Forum

Topic: Het Concerten/Festival Topic

Anoniem's avatar

Ben je onlangs naar een concert of festival geweest of ga er binnenkort heen? Post het hier:D.

Wie weet gaan andere PSX-members er ook heen of zijn die er ook heen geweest.

—————————————————————————————-

Ik zelf ga in september naar Coldplay op het Malieveld in Den Haag. Ben vorig jaar naar Ahoy geweest en dat was geweldig!
November ga ik naar Florance and the machine.

Misschien morgen nog naar Zwolle, maar al mn vrienden moeten die dag helaas werken..:(

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Is niemand ergens heen geweest op 5 mei? 😛

    Stelletje gamers ;).

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik ben naar Drake geweest in Brussel, en heb kaartjes voor Solar 😀 Ben nog aan het denken om naar Jay-z & Kanye West te gaan in het Gelredome

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Is niemand ergens heen geweest op 5 mei? 😛

    Leren voor examens… Dus nee. 😛

  4. 55 XP
    Solocrew's avatar

    A.s. donderdag naar nijmegen red hot chili peppers, zal weer flink losgaan in het goffert 😉

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Coldplay was geweldig gisteravond! Die weten wel hoe ze een show moeten maken. Nog meer mensen van PSX naar toe geweest?

    Ze maken bij ieder concert een panorama foto van het publiek:

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    zie hier

    Haha, sorry voor de dubbele post:P Het bewerken ging niet volgens plan XD.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Veel mensen uit mijn klas en school wel ( naar Coldplay ) omdat het zo dichtbij is, ik helaas niet. Jammer 🙁

  8. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    3 vrienden en ik gaan 25 januari naar The Script in het Ziggo Dome. ik kan niet w88! 😀 iemand hier die ook gaat?

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Florence + the Machine was vet trouwens :D!

  10. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Misschien volgende jaar Defqon/decibel/q-base maar eem meemaken 😀

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Pinkpop was geweldig! Ik was op zaterdag geweest, leuke line-up :). Alleen jammer dat de Kings Of Leon alleen maar speelden en niet het publiek erbij betrokken. Maar ze hebben wel heel goed gespeeld!

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ben trouwens naar SHM geweest in december, vrienden van mij willen naar Imagine Dragons/Rudimental, en andere gaan weer naar Kid Ink. 😛

  13. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    nog nooit echt een concert van een artiets meegemakat ofzo of een festival maar ik ga in november voor het eerst naar Black Sabbath! nog meer mensen die gaan toevallig? 🙂

  14. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Zaterdag q-base 😀