Forum

Topic: [OOT] Hitman: Absolution

Anoniem's avatar

2012

Hitman is een serie Games, ontwikkeld door het Deense bedrijf IO Interactive. De game, draait om een kale huurmoordenaar, die de codenaam 47 draagt, naar de barcode die sinds zijn jeugd achterop zijn hoofd getatoeΓ«erd is. Hitman werd ontwikkeld op de in 2000 ontwikkelde Glacier-engine en is sindsdien uitgegroeid tot een van de paradepaardjes van uitgever Eidos Interactive. Het spel laat de speler toe vrij te bepalen hoe hij de opgelegde moorden uitvoert, ofwel heel stil en sluw, met behulp van vermommingen en verdoving, ofwel als een massamoordenaar, die iedereen die zijn weg kruist neerknalt.

Er zijn inmiddels 4 games verschenen in de serie: Hitman: Codename 47 (2000), Hitman 2: Silent Assassin (2002), Hitman: Contracts (2004), en Hitman: Blood Money (2006)

Er is in 2007 ook een film uitgekomen met de huurmoordenaar, vertolkt door Timothy Olyphant.

Naartuurlijk kunnen we binnenkort ook genieten van Hitman: Absolution

Teaser


Trailer



Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=igZZBNe_DDg

Het nieuwste deel uit de hitman reeks komt er weer aan ! Het verhaal begint nadat het verhaal van Blood Money eindigt, Diana helpt Agent 47 te ontsnappen aan de ”Franchise”. 47 heeft hier ook gelijk de leider van de ”Franchise”, voormalig FBI director Alexander Leland Cayne Vermoord. Het lijkt er op dat we in dit deel de prooi zijn en niet het roofdier !

Drop hier al je meningen en speculaties

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 236 XP
    RS-010's avatar

    Hitman is 1 van mij favoriete game series ooit. heb er zin in hopelijk krijgen we snel een release datum.

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Hitman is 1 van mij favoriete game series ooit. heb er zin in hopelijk krijgen we snel een release datum.

    2012 is het pas het enigste wat we weten.

    Ik herriner me het nog, toen ik voor het eerst die mooie rooie cd in men ps2 stak *ORGASME*. Ik starte het op en kreeg dit pracht lied te horen

    http://www.youtube.com/watch?v=eo7AFEffnj4

    Ik kreeg gewoon kippenvell. Dit was een game waar ik alle cut scenes van gekeken heb ! Dit was een game waar ik vandaag de dag 8 jaar later precies alle levels nog van ken !

    <3 Hitman: Blood Money

  3. 236 XP
    RS-010's avatar

    2012 is het pas het enigste wat we weten.

    Ik herriner me het nog, toen ik voor het eerst die mooie rooie cd in men ps2 stak *ORGASME*. Ik starte het op en kreeg dit pracht lied te horen

    http://www.youtube.com/watch?v=eo7AFEffnj4

    Ik kreeg gewoon kippenvell. Dit was een game waar ik alle cut scenes van gekeken heb ! Dit was een game waar ik vandaag de dag 8 jaar later precies alle levels nog van ken !

    <3 Hitman: Blood Money

    Ok beter dat die nog dit jaar uitkomt. Ja dat nummer blijft je wel bij ook het nummer wat je hoort als je hem heb uitgespeeld Blood Money was naar mijn mening ook de beste Hitman tot nu toe.

  4. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    2012 is het pas het enigste wat we weten.

    Ik herriner me het nog, toen ik voor het eerst die mooie rooie cd in men ps2 stak *ORGASME*. Ik starte het op en kreeg dit pracht lied te horen

    http://www.youtube.com/watch?v=eo7AFEffnj4

    Ik kreeg gewoon kippenvell. Dit was een game waar ik alle cut scenes van gekeken heb ! Dit was een game waar ik vandaag de dag 8 jaar later precies alle levels nog van ken !

    <3 Hitman: Blood Money

    Knap dat jij niet kan tellen πŸ˜‰ Als Hitman: Blood Money in 2006 is uitgekomen πŸ˜‰ Hoe kunnen we nu in 2012 dan 8 jaar verder zijn. whahaha FAIL πŸ˜›

    Bij E-Plaza zeggen ze dat de Release datum 1 september 2012 is πŸ˜‰

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Knap dat jij niet kan tellen πŸ˜‰ Als Hitman: Blood Money in 2006 is uitgekomen πŸ˜‰ Hoe kunnen we nu in 2012 dan 8 jaar verder zijn. whahaha FAIL πŸ˜›

    Bij E-Plaza zeggen ze dat de Release datum 1 september 2012 is πŸ˜‰

    Is goed MR. Psv πŸ˜›

    Ik was gewoon ff snel in mijn NerdGasme !