Forum

Topic: Veel freezes

Anoniem's avatar

Ik heb nu 2 freezes op 1 dag gehad bij BF3,hoe komt dit en is dit gevaarlijk voor mijn playstation?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    probeer je cd eens ff eruit te halen en maak het eens ff schoon
    is dit alleen bij bf3 of?

  2. 846 XP
    Thijs's avatar

    probeer je cd eens ff eruit te halen en maak het eens ff schoon
    is dit alleen bij bf3 of?

    Alleen bf3

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik geloof dat je daar niet alleen in bent, ik heb er af en toe ook last van, het is na die laatste update wel verbeterd maar het gebeurt nog steeds.
    Als je bij google ps3 freezes bf3 invoert zie je gelijk hoeveel mensen er last van hebben.
    En het is idd niet echt goed voor je ps3, dus je hebt 2 opties of geen bf3 meer spelen tot het is gefixed in een toekomstige update of gewoon spelen en die freezes accepteren ๐Ÿ˜‰
    Maare die ps3’s kunnen wel wat hebben ze gaan niet zomaar kapot, en anders pak je die van je broertje maar :p

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik geloof dat je daar niet alleen in bent, ik heb er af en toe ook last van, het is na die laatste update wel verbeterd maar het gebeurt nog steeds.
    Als je bij google ps3 freezes bf3 invoert zie je gelijk hoeveel mensen er last van hebben.
    En het is idd niet echt goed voor je ps3, dus je hebt 2 opties of geen bf3 meer spelen tot het is gefixed in een toekomstige update of gewoon spelen en die freezes accepteren ๐Ÿ˜‰
    Maare die ps3’s kunnen wel wat hebben ze gaan niet zomaar kapot, en anders pak je die van je broertje maar :p

    Ik heb het ook al sinds het begin, maar nu gebeurt het wel heel vaak.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mijn PS3 freezed eigenlijk alleen bij BF3 als er bijvoorbeeld opeens heel veel gebouwen of muren of andere dingen kapot worden gemaakt. Ik denk dan dus ook dat het aan het FB 2.0 Engine ligt. Misschien vraagt deze soms net iets te veel van de al 5 jaar oude PS3… ๐Ÿ˜›

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mijn PS3 freezed eigenlijk alleen bij BF3 als er bijvoorbeeld opeens heel veel gebouwen of muren of andere dingen kapot worden gemaakt. Ik denk dan dus ook dat het aan het FB 2.0 Engine ligt. Misschien vraagt deze soms net iets te veel van de al 5 jaar oude PS3… ๐Ÿ˜›

    Misschien zijn jou spulletjes langzaam aan het overlijden…?

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mijn PS3 heeft nog nooit gefreezed. 80GB versie, top ding.
    Hij heeft alleen wel wat ‘beperkingen’ dat je gauw merkt bij GTA4, in een drukke straat, wordt geschoten, en je rent kan het soms laggen.. Voor de rest, no problemo’s.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien zijn jou spulletjes langzaam aan het overlijden…?

    Hoezo? xD Mijn PS3 zit wel aan z’n laatste ambtstermijn ja. ๐Ÿ˜› De PS4 mag volgend jaar wel komen.

    Mijn PS3 heeft nog nooit gefreezed. 80GB versie, top ding.
    Hij heeft alleen wel wat ‘beperkingen’ dat je gauw merkt bij GTA4, in een drukke straat, wordt geschoten, en je rent kan het soms laggen.. Voor de rest, no problemo’s.

    Ik heb ook de 80GB versie. Mijne had eigenlijk nog nooit gefreezed vรณรณr BF3 en de BF3 beta. Nja, misschien een paar keer dan. xD

  9. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hoezo? xD Mijn PS3 zit wel aan z’n laatste ambtstermijn ja. ๐Ÿ˜› De PS4 mag volgend jaar wel komen.

    Ik heb ook de 80GB versie. Mijne had eigenlijk nog nooit gefreezed vรณรณr BF3 en de BF3 beta. Nja, misschien een paar keer dan. xD

    Begon allemaal bij je headset…

    Ik heb 320GB en buiten BF is hij niet zo vaak gefreezed, laatst nog wel eens bij GRFS beta.

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Begon allemaal bij je headset…

    Ik heb 320GB en buiten BF is hij niet zo vaak gefreezed, laatst nog wel eens bij GRFS beta.

    Lol, en alleen mijn headset. xD Mijn PS3 freezed gewoon soms bij BF3, net als die van jou. ๐Ÿ˜›

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    Lol, en alleen mijn headset. xD Mijn PS3 freezed gewoon soms bij BF3, net als die van jou. ๐Ÿ˜›

    Het moet toch ergens mee beginnen? ๐Ÿ˜›

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het moet toch ergens mee beginnen? ๐Ÿ˜›

    En ergens mee eindigen? ๐Ÿ˜›

    xD

  13. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    mijnen doet dat echt heel soms met mw3

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    mijnen doet dat echt heel soms met mw3

    Dat licht aan je PlayStation(dat is normaal), bij mij was het dus gewoon toeval, dan maar te hopen dat ze dat snel patchen.