Forum

Topic: Abonnementen

Anoniem's avatar

Abonnementen
Als we het hebben over smartphones zal al snel de vraag klinken ‘Hoeveel betaal jij voor je abonnement’ of ‘Heb je onbeperkt internet’?

In Nederland heb je zes verschillende telecom providers.
– T-Mobile
– Vodafone
– Telfort
– Hi
– KPN
– Tele2

Hierbij zitten niet alle dochterbedrijven van deze providers zoals Ben en MTV Mobile.
Elk hebben ze hun eigen regels en abonnementen. Welk abonnement heb jij of wat voor abonnement zal jij graag willen hebben. Misschien heb je net toevallig wel een hele goede aanbieding gespot!

Ik heb mijn abonnement via Typhone.nl afgesloten met T-Mobile.
Ik heb er een HTC Desire bij gekregen en heb 135 belminuten en/of smsjes + Onbeperkt internet. Het kost me zo’n €22,- per maand maar helaas zit ik er vrijwel elke maand overheen, zelfs met hulp van Whatsapp zit ik er vaak overheen. Deze zomer heb ik mijn HTC Desire twee jaar en kan ik een nieuwe mobiel uitzoeken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    niet echt abbo’s maar ik koop wel bundel’s wat ookwel onder dat valt…

    iphone 3gs en blackberry los

    Iphone 3gs= 10 eu internet en 20 eu beltegoed= 30euro (bij elke opwaardering per maand 300 smsjes)
    Blackberry=12,50 internet (ook met 300 smsjes)

    totaal per maand 42,50 dat is dus 2 pokkies met internet 1GB, 600 smsjes en 20 eu bellen enz

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    niet echt abbo’s maar ik koop wel bundel’s wat ookwel onder dat valt…

    iphone 3gs en blackberry los

    Iphone 3gs= 10 eu internet en 20 eu beltegoed= 30euro (bij elke opwaardering per maand 300 smsjes)
    Blackberry=12,50 internet (ook met 300 smsjes)

    totaal per maand 42,50 dat is dus 2 pokkies met internet 1GB, 600 smsjes en 20 eu bellen enz

    WTF, heb je aan 2 telefoons -_-

    Ik ga denk ik een 3G abo nemen !

  3. 428 XP
    Djives's avatar

    Je kan ook met Skype bellen kost je ook geen geld. Doe ik namelijk ook met mensen die ik veel spreek. En je hoeft geen wifi aansluiting aan te melden bij skype.
    althans ik met me tmobile en mijn iphone 4s.

    Ik heb mijn abonnement via Typhone.nl afgesloten met T-Mobile.
    Ik heb er een HTC Desire bij gekregen en heb 135 belminuten en/of smsjes + Onbeperkt internet. Het kost me zo’n €22,- per maand maar helaas zit ik er vrijwel elke maand overheen, zelfs met hulp van Whatsapp zit ik er vaak overheen. Deze zomer heb ik mijn HTC Desire twee jaar en kan ik een nieuwe mobiel uitzoeken![/quote]