Forum

Topic: Ps vita heeft last van kraak geluid tijdens hoge bass geluiden

Anoniem's avatar

Ik heb het volgende probleem tijdens het luisteren van muziek of het spelen van games hoor ik krakend geluid als er zware bass in voor komt bv tijdens ontploffingen of een zware beat van een bepaald nummer.Voor de muziek moet je wel de equalizer aan hebben staan op uniek. Ik heb dit met meerdere koptelefoons uitgeprobeerd. Het klinkt een beetje of je speaker is opgeblazen. Ben zelf naar de winkel terug geweest en het aan de verkoper laten horen waarnaar ik een nieuwe psvita meekreeg, maar deze heeft het zelfde euvel. Ik hoop dat een software probleem is en dat er een patch voor komt. Hebben hier meer mensen last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb je het met de interne speaker van de Vita of ook met oordoppen?

  2. 3 XP
    tomvhoogmoed's avatar

    Zowel hoofdtelefoon als interne speakers bij games zoals ninja gaiden en bepaalde levels van golden abys hoor je het. Maar alleen als er veel tegelijk gebeurd met harde zware geluiden geweerschoten enz.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heeft je Vita een stoot gehad?

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    miss als die is gevallen dat de luidspreker kapot is

  5. 3 XP
    tomvhoogmoed's avatar

    Nee is nooit gevallen dit is al de tweede die er last van heeft. Je moet voor de gein maar eens een nummer met een zware bas draaien en je equalizer op uniek zetten dan hoor je wat ik bedoel. Het storende geluid is ook aanwezig in golden abyss level 21 (denk ik) als je in een kano zit en sully zit met een granaat werper te schieten.

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb wat flinke hiphop op de PS Vita gegooid maar kan ’t niet nabootsen voor je, heb ’t getest met een Beats By Dre Pro, Apple oordopjes en Soul Sl99 maar geen kraak hoor. Weetje zeker dat je oordopjes wel goed zijn?