Forum

Topic: Buzz tv quiz

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik heb nog een probleempje, mijn broertje zou graag weer eens dat spel van buzz met die buzzers willen spelen, ik heb in alle 4 nieuwe batterijen gedaan, ze branden ook maar ik krijg alleen het begin scherm steeds te zien dat hij geen buzzer kan vinden die geactiveerd is. op de stick zit een knopje die ik al een aantal keren heb ingedrukt gehouden tot deze begint te knipperen.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, en hoe ik deze zou kunnen oplossen?
Alvast heel erg bedankt ook namens mijn broertje haha.

gr kevin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    USB stick in de Playstation gedaan?

  2. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Jaa, maar dat had ik ook bij de vorige tekst erbij gezet, dat hij knipperde maar elkaar niet vinden.
    Is er iets anders wat ik nog kan proberen?
    Alvast bedankt

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Eerst je MW3 controller, nu je Buzz sticks… Ik denk dat er iets mis is met de USB poorten van je PS3. Of je hebt de USB’s kapot gemaakt? 😛

    Probeer de dingen eens op een andere PS3, van een vriend ofzo.

  4. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Als je de usb stick in je ps3 doet en dan eerst de controllers aanzetten tot dat het blauwe lampje gaat branden daarna moet je de usb ingedrukt houden en dan gaan alle controllers en paar keer rood knipperen.

    Daarna kan het zijn dat je dan nog een keertje op de usb moet drukken en dat tie hem dan pas echt heeft.

    Ik heb het spel zelf ook dus vandaar dat ik dit allemaal weet:P