Forum

Topic: [OOT] Digaea 3 Vita

Anoniem's avatar

De ideale manier om strategy RPG’s te spelen… Even tussendoor in de trein, of in de pauze op je werk. (Of op de bank als je ergens op visite bent en niets te melden hebt, haha)

Disgaea 3, de eerste Disgaea die op de PS3 verscheen krijgt zijn remake niet op de PSP, zoals de eerste 2 delen, maar op de Vita. De release van deze game is naar mijn mening die moeite waard omdat je nu alle DLC die er voor de PS3 versie is gemaakt er voor niets bij krijgt. Voor bijna 60 euro aan content, gratis bij de aanschaf van de Vita versie voor het spel. Extra nieuwe levels, meer personages om te gebruiken in het spel. Andere spelmodi… Noem maar op, het is er. Wie gaat er, net zoals ik, dit spel kopen en spelen? Voor vragen over Disgaea of om strategiën uit te wisselen kan je me een msg sturen of toevoegen op PSN. (milkyray)

Who will be the next Netherworld Overlord???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik… althans ik ga mijn best er voor doen… 😉

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Tot nu toe valt de game mij wel heel erg tegen. Waarom? Het is wel heel veel van het zelfde… Tuurlijk de gevechten zelf zijn echt wel diep uitgedacht, en de teksten bevatten ook best humor… Maar buiten dat is er weinig anders te doen… Of ben ik te ongeduldig?

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb het spel niet, maar wel veel andere games. In augustus ben ik jarig, en dan komt er vast wel weer een hele zooi games bij. Ik voeg je alsnog wel toe, heb je ook andere games?

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik heb het spel niet, maar wel veel andere games. In augustus ben ik jarig, en dan komt er vast wel weer een hele zooi games bij. Ik voeg je alsnog wel toe, heb je ook andere games?

    Je mag me toevoegen hoor. 😉

    Voor de PS3 heb ik te veel games om even snel op te noemen. Voor de Vita heb ik Rayman en Uncharted. Morgen wordt als het goed is Gravity Rush bezorgd. Kortom ben ik nog wel even bezig…

    Het grootste nadeel van Disgaea 3 vond ik dat er verder eigenlijk gewoon niets te doen was. Ik hou er van om grote werelden te verkennen, items te zoeken etc. en natuurlijk horen daar battles bij maar het moet voor mij niet de hoofdmoot voeren.

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    De kernwoorden bij Disgaea zijn ” overpowered grindfest”. Ja, het lijkt een eenvoudige repetitieve startegy RPG, maar wie de storyline heeft uitgespeeld heeft eigenlijk nog maar een procent of 20 van het spel gezien. Je moet ervan houden, zoals ik. haha

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Milky kan je me het spel eens uitleggen? Ik ben misschien toch van plan het te kopen, maar dan moet ik wel eerst weten wat het is, haha!

  7. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Hey Mick,

    al gekocht of nog uitleg nodig? (Beter HEEEEEEEEL Laat dan nooit, toch? :P)