Forum

Topic: Gaki no Tsukai – Vrijdag stream

Anoniem's avatar

Elke vrijdag rond half 8 gaat een vriend van mij Gaki no Tsukai streamen.
het is een humor programma waar in 5 mannen 24 uur lang opgesloten zitten in een gebouw, de hele show lang gaat het productie team van de japanse game show hun proberen aan het lachen te maken op de meest bizarre manieren.

De show duurt ongeveer 5 uur lang.
Hier is de link alvast, het is echt vet grappig dus ik hoop dat jullie ook komen!

Hier is de link alvast
http://theatre.worldofvagax.com

als je anders iets wilt weten over het progamma kijk dan even op youtube en typ dan de naam Gaki no Tsukai in en hopelijk kom je daan ook vrijdag kijken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    lijkt me wel leuk 😀

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    lijkt wel leuk maar niet echt mijn smaak XD

  3. 454 XP
    desauzenman's avatar

    ja je moet er van houden maar als je er echt van houd dan raar ik je aan om echt te kijken vrijdag plus er is wel ondertiteling in het engels bij want anders wordt het moeilijk lezen xD

  4. 454 XP
    desauzenman's avatar

    onthoud dat de stream vanavond is dus als je het wilt zien……dan zien we je hopelijk vanavond!

    (link staat in de bovenste post)

  5. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Let er op dat dit een nieuwe show aflevering is en niet de zelfde en ook deze begingt s’avonds….dus kom ook kijken als je een avond wilt lachen!!!!

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    nice!