Forum

Topic: black ops 2 of mw4

Anoniem's avatar

Ik vroeg me af wat activon zou uit brengen

1) black ops 2

2) mw4

3) wat anders dan mw of black ops

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is er niet al bekend dat de volgende Black Ops 2 is?

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Echt? –^ Fail ops 2? ahahah Ik koop ze nu echt niet meer. Gaat ze alleen om geld. Tot nu toe bijna elk jaar een nieuwe cod game yeah right. Bij vorige release ook cod mensen nee dit wordt echt een vette game etc bullshit. Wie de meeste air streaks haalt wint ja. Skillz ben je totaal niet meer nodig in cod. Echt jammer misschien als een bedrijf het spel maakt en dan iedere 4 a 5 jaar een game uitbrengt dat de kwaliteit dan beter is. En alle andere bullshit mag er ook wel uit 1000.0000.0000 kleine dingetjes die je kan halen. Gewoon vette wapens beperkt aantal perks en realistischer maken! Dat je bij elke game weer ouwe maps moet terugkopen geeft al aan dat het ze alleen om het geld te doen is. Het liefts release ze 3 cod in een jaar.
    Ik doe mw2 zo af en toe alleen nog hele cod vibe is dood.

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vroeg me af wat activon zou uit brengen

    1) black ops 2

    2) mw4

    3) wat anders dan mw of black ops

    Haha!! xD

    1. De volgende CoD die uitgebracht word is van TreyArch, dus van de makers van o.a. CoD: WaW en CoD: BO. En dus niet van CoD4, MW2 en MW3.

    2. Er komt geen MW4, dat is al bekend gemaakt door Infinity Ward. (de maker van o.a. CoD4, MW2 en MW3) MW3 is namelijk het laatste deel van de serie.

    Dus waarschijnlijk heet de volgende CoD Black Ops 2. Absoluut niet MW4. 😉

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Idd, 28 April weet je het 😉 Maar ga lekker voor MedalofHonor 😉 die word gemaakt door BLIZZARD xD haha

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Idd, 28 April weet je het 😉 Maar ga lekker voor MedalofHonor 😉 die word gemaakt door BLIZZARD xD haha

    Blizzard? Wat bedoel je? 😛

  6. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    1. Bioshock Infinite
    2. Ghost Recon: Future Soldier
    3. Max Payne 3

    Dat zijn tenminste games met kwaliteit wat de laatste jaren niet meer te zeggen is van die CoD garbage.

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nou als je zegt dat activition de mw serie uitbracht, brengt blizzard medal of honor serie uit xD was meer sarcastisch bedoelt 😛 Maargoed het is EA als het nog niet duidelijk was -_-‘ xD

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nou als je zegt dat activition de mw serie uitbracht, brengt blizzard medal of honor serie uit xD was meer sarcastisch bedoelt 😛 Maargoed het is EA als het nog niet duidelijk was -_-‘ xD

    Maarem, Activision Blizzard is daadwerkelijk de publisher van CoD, en dus van de MW serie van CoD… xD

    Toch..? xD

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    this gewoon praktisch een feit geworden dat het black ops 2 is xD

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    Iedereen die net een ps koopt met mw3 vind de game geweldig en de grafics de beste, maar games uit 2008 hebben al veel betere graphics dan mw3

  11. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    ____^ ^ ^ ^
    Held

  12. 636 XP
    klapper's avatar

    Iedereen die net een ps koopt met mw3 vind de game geweldig en de grafics de beste, maar games uit 2008 hebben al veel betere graphics dan mw3

    helemaal gelijk !!
    call of duty heeft nooit echt uitgeblonken wat graphics betreft.
    maar de gameplay was altijd super.
    vanaf cod 4 tot BO speelde het heerlijk weg.
    tenzij black ops 2 flink wat veranderingen heeft ondergaan zal ik m wss niet kopen

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga BO2 waarschijnlijk alleen voor de zombies kopen, als ze de zombie gameplay wat hebben verbeterd en vernieuwd, etc. :p

    Maar we zullen zien, we wachten rustig af. 🙂

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Black Modern Warfare 4 ! xD

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Black Modern Warfare 4 ! xD

    Modern Blackfare 4

  16. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Modern Blackfare 4

    XD die is goed

    maar misschien zit in black ops 2 niet veel fouten als 1 wie weet

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Mwa black ops vond ik altijd al wat hebben hoor, en nog steeds. Gewoon wat vrolijker qua level design enzo alleen jammer dat er amper qs in zit.

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Modern Blackfare 4

    Ja!
    Zonder grap, dat zou best wel een vet idee zijn. Ik snap niet waarom Activision zelf niet is iets ‘leuks’ kan maken.. Free games zijn een goede zet, en zeker voor een Activision.

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Waarom laten ze TreyArch en IW gewoon niet samen werken? Dan kunnen ze 2x zoveel doen als ze nu kunnen, en dan kunnen ze misschien wel een meer dan 2x zo goede game maken. Of is dat een slecht idee? 😛