weet overigens van dit topic)

  54. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Krijg je bij die vent ook een sticker erbij netzoals normaal? Of krijg je alleen de Freeks of zit toch alles erbij?

  55. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    alleen freeks voor vragen kan je em gwn mailen orr

  56. 1374 XP
    rva_96's avatar

    en bevallen ze een beetje ? ik kon ze kopen van een vriend, maar ik vond ze iets toch te lomp. Ik ga denk voor ps3 cups dat zijn rubbere opzet stukje in verschillende soorten. En die schuif je over je thumbsticks en dan zitten ze lager, maar die is meer voor de grip. En je kan ook van die inkuipingen nemen, die de x360 controller dus heb ^^ ook maar 8euro ofzo. en dan krijg je stuk of 4/5 verschillende + 2 achter triggers.

  57. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    en bevallen ze een beetje ? ik kon ze kopen van een vriend, maar ik vond ze iets toch te lomp. Ik ga denk voor ps3 cups dat zijn rubbere opzet stukje in verschillende soorten. En die schuif je over je thumbsticks en dan zitten ze lager, maar die is meer voor de grip. En je kan ook van die inkuipingen nemen, die de x360 controller dus heb ^^ ook maar 8euro ofzo. en dan krijg je stuk of 4/5 verschillende + 2 achter triggers.

    Link?

  58. 1374 XP
    rva_96's avatar

    http://www.amazon.de/PlayStation-PS3-Slim-Controller-inklusive/dp/B001E5PAHI

    er zijn er nog meer, zoals redcoon etc. moet je gewoon ff bij google intypen : ps3 ( controller ) cups

  59. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://www.amazon.de/PlayStation-PS3-Slim-Controller-inklusive/dp/B001E5PAHI

    er zijn er nog meer, zoals redcoon etc. moet je gewoon ff bij google intypen : ps3 ( controller ) cups

    Oh bedankt RVAtje 😛

  60. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Geen probleem ^^

  61. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Jeeuj, ik heb die vent geemailed en ik heb het geld overgemaakt dus krijg ze waarschijnlijhk morgen ^^
    Aardige vent trouwens 😀

  62. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Bedoel je van de cups of van de FPS freeks ? ^^ Ik zelf moet ze nog kopen, ( de cups dan ) maar weet nog niet zo goed waar precies.

  63. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bedoel je van de cups of van de FPS freeks ? ^^ Ik zelf moet ze nog kopen, ( de cups dan ) maar weet nog niet zo goed waar precies.

    De zwart/grijze ( Vipr ) FPS Freeks 😛 Even weekje wennen en Aardappeltje gaat ff ownen ^^

  64. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    hij kan wel fijn zijn maar ik hoef hem niet XD

  65. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Jeeuj, ik heb die vent geemailed en ik heb het geld overgemaakt dus krijg ze waarschijnlijhk morgen ^^
    Aardige vent trouwens 😀

    bedoel je Jelle?:p

  66. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    bedoel je Jelle?:p

    Ja hij 😉
    Helaas was het gister te laat want PostNL ging om 5 uur weg maar dan dus vandaag op de post en morgen he ik ze 😀

  67. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb de FPS Freek’s vanochtend gekregen! 😀
    Ik ben bezig met wennen maar tot nu toe zijn ze erg chill 🙂
    Heel even deed mn hand/arm een beetje pijn maar dat is over nadat ik wat langer in die positie speelde 😛

  68. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Vanmiddag even de controller cups bestellen ^^ hopen dat alles goed komt :D:D