Forum

Topic: Ultimate Marvel vs Capcom 3 of Mortal Kombat?

Anoniem's avatar

Welke game zou ik het beste nemen voor de PS Vita? Ben van plan er binnenkort weer eens een te kopen. Welke zouden jullie eigenlijk nemen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik zou persoonlijk voor Mortal Kombat gaan. Ziet er veel vetter uit…

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik zal het nog eens in overweging stellen, ben er nog niet uit. Ik vind Ultimate Marvel vs Capcom 3 er anders ook heel vet uit zien. Die overdreven special effects, en de erg simpele besturing passen mij wel. Toch ben ik benieuwd naar meer meningen?

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb Marvel vs Capcom 3 op me PS Vita en vind m pretty awesome, je hebt inderdaad een schema simpele controls en moeilijkere. Game is voor zwel beginnelingen als gevorderden uitermate geschikt.

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bedankt voor je mening, ik ga vrijdag aanstaande met school naar Lille, dus ik denk dat ik hem daar ga halen. Thanks!

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wow, wat een geweldig spel is dat. Begin er al verslaafd aan te raken. Heb een soort van gouden Hulk maar mijn standaard team is Vergil, Strider Hiryu en Amaterasu.