Forum

Topic: Battlefield 3 online werkt niet

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik wilde net BF3 online gaan spelen, maar mijn playstation doet weer iets verkeerd. Ik heb geen verbinding met het PSN maar hij zegt:

Connection to EA online timed out. Your network brandwith and/or network latency may not meet the requirements for Battlefield 3.

Ik heb draadloze verbinding, bij mijn broertje playstation doet BF3 het wel gewoon, eerst deed die het daar ook niet maar toen heb ik de UPnP overnieuw aangezet en doet hij het daar wel(ik heb mijn NAT van 3 naar 2 gedaan en UPnP dus geopend), maar op mijn playstation doet hij het dus niet en geeft hij die error.

Ik heb al geprobeerd:
*UPnP veranderd en overnieuw ingesteld zoals ik net beschreef.
*Playstation opnieuw opgestart.
*Internet via playstation verbroken en overnieuw verbonden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Restart je modem/router:

    Doe ‘m uit, wacht 15 seconden, doe ‘m weer aan, wacht 30 / 60 seconden, verbind weer met het internet.

    (Zet eerst UPnP uit)

    Ik had dit probleem ook. 😛

  2. 846 XP
    Thijs's avatar

    Restart je modem/router:

    Doe ‘m uit, wacht 15 seconden, doe ‘m weer aan, wacht 30 / 60 seconden, verbind weer met het internet.

    (Zet eerst UPnP uit)

    Ik had dit probleem ook. 😛

    Dankje, ik zal het proberen.

    Ik kan daarna toch UPnP wel weer gewoon aanzetten?

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dankje, ik zal het proberen.

    Ik kan daarna toch UPnP wel weer gewoon aanzetten?

    Dan is het wel mogelijk dat je de Connection Lost error krijgt. Ik heb UPnP uit gezet voor BF3. Als ik het aan heb word ik namelijk meestal om de 5 à 15 minuten uit een potje gegooid met die error. 😛

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dan is het wel mogelijk dat je de Connection Lost error krijgt. Ik heb UPnP uit gezet voor BF3. Als ik het aan heb word ik namelijk meestal om de 5 à 15 minuten uit een potje gegooid met die error. 😛

    Ik ga het nog eens proberen zonder upnp.

    Kan je nat type 2 hebben zonder upnp?

    UPnP is uit maar hij blijft maar weigeren. Ik ga router nog eens overnieuw opstarten zonder upnp.

    En bij mijn speedtouch router ding zijn er 4 dingetjes, 3 staan er aan, dat zijn:

    Power (Staat aan)
    Ethernet (Staat normaal wel aan, maar nu niet)
    DSL (staat aan)
    Internet (Staat nooit aan en nu ook niet)

    Nu branden alle lampjes wel(behalve Internet), router weer opgestart met upnp uit maar hij doet het nog niet.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga het nog eens proberen zonder upnp.

    Kan je nat type 2 hebben zonder upnp?

    UPnP is uit maar hij blijft maar weigeren. Ik ga router nog eens overnieuw opstarten zonder upnp.

    En bij mijn speedtouch router ding zijn er 4 dingetjes, 3 staan er aan, dat zijn:

    Power (Staat aan)
    Ethernet (Staat normaal wel aan, maar nu niet)
    DSL (staat aan)
    Internet (Staat nooit aan en nu ook niet)

    Nu branden alle lampjes wel(behalve Internet), router weer opgestart met upnp uit maar hij doet het nog niet.

    Je kan NAT 2 hebben zonder UPnP ja. Tenzij je KPN hebt en een SpeedTouch router.

    Ik weet niet wat het probleem is dan… Maar het moet oplosbaar zijn bij jou thuis. 😛

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Je kan NAT 2 hebben zonder UPnP ja. Tenzij je KPN hebt en een SpeedTouch router.

    Ik weet niet wat het probleem is dan… Maar het moet oplosbaar zijn bij jou thuis. 😛

    HIj deed het weer, ben net wel van t internet afgegooid

  7. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    doe het kabel van telefoon internet alles die van de modem is eruit dus een stekker waar die modem aan zit wacht zo n 15 seconden stop hem erin dan moet je wachten tot alles weer brand dan doet die het misschien maar ik heb geen bf3 maar met cod mw3 heb ik ook soms van dat je niet meer online kan spelen dan doe ik die mogelijkheid

  8. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Komt vaker voor gewoon later weer proberen.

  9. 846 XP
    Thijs's avatar

    doe het kabel van telefoon internet alles die van de modem is eruit dus een stekker waar die modem aan zit wacht zo n 15 seconden stop hem erin dan moet je wachten tot alles weer brand dan doet die het misschien maar ik heb geen bf3 maar met cod mw3 heb ik ook soms van dat je niet meer online kan spelen dan doe ik die mogelijkheid

    Hier heb ik wat aan zeg, je bericht is amper leesbaar en Patty3s poste volgensmij ook al iets in die richting, maar dan net iets beter…

    Lees het topic eerst, dit is echt niet de eerste keer…