Forum

Topic: Ziggo TV Phone – Android

Anoniem's avatar

”Ziggo TV – Meer dan 160 zenders in jouw programmagids”, daar begint het mee bij de App Store. En dat klopt!
Ziggo heeft naast het betalen ook nog voordelen, een super handige telefoongids op je Android!

Wat moet ik nou met een Ziggo TV Phone app

En terecht als je zo’n vraag stelt. Maar deze app bied ook nog meer dan alleen maar een televisiegids. Het is erg uitgebreid met de volgende mogelijkheden!

– Compleet programmaoverzicht van meer dan 160 zenders
– Iedere dag het actuele tv-nieuws
– Kijktips
– Volledig Video On Demand overzicht
– Eenvoudig zelf je persoonlijke TV-Gids samenstellen
– Zelf de zendervolgorde in je gids aanpassen
– Zenders selecteren mogelijk op basis van abonnement
– Programmafavorieten instellen
– Favoriete programma’s met één klik bekijken

Het “On Demand” Gedeelte is erg netjes in elkaar geflanst. En zeker voor op een smartphone. Vrij uitgebreid!

Ben je geïnteresseerd?

Klik dan hier voor de Android download!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Deze app zuigt voor de iOS bij iPod Touch 2G, iPhone 3G en iPhone 4…
    Maar kan ook wel aan mij liggen

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb tv en internet van ziggo, maar ik kan geen films enz op mijn tablet kijken (alle gegevens zijn goed ingevuld) + daar komt bij dat het internet slecht is doordat ik mijn internet moet delen met de rest in de straat, en ze willen geen nieuwe modem geven (die ik nu heb komt uit het stenen tijdperk “motorola surfboard” en volgens hun werkt hij perfect)

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik ben een Alles-In-1 klant bij Ziggo, en raad eens, ik mag geen TV kijken vanaf mijn Tablet, ‘omdat ik geen klant ben’, ook al ben ik ingelogd.
    Die Apps van Ziggo werken dus voor geen nanometer.