Forum

Topic: Welke game(s) speel jij aankomend weekend…

Anoniem's avatar

Om zelf met de aftrap te beginnen:

1. Dragon Age: Origins The Ultimate Collection

Ik was al een aardige tijd bezig met Dragon Age: Origins maar vond de game zo geweldig dat ik graag alle DLC er bij wilde hebben. Gezien de prijs in de store ben ik uiteindelijk gegaan voor de Ultimate edition en om het feest compleet te maken, ben ik opnieuw begonnen.

2. Dragon Age 2

Puur vanwege het feit dat deze game vele malen slechter zou zijn dan het eerste deel. Na 6 uur is mijn conclusie tot dusver dat de game niet echt slechter is, maar wel anders dan deel 1. Wel hoop ik dat het derde deel weer meer richting deel 1 gaat.

3. De demo van Dragon Dogma

Puur uit nieuwsgierigheid. Maar de demo was te kort om รผberhaupt echt een mening te kunnen vormen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

41 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    1. Call of Duty: Modern Warfare 3

    Ga weer terug als MLG Speler, dus moet even goed inkomen en dat duurt een week of 2.

    2. GTA: The Ballad of Gay Tony

    Want het verhaal lijn is bijna afgelopen, en die wou ik ook nog even afmaken!

    PS: Leuk topic Bappie-NL

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Battlefield 3

    Omdat deze game geweldig is. ๐Ÿ™‚

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    1. Ultimate Marvel vs Capcom 3 (PS Vita)
    Dit spel heb ik vrijdag gekocht, en heb er al flink wat uren op staan. Echt een gaaf spel, alleen de trophies zijn te ziek voor woorden.

    2. NBA Jam: On Fire
    Eigenlijk gewoon voor de lol, ik vind dit spel echt gaaf, en de nodige dosis humor inbegrepen. Vooral leuk om tegen elkaar te spelen met 2 controllers. Gegarandeerd succes.

  4. 243 XP
    terrorquin's avatar

    1. Modern warfare 3
    Ik kan er nog niet van afblijven en ik heb een clan dus ben verplicht

    Fifa 12
    Als ik mw3 zat ben dan ga ik fifa 12 en nu meestal de dlc

    Dungeon defenders ( psn game )
    Als ik deze 2 spellen zat ben dan doe ik deze soort van tower defense game ๐Ÿ˜›

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Disgaea 2: Dark hero days… (7e keer uitspelen maar, ik heb vakantie!!!)

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Just Cause 2 moet ik nog heel wat voor doen, dus die komt zeker aanbod.

    MW3, als Just Cause me begint te vervelen.

    Portal 2 coop, maat van mij heeft het spel dan ook eindelijk. Kan ik weer wat trophies gaan verzamelen;).

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    White knight chronicles 2 met een paar maten van me
    Ik mis er alleen nog 1, en ik zal geen namen noemen ๐Ÿ˜›

    Ps: heb Je al toegevoegt aan me Friends list in wkc2 milkyray ๐Ÿ˜›

  8. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Fifa 12!

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Niks xD

  10. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    NBA Jam: On Fire

    ik speel demo soms is wel lol met bighead

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    1. BF3, omdat het episch is.
    Helemaal onderaan, 15 ofzo, MW3, omdat het faalt.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Skyrim! Heeeel veeel Skyrim.

  13. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Dit weekend wordt het tijd voor,

    Resident Evil : Operation Raccoon City

    Licht al een tijdje in de kast nog geen tijd voor gemaakt, even wat minder MW3 en battlefield gamen :p

  14. 14 XP
    medigian's avatar

    ik denk even een Dead Nation platinum er doorheen raggen ๐Ÿ™‚

  15. 636 XP
    klapper's avatar

    heb prototype 2 geleend van mn broer dus hopelijk die spelen
    verder nog skyrim en mischien ook nog bf3 !!

  16. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ook dit weekend zal voor mij weer in het teken van Skyrim staan. Al moet ik zeggen dat ik de game inmiddels redelijk saai ga vinden. Maar ik denk dat dat een beetje aan mij ligt, ik ben te veel geneigd van de ene naar de andere site quest te springen voordat de site quest eigenlijk af is. Heb mezelf nu voorgenomen om dat maar even niet te doen. Het verhaal wordt te verwarrend hierdoor…

  17. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik denk hoofdzakelijk bf3 dit weekend, omdat ehet dubbel xp weekend is!

  18. 846 XP
    Thijs's avatar

    ik denk hoofdzakelijk bf3 dit weekend, omdat ehet dubbel xp weekend is!

    Zondag ook???

  19. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik ga vandaag wel ff lekker battlefield spelen ja ๐Ÿ™‚

  20. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het gaat bijna saai worden, maar ook dit weekend is het voornamelijk Skyrim voor mij… Al vind ik de game inmiddels lang niet zo goed als dat iedereen roept. Heb er aardig wat uurtjes in zitten en ik vind de saaiheid wel enigszins toenemen. Er had wel wat meer kleur in de game gemogen wat mij betreft. Sneeuw is leuk, maar het is wel erg veel sneeuw op dit moment. Maar ik hou vol, ik ben bij lange na nog niet overal geweest!

  21. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zo dat wordt vanavond een bezoekje aan Gamemania… Ik ga de HD Trilogie halen van Ratchet & Clank… Ik heb alle delen uitgespeeld behalve de eerste drie delen, komt dat even heel goed uit… ๐Ÿ˜‰

    Enfin… dan weet ook iedereen meteen wat ik van het weekend ga spelen… ๐Ÿ˜€

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Aankomend weekend speel ik Battlefield 3 op de server van PattyS3 & Mij (kom dus ook!)
    En ga naast gamen ook veel muziek mixen =)

  23. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Zo dat wordt vanavond een bezoekje aan Gamemania… Ik ga de HD Trilogie halen van Ratchet & Clank… Ik heb alle delen uitgespeeld behalve de eerste drie delen, komt dat even heel goed uit… ๐Ÿ˜‰

    Enfin… dan weet ook iedereen meteen wat ik van het weekend ga spelen… ๐Ÿ˜€

    Hah, mijn vriend gaat deze ook spelen dus dan kijk ik maar gewoon mee! Ik ga na school eerst even enkele uurtjes bijslapen (wat een nacht!!) en daarna ga ik me ertoe aanzetten de nieuwe Gravity Rush DLC te kopen. De rest van het weekend kan ik misschien nog wat tijd maken voor Starhawk, mits ik tussen het schrijven van sollicitatiebrieven voor een stage nog een beetje tijd overhoud ๐Ÿ™

  24. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb dit weekend Gran Turismo 5, Battlefield 3 en Resistance Burning Skies op de planning staan.
    Gran Turismo speel ik, ja echt, voor het eerst dus ben heel benieuwd naar die game. iRobbert als ik tijd voor BF3 heb kom ik wel een bezoekje brengen in jullie server. Verder de Vita niet onder het stof vandaan halen want gebruik ยดem nog elke dag!

  25. 846 XP
    Thijs's avatar

    BF3, FIFA 11 en BFBC2

  26. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Aankomend weekend speel ik Battlefield 3 op de server van PattyS3 & Mij (kom dus ook!)
    En ga naast gamen ook veel muziek mixen =)

    Idd. ๐Ÿ™‚

  27. 247 XP
    Tony's avatar

    Ik zal ook aanwezig zijn in jullie server met BF3 en verder nog wat trophies halen in Shit 2 Unleashed ๐Ÿ™‚

  28. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zo ik kom net bij Gamemania vandaan… Heb meteen even gebruik van de situatie gemaakt en de PS Vita zelf in handen gehad… Nou iedereen mag lekker negatief doen, ik was vet onder de indruk van de handheld!

    Maar waar ik voor ging was de Classic HD editie van Rathet & Clank… ๐Ÿ˜‰ En toen zag ik ook Atelier Rorona: The alchemist of Arland liggen dus die heb ik ook meteen meegenomen… ๐Ÿ˜€

    Kortom hoe slecht het weer ook gaat worden dit weekend, ik zal er geen minuut minder om gamen… Ik heb er alvast heel veel zin in!!!

    Hah, mijn vriend gaat deze ook spelen dus dan kijk ik maar gewoon mee! Ik ga na school eerst even enkele uurtjes bijslapen (wat een nacht!!) en daarna ga ik me ertoe aanzetten de nieuwe Gravity Rush DLC te kopen. De rest van het weekend kan ik misschien nog wat tijd maken voor Starhawk, mits ik tussen het schrijven van sollicitatiebrieven voor een stage nog een beetje tijd overhoud ๐Ÿ™

    Tja, die Gravity Rush gaat er vast voor zorgen dat ik veel euro’s uit ga geven… Heb net de demo gespeeld bij Gamemania, zo gaaf! Was voor mij de eerste keer dat ik de Vita zelf in handen had… Nou ik was onder de indruk… Het is alleen nog een beetje wachten op meer games al heb ik er al 3 op de verlanglijst staan:

    * Assasins Creed
    * Gravity Rush
    * Uncharted

    Kortom een aardig begin. En daar ik mijzelf tegenwoordig nog wel eens niet thuis bevind in het weekend, wordt het hebben van een handheld toch steeds interessanter voor mij. ๐Ÿ˜‰

  29. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Darksiders: ben inmiddels halverwege chapter 5, dus die moet uit dit weekeinde. En net in de post: Dirt 3 complete edition! Weekend is vol (overvol, met al die games die nog in de wachtrij staan!)

  30. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    En dit weekend zal dan eindelijk eens in het teken staan van de BBQ, maar daarnaast blijft ook vast nog wel tijd over voor de HD Collectie van Ratchet and Clank… Ik ben nog altijd bezig met het eerste deel, waar ik erg van geniet. ๐Ÿ˜€

  31. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb vandaag eindekijk de hd collectie van ratchet and clank besteld is die morgen binnnen en dan begin ik er zondag aan samen met cod black ops

  32. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Call of duty ยฎ: Moderen Warfare 3
    Ben net prestige 11 kmoet volgende week 15 halen volgens cod elite…
    Dusja die uitdaging neem ik aan!!!

  33. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Eigenlijk ook wat… Ik heb genoeg games liggen die nog uitgespeeld moeten worden of waar ik zelfs nog aan moet beginnen… Maar voorlopig zit Mass Effect 2 weer in de PS3, gewoon omdat ik onwijs veel zin in die game heb… Dit keer ben ik begonnen als Senitel, heb ik wat andere opties gekozen in het begin van het spel… eens zien hoe groot de verschillen zijn…

    Maar vanmiddag is het tijd om te BBQ-en! Het is lekker weer… Gezellig naar mijn ouders op de camping, uiteraard gaat de Vita ook mee! ๐Ÿ˜‰

  34. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Rage ๐Ÿ˜€

  35. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Aanstaand weekend is zo een beetje mijn laatste vrije weekend voordat ik toch echt aan mijn verhuizing moet gaan geloven. En dus ga ik er maar maximaal van genieten.

    Heel het weekend zal in het teken staan voor mij van Little Big Planet op de Vita…

  36. 2457 XP
    peyj's avatar

    Even denken.. MW3, Little Big Planet, misschien nog Infamous 2 en kijken of ik nog wat Borderlands trophies kan halen met een maat van mij.

  37. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Call of Duty MW3 zoals elk weekend

  38. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Bf3!!!!!!!!!!!!1

  39. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Black Ops “Deuce” we gaan weer losss yeah!!

  40. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dark Souls, Sly, AC3 en of misschien NFS snel uitspelen ‘ook al heb ik geen zin om dat saaie spel te spelen’ (geef mij maar een nieuwe Burnout paradise 2)

  41. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dark Souls, Sly, AC3 en of misschien NFS snel uitspelen ‘ook al heb ik geen zin om dat saaie spel te spelen’ (geef mij maar een nieuwe Burnout paradise 2)

    Most Wanted saai? Dan speel je het verkeerd :P.

    Dit weekend staat in het teken van Black Ops! Gisteren Ratchet and Clank Tools of Destruction uitgespeeld (verhaallijn).