Forum

Topic: Tips gezocht

Anoniem's avatar

Op 7 augustus vier ik mijn verjaardag, en hoewel het nog ver weg is, zoek ik naar games die ik graag zou willen hebben en aan mijn verlanglijst kan toevoegeb. Ik ben in het bezit van een PlayStation Vita en een PlayStation 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Het zou handig zijn om te weten wat je al hebt en wat je leuk vindt. En budget!

    Ik zag toevallig dat je burning skies voor de vita op je wenslijst hebt staan. Die zou je kunnen vragen als je zolang kan wachten.
    Fallout 3 of New Vegas voor de PS3. Veel uren aan gameplay voor een redelijke prijs.
    Gran Turismo 5
    Little Big Planet 2
    Altijd handig, PlayStation Store Card van 20 of 50 euro. Om bijvoorbeeld Beyond Good and Evil te downloaden.

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kijk eens bij reviews, en die dan hoge scores hebben.. Staan wel vette games bij die je nog niet hebt.
    En op IGN kun je op score selecteren. Is wat handiger zoeken.

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Max Payne 3? En een maand wachten en dan BO2? Ik ken verder niet echt bijzondere games, ik wacht op GTA 5.