Forum

Topic: Playstation 3 Phat 40GB Defect

Anoniem's avatar

Hallo,

Mijn Playstation 3 is een paar dagen geleden kapot gegaan (overhit) daardoor kreeg die YLOD, nu gaat die niet meer aan. Ik wil zo snel mogelijk een nieuwe Playstation 3 halen, daarom verkoop ik nu mijn defecte Playstation 3, u kunt hem voor u zelf repareren en dan gebruiken of de onderdelen van de Playstation 3 gebruiken.

De Playstation wil ik voor 45,00 Euro weg hebben, bent u geïnteresseerd? Mail me, dan onderhandelen we wel verder! Ik kan het ook verzenden, maar daar komt nog 12,50 verzendkosten bij.

Met vriendelijke groet,

Tarik

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1064 XP
    jonas46's avatar

    45 is echt te veel

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    45euro voor geen werkende ps3 heb je niks aan kan je bf3 ofzo kopen als je er wat bij op legt

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    45euro voor geen werkende ps3 heb je niks aan kan je bf3 ofzo kopen als je er wat bij op legt

    inderdaad, 20 a 25 euro is een goede prijs

  4. 6 XP
    Tarikxx–'s avatar

    inderdaad, 20 a 25 euro is een goede prijs

    Dat is niet zo. Je kunt de playstation altijd nog gebruiken om hem te repareren voor je zelf of hem alleen gebruiken voor de onderdelen. De Blu-Ray disc lezer is al rond de 40,00 Euro en de HHD is al rond de 100,00 Euro 😉

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    De Blu-Ray disc lezer is al rond de 40,00 Euro

    De lens is rond de €50.00,- + euro

    En de HDD ligt eraan. Ik weet niet hoe groot die is? Wat de leessnelheid is, en of die nog jong is.

    Dus de prijs is prachtig.

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    45 euro is toch geen geld? het maken ervan kost geen drol, en kun je ook zelf doen
    dan zou je voor onder de 100 euro een werkende ps3 hebben

    als mensen het echt te veel vinden, kun je er altijd nog een spelletje of wat dan ook bij doen 😉

  7. 6 XP
    Tarikxx–'s avatar

    De lens is rond de €50.00,- + euro

    En de HDD ligt eraan. Ik weet niet hoe groot die is? Wat de leessnelheid is, en of die nog jong is.

    Dus de prijs is prachtig.

    De HDD is 40GB, Hij is een jaartje oud. Als ik hem zelf zou maken zou het me rond de 40 euro kosten om zo’n heatgun en Arctic Silver 5 te kopen. Dus ik verkoop hem liever aan iemand anders die wat aan de onderdelen heeft !
    Is er nog iemand geïnteresseerd?

    45 euro is toch geen geld? het maken ervan kost geen drol, en kun je ook zelf doen
    dan zou je voor onder de 100 euro een werkende ps3 hebben

    als mensen het echt te veel vinden, kun je er altijd nog een spelletje of wat dan ook bij doen 😉

    Ik doe er ook een spel bij, namelijk PES 2009. Ik kan geen andere spel erbij doen want ik wil ook een nieuwe Playstation 3 Slim kopen…

  8. 6 XP
    Tarikxx–'s avatar

    Nog interesse?

  9. 486 XP
    distefano's avatar

    voor 40 koop ik hem .