Forum

Topic: Ps3 Schoonmaken 80GB versie eerste generatie

Anoniem's avatar

hallo,

ik ben nu zon 3 jaar in bezit van een ps3 80GB
wel een keer terug gestuurd naar sony.

maar nu blaast hij vrij snel dus wilde weten wat zijn handige schoonmaak tips?
of hoe doen jullie dit, opzich ben ik best handig kwa schroeven maar dat doe ik liever niet met mijn ps3.

bedankt alvast,

mvg,

Robin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 486 XP
    distefano's avatar

    de ps3 is de meest makkelijke console om uiteen te halen , heb het inmiddels al zo een 50 keer gedaan .

    vraag maar wat je wil weten

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit is een handige manier bijvoorbeeld:

    http://www.youtube.com/watch?v=PpzrYpvRbmQ&feature=player_embedded

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Mijn 40gig fat PS3 stofte ik bijna nooit af, toen hij paar weken terug kapot ging, maakte ik hem open, er was totaal geen stof te vinden van binnen, erg verbaast was ik.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb nu ook al 4 jaar een 80GB Fat PS3, ook geen stof in. Nooit heet geworden..

    Gek, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn console’s. (Wii, PS (1,2,3), Xbox..)

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb 4 ps2 gehad kreeg altijd een refurb terug netjes, 1 kapot teruggestuurd rufurb gehad ging kapot na 3 maanden. En gelijk maar een slim gekocht.

  6. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb nu ook al 4 jaar een 80GB Fat PS3, ook geen stof in. Nooit heet geworden..

    Gek, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn console’s. (Wii, PS (1,2,3), Xbox..)

    ik ook niet

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb nu ook al 4 jaar een 80GB Fat PS3, ook geen stof in. Nooit heet geworden..

    Gek, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn console’s. (Wii, PS (1,2,3), Xbox..)

    Ik ook niet, haha. xD

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik ook nooit problemen gehad. En dat terwijl ik non-stop cod4 speelde, en de ps3 soms wel meer als 24 uur aan stond.

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ook nooit problemen gehad. En dat terwijl ik non-stop cod4 speelde, en de ps3 soms wel meer als 24 uur aan stond.

    Jup, same for me. Sterker nog, ik deed nooit m’n PS3 uit, want was altijd te lui om te wachten tot die eindelijk weer is aanstond! xD

  10. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    de ps3 is de meest makkelijke console om uiteen te halen , heb het inmiddels al zo een 50 keer gedaan .

    vraag maar wat je wil weten

    Wat ik wil weten is waarom je 50 keer je ps3 uiteen hebt gehaald?
    ____
    Mijn ps3 begint ook af en toe beetje vaag te doen ook al zon 4 a 5 jaar oud denk ik?
    Tijd voor een nieuwe of op de ps4 wachten?

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik zou nog proberen een jaartje met je ps3 te doen, en dan komt de ps4 alweer bijna denk ik.

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jup, that’s the solution!
    Het zou echt zonde van je geld zijn. Tenzij je geen PS4 wilt hebben, dan kan je beter zo blijven doorgaan door een nieuwe PS3 aan te schaffen. Of beiden! Het is jou keus (A)

  13. 486 XP
    distefano's avatar

    Wat ik wil weten is waarom je 50 keer je ps3 uiteen hebt gehaald?
    ____
    Mijn ps3 begint ook af en toe beetje vaag te doen ook al zon 4 a 5 jaar oud denk ik?
    Tijd voor een nieuwe of op de ps4 wachten?

    omdat ik herstellingen doe van playstations en xdozen 😀

    dus niet mijn ps3 50 keer he

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    omdat ik herstellingen doe van playstations en xdozen 😀

    dus niet mijn ps3 50 keer he

    Repareer Je ook ps3s met het Ylod probleem?
    Moet nodig gebeuren bij iemand die ik ken, op z’n minst de savegames kunnen redden!

  15. 454 XP
    desauzenman's avatar

    je kan ook je ps3 uit zetten en dan de stroom knop aan zetten en dan tergelijke tijd de aan en uit knop of de cd uitwerp knop ingedrukt houden en dan gaat je ps3 aan en blaas je ps3 de stof van binnen uit weg moet je effen op googel zoeken als je meer wilt weten.

  16. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dat heeft iRobbert al laten zien met dat filmpje

  17. 486 XP
    distefano's avatar

    Repareer Je ook ps3s met het Ylod probleem?
    Moet nodig gebeuren bij iemand die ik ken, op z’n minst de savegames kunnen redden!

    ja dat doe ik , de meeste die ik binnenkrijg zijn met dit probleem .
    pm me maar

  18. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    In de zomer heb ik last van die zwarte stofzuiger, dan maak ik ‘m altijd wel ff schoon en kan ik er in de zomervakantie flink tegenaan 🙂