Forum

Topic: Battlefield 3 " ERROR "

Anoniem's avatar

hallo,
ik heb battlefield 3 gister van een vriend van mij gekregen. en ik heb voor zo’n online pass betaald. als ik op multiplayer klik dan komt er een error en dit staat er bij : EA connection was lost. ik weet niet hoe ik nu veder moet.. zou iemand me kunnen helpen ?

(BF3 op de playstation 3)

Gr.jays

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zet UPnP uit op je router / modem. En als dit al uit staat, zet het dan aan. 😉

    (En reset je router / modem)

  2. 10 XP
    justjays's avatar

    zal ik doen Thnx :d

  3. 846 XP
    Thijs's avatar

    zal ik doen Thnx :d

    Ik had ook zoiets, na een paar uur deed hij het weer.

    (150 posts :P, ben ik nu member of niet? Kom ik zo achter, en ja deze laatste zin was zinloos maar het was voor de rest wel een serieus antwoord!)

  4. 10 XP
    justjays's avatar

    bij mij doet Bf3 online het nog niet ..
    ik heb UPnP uitgeschakeld..

    ik hoop dat die het net als bij thijs het ook over een paar uur doet.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    bij mij doet Bf3 online het nog niet ..
    ik heb UPnP uitgeschakeld..

    ik hoop dat die het net als bij thijs het ook over een paar uur doet.

    Kijk of alle kabels e.d. goed aangesloten zijn. Ik kan gewoon BF3 online spelen, dus het probleem zal bij jou of jouw internet provider moeten liggen…

    Heb je overigens wel je router herstart?

  6. 10 XP
    justjays's avatar

    ja alles is goed aangesloten. hmm apart ik kan wel andere games gewoon online spelen, ja heb hem ook restart ;(

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ja alles is goed aangesloten. hmm apart ik kan wel andere games gewoon online spelen, ja heb hem ook restart ;(

    Meld je probleem aan @battlefield op twitter. (engels) Je krijgt meestal binnen 10 minuten een reactie terug.

  8. 10 XP
    justjays's avatar

    isgoed zal ik doen, ik hou je op de hoogte ! bedankt voor alles tot nu toe #behulpzaam.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    isgoed zal ik doen, ik hou je op de hoogte ! bedankt voor alles tot nu toe #behulpzaam.

    Graag gedaan hoor. 🙂

  10. 10 XP
    justjays's avatar

    op twitter stuurde ze mij naar deze site , https://help.ea.com/article/losing-connection-to-ea-servers
    alleen ik weet niet hoe ik moet portforwarden zou je kunnen helpen met teamviewer ? ;p

    pff ik vind dit echt nergens op slaan ik had dit echt niet verwacht al dit gezeur bij battlefield 3 -_-” ben nu al 2dagen bezig om het gefixt te krijgen :s

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    je moet dan op je router instellingen wijzigen. Meestal vindt je je router op 192.168.0.1 of 192.168.1.1 in je webbrowser.
    wat voor router heb je?

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    op twitter stuurde ze mij naar deze site , https://help.ea.com/article/losing-connection-to-ea-servers
    alleen ik weet niet hoe ik moet portforwarden zou je kunnen helpen met teamviewer ? ;p

    pff ik vind dit echt nergens op slaan ik had dit echt niet verwacht al dit gezeur bij battlefield 3 -_-” ben nu al 2dagen bezig om het gefixt te krijgen :s

    Check mijn tutorial om te portforwarden. (manier 2) Je moet alleen wel ff je eigen router vinden op die site. 😉

  13. 10 XP
    justjays's avatar

    ik heb het al voor elkaar :D, ik had m’n psn account niet met EA gelinkt vandaar dat ik niet online kon.
    maar tog bedankt voor alles !

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb het al voor elkaar :D, ik had m’n psn account niet met EA gelinkt vandaar dat ik niet online kon.
    maar tog bedankt voor alles !

    -.-‘

    Maar gelukkig dan maar. 🙂

    Nu weten ev. andere mensen ook hoe ze dit probleem kunnen oplossen.

  15. 10 XP
    justjays's avatar

    precies haha ;d