Forum

Topic: Spect WII-U

Anoniem's avatar

Heey,

weet iemand duidelijk een lijstje met specs van de WII-U?

Vincent

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Het enigste wat ik weet is dat ik hem niet ga halen ! Donder op met je Next-Gen en je Mega controller ! Ze kunnen ook echt na de gameCube geen controller en console maken voor de H-Core ! En btw als wii-u uit is zijn ze binnen een jaar weer voor een paar jaar Powned door PS4 !

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Volgens mij is de spec lijst nog niet echt uitgekomen, en zal denk ik pas verschijnen op de E3. Verder zou ik de wiiU wel kopen wanneer er steam opzit, alhoewel ik dit zeker niet ziet gebeuren haha.

  3. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Volgens mij is de spec lijst nog niet echt uitgekomen, en zal denk ik pas verschijnen op de E3. Verder zou ik de wiiU wel kopen wanneer er steam opzit, alhoewel ik dit zeker niet ziet gebeuren haha.

    meschien wel RVA

    heb op gamekings een stukje gelezen op steam en ze zijn er wel meebezig

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Heb de tot nu toe bekende specs nodig ๐Ÿ˜› al zijn het er maar een paar ๐Ÿ™‚ (voor school :P)

  5. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Heey,

    weet iemand duidelijk een lijstje met specs van de WII-U?

    Vincent

    Kijk hier Klik hier Dit is wel Wikipedia, wat betekent dat de bron nooit helemaal te vertrouwen is…

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    -The tablet controller run at 480p. 6.2″ inch touchscreen, WVGA resolution (854 x 480 pixels), 16:9 aspect ratio
    -quad core 3GHz 45nm CPU IBM
    -1 GB GDDR4 RAM IBM
    -40nm AMD/ATI-based GPU R700 ?
    -Disc: Nintendo-designed high capacity, 25GB dis
    -Video support: 1080p, 1080i, 720p, 480p, and 480i, 3D is possible
    -Audio support: six channel audio support via HDMI
    -Memory storage: internal Flash memory + SD card expansion slots + USB memory support
    -Ports: 4X USB ports, HDMI output, Video-out, Sensor-bar port
    -Launch price: $399 ?????

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Dankje jullie ๐Ÿ˜€

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    -The tablet controller run at 480p. 6.2″ inch touchscreen, WVGA resolution (854 x 480 pixels), 16:9 aspect ratio
    -quad core 3GHz 45nm CPU IBM
    -1 GB GDDR4 RAM IBM
    -40nm AMD/ATI-based GPU R700 ?
    -Disc: Nintendo-designed high capacity, 25GB dis
    -Video support: 1080p, 1080i, 720p, 480p, and 480i, 3D is possible
    -Audio support: six channel audio support via HDMI
    -Memory storage: internal Flash memory + SD card expansion slots + USB memory support
    -Ports: 4X USB ports, HDMI output, Video-out, Sensor-bar port
    -Launch price: $399 ?????

    Dennis ik hoop dat die 1 GB ram een foutje is?
    Flash geheugen waarom niet gewoon een harde schijf?
    En weer een eigen nintendo disk van maar 25 gb hadden
    ze beter voor Bluray kunnen gaan. Maar ik zag ook een
    paar coole dingen e-book store en eindelijk een fatsoenlijk
    online gebeuren. Dat lijkt me erg aantrekkelijk ๐Ÿ˜€

  9. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb geen toegang tot WarioWorld (Nintendo’s officiรซle Developer Portal), dus ik zal niet weten wat de precieze specs zijn.
    Ik heb het bijna wel gehad, tot ik hoorde dat KvK inschrijving mogelijke gevolgen zou gaan hebben op mijn inkomen.

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dennis ik hoop dat die 1 GB ram een foutje is?
    Flash geheugen waarom niet gewoon een harde schijf?
    En weer een eigen nintendo disk van maar 25 gb hadden
    ze beter voor Bluray kunnen gaan. Maar ik zag ook een
    paar coole dingen e-book store en eindelijk een fatsoenlijk
    online gebeuren. Dat lijkt me erg aantrekkelijk ๐Ÿ˜€

    Die 1 gb is RAM geheugen ‘ze zijn ook nog aan het testen 7??mb of 1gb’.
    Disc 25gb is 1 laag en het zijn van die kleine disc’s.
    Flash memory SSD is sneller dan HDD en gebruikt minder stroom.

  11. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Maar het is duurder in aanschaf.
    Een 128 GB SSD kost ongeveer net zo veel als een 3 TB (3072 GB) HDD.

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Maar het is duurder in aanschaf.
    Een 128 GB SSD kost ongeveer net zo veel als een 3 TB (3072 GB) HDD.

    Het zal wel niet de bedoeling zijn van Nintendo, om er grote WIIu games op te zetten, en 128gb ssd is behoorlijk duur. Als je bedenkt dat de WIIu $399 zal gaan kosten zal hij wel niet groter zijn dan 60 gb’ denk dat 30gb wel genoeg is voor de WIIu (voor mini games, classic nintendo games, save games en andere nintendo onzin)

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    $ 399 USD?
    De prijs is niet eens officieel bekend!

    Weet je nog toen mensen al paniek maakten over de prijs van de oorspronkelijke Wii?
    Iedereen zei ook al, dat het ding zeker meer dan € 300,- zou gaan kosten, uiteindelijk was dat € 249,-.

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Bedenk wel dat er een “tablet controller” bij zit en ook “intern ssd geheugen”. Wiiu ziet er trouwens wel erg goedkoop plastic uit.

    $ 399 USD?
    De prijs is niet eens officieel bekend!

    Weet je nog toen mensen al paniek maakten over de prijs van de oorspronkelijke Wii?
    Iedereen zei ook al, dat het ding zeker meer dan € 300,- zou gaan kosten, uiteindelijk was dat € 249,-.

  15. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Bedenk wel dat er een “tablet controller” bij zit en ook “intern ssd geheugen”. Wiiu ziet er trouwens wel erg goedkoop plastic uit.

    Bedenk ook dat er over een paar jaar weer een ”nieuwe generatie uitkomt” die wii weer de grond in slaat !

  16. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Bedenk ook dat er over een paar jaar weer een ”nieuwe generatie uitkomt” die wii weer de grond in slaat !

    Voor die tijd zal de WIIu wel een stuk goedkoper zijn of onder een steen liggen.