Forum

Topic: gt5 endurance race

Anoniem's avatar

gt5 fans,

Ik ga a.s. zondag een 4 uur race doen met een paar vrienden. We zijn maar met 2 teams (2 teams van 2 mensen) maar er is natuurlijk nog meer plek op de baan.

Is er nog iemand die mee wil doen?
We rijden Met ±580 PP.
De baan weten we nog niet. Als we met weinig mensen zijn rijden we nürburg gp en anders de 24h layout of nordschleife.
De touring-cars van de dlc zijn niet toegestaan.

training begint vanaf 11 uur. half 1 gaan we racen.

als je mee wilt doen kun je een reactie geven/discuseren.

auto keuze staat nog niet vast, je kunt jouw auto verandere tot het begin van de race.

we zijn nu nog met: 3 teams.

lauwie007 *** Nismo 380rs
say_yeah_to *** bmw m3 gtr
xZaze-

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Eindelijk weer een GT5 toernooi. Ik wil me bij deze inschrijven.

    PSN = xZaze-

  2. 253 XP
    lauwie's avatar

    Eindelijk weer een GT5 toernooi. Ik wil me bij deze inschrijven.

    PSN = xZaze-

    iRobbert; met welke auto ga jij rijden? Heb jij al een auto gekozen? Want dan kan ik dat er ook bij zetten.

    btw: m’n vrienden hebben een foutje gemaakt, Moter te ver opgevoerd. Is het goed als we met 580PP gaan rijden?

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik had graag mee willen doen, maar ik ben voor 7 dagen geband van PSN 🙁

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    iRobbert; met welke auto ga jij rijden? Heb jij al een auto gekozen? Want dan kan ik dat er ook bij zetten.

    btw: m’n vrienden hebben een foutje gemaakt, Moter te ver opgevoerd. Is het goed als we met 580PP gaan rijden?

    Ik heb morgen werk van 8 uur ’s ochtends t/m 13:00 & daarna stage van 14:00 t/m 21:00.. Dus deze Zondag komt er niet van..

    Zou het volgende week een keer kunnen, het lijkt me super gezellig!

  5. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik heb morgen werk van 8 uur ’s ochtends t/m 13:00 & daarna stage van 14:00 t/m 21:00.. Dus deze Zondag komt er niet van..

    Zou het volgende week een keer kunnen, het lijkt me super gezellig!

    oke. bale. Ik post hier wel een keer een reactie als ik weer een raceje doe. Als jij een keer gaat racen kun je het hier ook zeggen, ik wil wel mee doen…

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is dit nog geldig? Of zullen we een nieuwe organiseren?

  7. 253 XP
    lauwie's avatar

    Is dit nog geldig? Of zullen we een nieuwe organiseren?

    De race is al een hele tijd geleden, als je wilt racen moeten we even een nieuwe race organiseren. Maak maar een post, ik doe wel mee. 😉