Forum

Topic: Uncharted GA zwarte markt

Anoniem's avatar

Heey mensen,

Dit zal wel een erg domme vraag zijn. Maar hoe werkt dat zwarte markt gedoe?
Ik krijg via near een melding dat iemand wat wil ruilen. Hoe kan ik dit dan accepteren? En hoe kan ik zelf op zoek gaan?

Nog een vraagje, is het ergens mogelijk te kijken met welk wapen je hoeveel kills heb:)?

Vincent

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Iemand

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    ……

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Mensen kom op

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Niemand die er ook maar enig verstand van heeft :(?

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nah sorry man, ik speel dit spel niet..

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Vind raar dat volgens mij niemand dat hier doet… Terwijl je op FP zat mensen over hoord

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is waar, zal je wel even helpen..

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb geen PS Vita en dus ook niet die game, sorry. Google het anders? Of kijk op YouTube? Gewoon Uncharted GA Black Market trade intypen ofzo? 😛

  9. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Na de laatste update werkt het eindelijk zo dat ik het snap 😀

    Nu in laatste vraag nog :$

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb een poos geleden nog iets van jou gekreegen of gekocht ????? van de zwarte markt. Ik weet ook totaal niet hoe het werkt ‘hoe je voorwerpen kan verkopen/kopen’.

    Update??? ik de mijne ook even updaten en kijken of ik het dan wel snap.

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Inmiddels weet ik wel hoe de Black Market werkt… Kwestie van de “ballon” van Uncharted aanklikken, dan in het hoofdscherm van Uncharted rechts de Zwarte Markt aantikken, vervolgens krijg je de vraag of je Near op wilt starten, kies voor JA.

    Near wordt opgestart, update near en wacht geduldig tot deze is geupdate (dit vind ik belachelijk lang duren). Ga terug naar de game Uncharted, waar de nieuwe update vanuit Near zal worden getoond. Heb je genoeg vrienden of mensen die in de buurt de game ook spelen dan heb je kans dat je nieuwe items hebt gekregen. In mijn geval is dat minder, want ik heb te weinig vrienden die actief meespelen in de Zwarte Markt. Herken je jezelf in dit probleem? Nodig mij gerust uit als PSN vriend. 😉

    Doordat ik te weinig vrienden op het PSN heb die Uncharted op de Vita spelen, ben ik er nog steeds niet achter hoe het vragen van items werkt. Iemand die wel al weet hoe dit werkt?