Forum

Topic: Uitzending Gemist – Android & iOS

Anoniem's avatar

Met Uitzending Gemist kun je tv-programma’s van de publieke omroep op je iPhone, Android, iPod touch en iPad terugkijken.

Apple :

Android :

Deze handige app kan, en heeft het volgende op de Android:

• Uitgelicht: de programma’s die je niet mag missen, dagelijks geselecteerd door de redactie;
• Nieuw: zojuist uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3, nu op Uitzending Gemist;
• Populair: de best bekeken programma’s van dit moment;
• Index: alle beschikbare programma’s, alfabetisch gesorteerd en te doorzoeken op titel;
• Zoeken: zoek programma’s op basis van titel, onderwerp of persoon;
• Instellen van de videokwaliteit op laag (200 kbps), normaal (500 kbps) of hoog (1 Mbps).

En het volgende op de iPhone, iPad, iPod Touch;

• Universele app voor iPhone, iPod touch en iPad;

• Geoptimaliseerde interface voor iPad;
• Geoptimaliseerde retinagraphics voor iPhone 4 en iPod touch (4e generatie);

• Adaptive streaming: de app controleert de beschikbare bandbreedte en past automatisch de beeldkwaliteit aan, variërend van 32 kbit tot 1 Mbit;

• AirPlay: stream uitzendingen rechtstreeks naar je Apple TV (2e generatie, met iPhone 3GS en 4, iPad en iPod touch (3e en 4e generatie) vanaf iOS 4.3);

• TV out: toon uitzendingen op je (HD)TV met behulp van een geschikte AV-kabel (iPhone 4, iPad en iPod touch (4e generatie) vanaf iOS 4.0);

• Uitgelicht: de programma’s die je niet mag missen, dagelijks geselecteerd door de redactie;

• Nieuw: zojuist uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3, nu op Uitzending Gemist;

• Populair: de best bekeken programma’s van dit moment;

• Favorieten: de laatste uitzendingen van je favoriete programma’s, omroepen, genres en/of onderwerpen (alleen iPad);

• A-Z: alle beschikbare programma’s, alfabetisch gesorteerd en te doorzoeken op titel;

• Zoeken: zoek programma’s op basis van titel, onderwerp of persoon;

• Stuur door: deel je favoriete programma’s via Twitter, Facebook, Hyves en e-mail.

Deze app is echt briljant, en altijd goed up-to-date! Ik gebruik het vaak, en het is echt een simpele aanrader!

Mocht je het wat lijken…

Klik dan hier voor de Android download & hier voor de iOS download!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Handig maar ik kijk altijd terug op de pc.

  2. 417 XP
    Omer58's avatar

    hmm ik heb liever live tv shows, en hij heeft een HTC net als mij

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dat is ook mogelijk door ziggo TV, helaas wel alleen op ios.

  4. 417 XP
    Omer58's avatar

    altijd ook die iphone troep die alles krijgt, android is gwn beter en al helemaal als je het in prijs vergelijkt, zelfs als je het niet om de prijs vergelijkt

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    HTC Sensation?

    btw deze ga ik instaleren 😀

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Voor de RTL-4 mensen

    http://rtl.ksya.net/
    Download mp4 links
    GTST
    VI
    Ik hou van Holland

    Alle media op deze website behoort toe aan RTL Nederland.
    Dit is slechts een website die deze openbare media toegankelijk maakt voor mobiele apparaten.
    Deze website is niet van RTL Nederland en de maker van deze website heeft ook niks met RTL Nederland te maken

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    altijd ook die iphone troep die alles krijgt, android is gwn beter en al helemaal als je het in prijs vergelijkt, zelfs als je het niet om de prijs vergelijkt

    ios krijgt alles eerder maar bij Android kan je bijna alles gratis krijgen 😉 + op mijn ASUS tf201 zien de games er mooier uitdan op de nieuwe i-pad 2.5 ……en ik kan mijn games met een controller spelen (kan er ook 3D games mee spelen via mini hdmi). o ja en ik heb een lanere batt tijd 10 a 12 uur of 16 a 18 uur.