Forum

Topic: Assassin’s Creed II: Red Light Addict (vraag)

Anoniem's avatar

Voor deze trophy moet je 5000 uitgeven aan courtesans, oftewel prostituees. Is het dan genoeg om op driehoekje te drukken (150 florins betalen om te huren) of moet je ze ook echt bijvoorbeeld guards laten “luren”, iets ermee doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Je hoeft ze alleen te huren.

  2. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Idd, ga gewoon lekker spelen en loop er langs als je ze ziet om ze te huren en ondertussen gewoon verder gaan waarmee je bezig was :).

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Trophy vanavond gepopped, eindelijk.

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ben je al lekker op weg naar de platinum? Ik zelf moet nog 6 veren, met al die veren kan je de Auditore cape halen en dan moet ik alle steden bij langs en heb ik hem.

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik ben lekker op weg, het schiet al op. Ben bezig met alle tombs, ik heb al heel wat veren en ik streep ze allemaal af op een van tevoren uitgeprinte kaart. Vitruvian man moet ik ook nog.

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik ben lekker op weg, het schiet al op. Ben bezig met alle tombs, ik heb al heel wat veren en ik streep ze allemaal af op een van tevoren uitgeprinte kaart. Vitruvian man moet ik ook nog.

    Hij is makkelijk, alleen er zijn een paar rottombs.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Met zand gooien en wachters onderuit halen had ik de meeste moeite, de rest was koek en ei 🙂 Het vinden van veren heb ik ook gedaan via een online kaart …..en dan alles aan X op mijn eigen kaart 🙂 Ik was ook al heel snel rijk ‘ben eerst begonnen met het kopen van gebouwen enz (toen ik geld had) en later pas alle opdrachten’.

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja met zand gooien en 5 wachters onderuithalen met 1 zwiep van een long weapon heb ik ook nog niet. Het gaat wel mijn eerste platinum worden dus ben benieuwd of het lukt.

  9. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben daar ook een poos mee bezig geweest, ik wist niet dat je hiervoor eerst lessen moest krijgen. Vandaar dat hij nooit ging zwiepen met het wapen xd.