Forum

Topic: [GEZ] Playstation 3 Slim !

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een Playstation 3 Slim, want mijn PS3 is een paar dagen geleden kapot gegaan. De Playstation 3 hoeft geen extra’s te hebben, alleen de console is ook goed! Mijn richtprijs is 150 euro, niet meer niet minder.

Heeft u een Playstation 3 en gebruikt u die niet meer of mag die weg? Mail me ! Wel graag in de buurt van Rotterdam dus in de regio Zuid-Holland.

Met vriendelijke groet,

Tarik

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 236 XP
    RS-010's avatar

    Leg er 70 euro bij en je heb een splinternieuwe + controller.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Leg er 70 euro bij en je heb een splinternieuwe + controller.

    Als je geluk hebt 60 😛

  3. 236 XP
    RS-010's avatar

    Als je geluk hebt 60 😛

    `Ja precies ” Gij zoekt en gij zult vinden ” zoiets was het volgens mij.

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    `Ja precies ” Gij zoekt en gij zult vinden ” zoiets was het volgens mij.

    Zoek en gij zult vinden :p

  5. 6 XP
    Tarikxx–'s avatar

    Leg er 70 euro bij en je heb een splinternieuwe + controller.

    Ik ben nog net uitbetaalt, dus het zal nog even moeten wachten, mijn playstation is ook onverwachts kapot gegaan…

  6. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ben nog net uitbetaalt, dus het zal nog even moeten wachten, mijn playstation is ook onverwachts kapot gegaan…

    je kan beter wat geld meer neerleggen voor eentje die nieuw is en betrouw baar.
    als ik iets 2ehands koop heb ik altijd het gevoel dat ik andermans troep koop… tja, wrrm zou je je ps3 weg willen doen? xD

  7. 236 XP
    RS-010's avatar

    je kan beter wat geld meer neerleggen voor eentje die nieuw is en betrouw baar.
    als ik iets 2ehands koop heb ik altijd het gevoel dat ik andermans troep koop… tja, wrrm zou je je ps3 weg willen doen? xD

    Precies !

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Er zijn genoeg mensen die de PS3 weg doen, meest voorkomende reden is volgens mij dat ie ooit eens is aangeschaft voor het kind en er niet voldoende kindergames te vinden zijn. Alleen zijn dit vaak mensen die hem een paar jaar geleden gekocht hebben voor veel meer geld nog dan dat ie nu kost en deze mensen hem eigenlijk voor hun nieuwprijs willen verkopen…

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    of geld nood