Forum

Topic: [PS3] [PSX] Instant Action Battlefield 3 Server [2012]

Anoniem's avatar

De test server is alweer een tijdje offline. Deze test server is goed bevallen, en als deze goed zou bevallen zou de server voor een veel langere tijd gehost gaan worden. Dit gebeurd ook! De server is namelijk sinds 11 Juni weer ONLINE voor maar liefst 3 maanden! De server zal gefinancierd worden door Patrick (PattyS3). Donateurs zijn natuurlijk van harte welkom en zullen als dank gratis VIP krijgen in de server!

NIEUWS: Bij deze is de server een OFFICIËLE PSX-Sense PS3 Battlefield 3 Game Server!

Server naam:
[PSX] Instant Action [No Stupid Rules!]

Hoe join ik de server?
Start Battlefield 3 op, in het menu: klik op Multiplayer, dan op Server Browser, vervolgens op “Search” en zoek naar PSX en join de server met bovenstaande naam!

Server type
De server zal een Instant Action type server zijn. D.w.z. dat ik maps ga selecteren waar veel (de meeste) actie in is. Dus dat zullen vooral de maps zijn van de nieuwe DLC, samen met maps als Sharqi, Karkand, Gulf, Métro, Canals en misschien nog een paar. (gemixte gamemodes) Later, wanneer zo goed als iedereen de assignments van de nieuwe Close Quarters DLC heeft unlocked, wil ik er ook gewoon wat grote voertuigen maps doorheen gooien, met jets en heli’s natuurlijk. Maar ook degene met de meeste actie. Kortom, in de server zullen alleen de maps & gamemodes zitten waar de meeste actie in zit!

We draaien doordeweeks meestal Close Quarters maps, samen met andere TDM maps op de server. (16 Spelers max) En in het weekend draaien we vooral grotere maps met voertuigen op de server! (24 Spelers max) Maar let op: dit is variabel.

VIP beleid
VIP zal niet weer zomaar aan iedereen gegeven worden, omdat het ten eerste veel werk is om steeds VIP status voor een hele club mensen aan te passen in de server (en op het forum), en uiteindelijk geen nut meer heeft omdat er dan te veel VIP’s zijn. Én bovendien omdat je als VIP een bijdrage zou moeten leveren aan de server. Dat kan op twee manieren: heel veel online zijn in de server of (/en) de server steunen met een kleine donatie. De prijs voor VIP zal €2,49 zijn voor alle andere mensen die niet doneren of heel veel online zijn in de server. Je bent dan 3 maanden VIP in de server.

DLC
Zoals ik al eerder (indirect) zei, we zullen veel op de nieuwe DLC maps gaan spelen. Dus bedenk alvast je ideale CQC close range kit om de nieuwe wapens mee te unlocken. De nieuwe Close Quarters DLC komt begin Juni uit voor de PS3. Maar denk er dus ook aan dat je de nieuwe DLC moet hebben wil je voluit kunnen genieten van de server.

Regels
Ik ben iemand die zich ergert aan al die domme regels van andere servers die nergens op slaan. (zoals dat je geen Frag ammo mag gebruiken, terwijl Frag ammo allang gepatched (lees: enorm generfd) is) Onnozele regels hoef je dus echt niet te verwachten. Shotguns, Mortars, RPG, SMAW en de M320 / GP-30 zijn dus gewoon toegestaan. Ik zie geen reden om die dingen te verbieden in de server omdat die ook met de laatste patch (haast) allemaal al generfd zijn.

Details
Game: Battlefield 3
Platform: PS3
Max players: 16 / 24
Preset: RANKED
DLC: Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill
Gamemodes: Variabel
Map Rotation: Variabel
Admin: Pevc (PattyS3)
Server Status: OFFLINE (Gesloten)

Server VIP’s:
– Wouter1980 (PSN: Wouterv1980)
– Robin Oostendorp (PSN: crazyforlive)

Dit topic zal constant geüpdate worden!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

249 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Weer mooi gemaakt Patt!
    Met de naam, wil je iets grappigs, iets met PSX erin of wat voor soort naam wil je ongeveer hebben, hoeveel woorden etc.?
    Dan verzin ik iets 😉

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Weer mooi gemaakt Patt!
    Met de naam, wil je iets grappigs, iets met PSX erin of wat voor soort naam wil je ongeveer hebben, hoeveel woorden etc.?
    Dan verzin ik iets 😉

    Iets wat aandacht trekt en met INSTANT-ACTION in de naam. En er moet PSX in ja, tenzij we later beslissen om een clan voor de server op te richten. Dan moet de clan naam natuurlijk in de server naam. 😛 De hoeveelheid woorden maakt niet echt uit.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Precies, de hoeveelheid maakt niks uit, en het word toch weer anders, want zomaar eens worden wij 2 het toch nooit, was al gebleken ! xD

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Iets wat aandacht trekt en met INSTANT-ACTION in de naam. En er moet PSX in ja, tenzij we later beslissen om een clan voor de server op te richten. Dan moet de clan naam natuurlijk in de server naam. 😛 De hoeveelheid woorden maakt niet echt uit.

    Oke, [NL] INSTANT-Swagging-Bossing-ACTION [PSX]

    Haha net ter plekke verzonnen xD Maar ik denk nog verder na 😛
    Of andere namen erin ofzo maar je moet er een beetje mee spelen ( woorden verwisselen etc. ) 😛 Maar hij trekt wel de aandacht 😛
    En dan in de beschrijving de Admins, Gamemodes en Map Rotation/Tickets 😉

  5. 107 XP
    Slmii's avatar

    Kan je de nieuwe DLC alleen via PSN Store kopen of ook bij een winkel?

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Kan je de nieuwe DLC alleen via PSN Store kopen of ook bij een winkel?

    psn store

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    [psx] instant action cqc&urban combat [nl]

    [psx] instant action cqc&urban combat [nl]

    Maar dan allemaal met hoofdletters.

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kan je de nieuwe DLC alleen via PSN Store kopen of ook bij een winkel?

    Gwn kaartje van 20 eu kopen en dan kopen in Store, 10 wapens en 4 Maps <3

  9. 107 XP
    Slmii's avatar

    Gwn kaartje van 20 eu kopen en dan kopen in Store, 10 wapens en 4 Maps <3

    Zo'n kaartje kan je wil in de winkel kopen?

    Misschien: PSX NonStop CQC Battlefield?

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Zo’n kaartje kan je wil in de winkel kopen?

    Misschien: PSX NonStop CQC Battlefield?

    Bijv. in een Bart Smit ofzo of GameMania, gwn een Game winkel, kan je kiezen tussen 20 en 50 euro en dan staat daar een code op, die voer je in in de Store, dan zoek je naar BF3 CQ en dan download/koop je hem 😉

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kan je de nieuwe DLC alleen via PSN Store kopen of ook bij een winkel?

    Alleen in de PSN store. DLC kan je (bijna) nooit in de winkel kopen.

    Dus…
    Stap 1: Ga naar de gameshop het dichtst bij je in de buurt.
    Stap 2: Koop een PSN Card van €20,-
    Stap 3: Ga naar de PSN store, en klik rechtsboven op codes inlossen.
    Stap 4: Zoek de nieuwe BF3 DLC in de PSN store, en koop deze.
    Stap 5: Download het, installeer het, en ga BF3 spelen! 😉

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Alleen in de PSN store. DLC kan je (bijna) nooit in de winkel kopen.

    Dus…
    Stap 1: Ga naar de gameshop het dichtst bij je in de buurt.
    Stap 2: Koop een PSN Card van €20,-
    Stap 3: Ga naar de PSN store, en klik rechtsboven op codes inlossen.
    Stap 4: Zoek de nieuwe BF3 DLC in de PSN store, en koop deze.
    Stap 5: Download het, installeer het, en ga BF3 spelen! 😉

    Dat weet iedereen hier mag ik aannemen? Hahahaha

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat weet iedereen hier mag ik aannemen? Hahahaha

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

    Blijkbaar Slmii niet. (of gedeeltelijk niet) Haha. 😛

  14. 107 XP
    Slmii's avatar

    Haha, wel hoor, hoe kom ik anders aan de B2K DLC :P. Wist niet waar je zo’n kaartje kan kopen.

  15. 227 XP
    wimb00's avatar

    Cool dit 😀
    Zelf verwacht ik het spel binnenkort, US editie geïmporteerd en dan kan ik ook mee knallen met b2k.
    Iemand die toevallig de US editie van het spel heeft en nog niet de b2k dlc bezit? Tijdje geleden heb ik daarvoor een paar US codes gewonnen en ik ben bereid die gratis weg te geven. Werken niet met de EU game versie en online pas, alleen als je de US editie speelt op een US account, dus graag alleen reageren als je er echt iets aan hebt.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, wel hoor, hoe kom ik anders aan de B2K DLC :P. Wist niet waar je zo’n kaartje kan kopen.

    Dus je wist het gedeeltelijk niet. Dat zei ik ook al in mijn vorige post. (omdat ik weet dat je B2K hebt) Haha. 😉

  17. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Cool dit 😀
    Zelf verwacht ik het spel binnenkort, US editie geïmporteerd en dan kan ik ook mee knallen met b2k.
    Iemand die toevallig de US editie van het spel heeft en nog niet de b2k dlc bezit? Tijdje geleden heb ik daarvoor een paar US codes gewonnen en ik ben bereid die gratis weg te geven. Werken niet met de EU game versie en online pas, alleen als je de US editie speelt op een US account, dus graag alleen reageren als je er echt iets aan hebt.

    als je de codes had voor de nieuwe DLC had ik het wel gewilt, maar aangezien ik de game al vanaf de release heb uit amerika vandaan, heb ik er helaas weinig aan

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beginpost geüpdate. 🙂

    (Regels en Details)

  19. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Vooral dat noobs & others is belangrijk, haha xD

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vooral dat noobs & others is belangrijk, haha xD

    Ja zeker. Haha. xD

    Iemand al een naam verzonnen? Als niemand met een goede naam komt zullen wij de server naam namelijk bepalen en dan krijgt niemand gratis VIP…

  21. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Verzonnen naam :

    PSX – Officiël Tropico Dutch Gaming

    héhé is het wat ? Anders verzin ik er nog wel wat xD Heb je meteen chille username op Youtube, als jullie eventueel jullie server willen promoten etc. 😉 Ik hoor het wel 😛

  22. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Battlefield 3.5, the real battlefield 3 server xD

    Of “only the best of the best!”

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Eind deze week zal de naam bekend worden gemaakt, samen met enkele andere details.

    Je hebt dus niet zoveel tijd meer om een naam te bedenken! Stuur je ideeën dus snel in. Degene die de beste naam bedenkt of die de naam bedenkt die het meest lijkt op de daadwerkelijke server naam, krijgt gratis VIP. 😉

  24. 1374 XP
    rva_96's avatar

    [PSX][NL] Your play is my fear 3.5 [Officiël]

  25. 107 XP
    Slmii's avatar

    PSX NonStop CQC Battlefield

    Hier is de mijne. 😀

  26. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Battlefield 3.5, the real battlefield 3 server xD

    Of “only the best of the best!”

    en dit zijn 2 namen van mij xD

    [PSX]Battlefield 3.5, the real battlefield 3 server[NL]

    [PSX]only the best of the best![NL]

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Thx voor jullie inzendingen!

    Kunnen jullie ook een goede, krachtige naam bedenken met “Instant Action” e.d./o.i.d. er in? 😉

  28. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    [PSX]Instant Action @ the best maps[NL]

  29. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Wat dacht je van ”Pure Actioned”

  30. 1374 XP
    rva_96's avatar

    [PSX][NL] PEVCIRO [Instant][Action]

    Pevc –> Patty ps3 NN
    IRO –> IRobbert
    ———————————- +
    = PEVCIRO

  31. 775 XP
    Sevinho's avatar

    ”Fancy Bullets”

  32. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nice guys, ik zie er al wat mooie tussen zitten! Misschien wel degene die het gaat worden!

  33. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Of, of.. Euh, of: ’Destroyed Genesis'

  34. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    2 naampjes:
    [NL][Here’s] INSTANT-ACTION [4You][PSX]
    [NL]WhereTheBestMeetTheBest[PSX]
    Je kan tuurlijk woorden veranderen als je wilt en dan de info in de beschrijving 😛

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Morgen zal de server naam bekend worden gemaakt, net als de server banner waarschijnlijk. 😉

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    net als de server banner waarschijnlijk. Click here to enlarge

    Moet ik nog aan toevoegen, waarschijnlijk tot nu toe de Bèta versie.

  37. 846 XP
    Thijs's avatar

    Morgen zal de server naam bekend worden gemaakt, net als de server banner waarschijnlijk. 😉

    En overmorgen online 🙂 ;p

  38. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En overmorgen online 🙂 ;p

    Haha, helaas niet. 😛

    Over ongeveer twee weken zal hij online gaan. 😉

  39. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Yo, Pat

    Ik heb al een tijdje niet meer op de ps3 gezeten. Ik zit er tog weer over na te denken 🙂 Hoe duur zal vip zijn ?

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Yo, Pat

    Ik heb al een tijdje niet meer op de ps3 gezeten. Ik zit er tog weer over na te denken 🙂 Hoe duur zal vip zijn ?

    Waar ben je al die tijd geweest? xD

    VIP is €2,49 😉

  41. 1374 XP
    rva_96's avatar

    En en ? al een tipje van de sluier ? 😛

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beginpost geüpdate!

    Server naam:
    [PSX] Instant Action [Best Maps & Gamemodes]

    En daarmee heeft Wouter1980 gratis VIP in onze server gewonnen. Gefeliciteerd!

    Banner: (Bèta, V2)
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/BannerServer2v3.jpg

  43. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Yep, gefeliciteerd Wouter!

  44. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Alleen in de PSN store. DLC kan je (bijna) nooit in de winkel kopen.

    Dus…
    Stap 1: Ga naar de gameshop het dichtst bij je in de buurt.
    Stap 2: Koop een PSN Card van €20,-
    Stap 3: Ga naar de PSN store, en klik rechtsboven op codes inlossen.
    Stap 4: Zoek de nieuwe BF3 DLC in de PSN store, en koop deze.
    Stap 5: Download het, installeer het, en ga BF3 spelen! 😉

    haha xd

  45. 1374 XP
    rva_96's avatar

    GEfeliciteerd !!! 😀

  46. 846 XP
    Thijs's avatar

    haha xd

    Spam spam

  47. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Spam spam

    Enigste spam hier, plaats jij nou :S

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    OT:::::

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/TUMBNAIL-PSXBF3Server-1-v1.jpg

  49. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maar de M26 is toegestaan in mindere mate

    Wat word hier mee bedoeld? Verbaas me er al een tijdje over.

  50. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat word hier mee bedoeld? Verbaas me er al een tijdje over.

    Er is een glitch met de M26 DART, waardoor je iemand altijd met 1-3 kogels dood hebt op alle afstanden, zelfs op 1000 meter bijvoorbeeld, terwijl het een “Shotgun” is. Maar de glitch is alleen handig als je echt heel goed (en snel) kan mikken.

  51. 107 XP
    Slmii's avatar

    Beginpost geüpdate!
    Banner: (Bèta, V2)
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/BannerServer2v3.jpg

    Banner ziet er nice uit, mooi gemaakt. 😀

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Banner ziet er nice uit, mooi gemaakt. 😀

    Thx. 🙂

  53. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wordt een mooie server, spreken we wel weer een keer een tijd af en gaan we er met zn allen in en banner is ook zeker mooi maar wat gaat in de beschrijving staan? 🙂 Ook geen NL in de naam?

  54. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wordt een mooie server, spreken we wel weer een keer een tijd af en gaan we er met zn allen in en banner is ook zeker mooi maar wat gaat in de beschrijving staan? 🙂 Ook geen NL in de naam?

    In de beschrijving gaan de regels staan en een paar andere dingen misschien, zoals dat het een NL server is. 😛

  55. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oke en dan een van die zelfgemaakte plaatjes? 😛
    Ja volgens mij komt hij op 4 Juni uit dus als de server er is zullen we allemaal aan die Assignments moeten werken ( Close Quarters Maps etc. ) maar mix ook goede maps met gamemodes 😉
    Iedereen moet hem dus aan favorieten toevoegen en als wij er zitten komt hij heus wel vol, er komen mensen bij en gaan weg dus dat komt wel goed 🙂 Zou leuk zijn als hij vol is als PSX er niet is 🙂

  56. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Lol, Thnx. Zal lekker veel gaan spelen als VIP xD
    En inderdaad een mooie banner, ziet er sjiek uit xD

  57. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Oke en dan een van die zelfgemaakte plaatjes? 😛
    Ja volgens mij komt hij op 4 Juni uit dus als de server er is zullen we allemaal aan die Assignments moeten werken ( Close Quarters Maps etc. ) maar mix ook goede maps met gamemodes 😉
    Iedereen moet hem dus aan favorieten toevoegen en als wij er zitten komt hij heus wel vol, er komen mensen bij en gaan weg dus dat komt wel goed 🙂 Zou leuk zijn als hij vol is als PSX er niet is 🙂

    Wat bedoel je met “en dan een van die zelfgemaakte plaatjes?” 😛 ?

    Ik ga er voor zorgen dat de Map-Rotation zo goed als “perfect” is. Ik zal de Map-Rotation wanneer ik hem bedacht heb – dat is dus nadat ik alle 24 Spelers gamemodes op alle nieuwe maps 1 à 2 keer gespeeld heb – met jullie delen. Dan kunnen jullie zeggen wat anders moet en wat goed is. 😉

    Ik ga de Map-Rotation zo in elkaar zitten dat elke volgende map altijd niet té veel verschild van de vorige map, zodat je een unieke gameplay ervaring krijgt: van Close-Quarter-Combat “vloeiend” naar All-Out-Vehicle-Warfare, en weer terug. (gemixte gamemodes) (Natuurlijk gaan we in het begin het meest de nieuwe maps spelen) 😛

  58. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kleine bèta.

    http://i.imgur.com/ZeZyu.jpg

  59. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kleine bèta.

    http://i.imgur.com/ZeZyu.jpg

    Cool xD

  60. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik bedoel een plaatje die je ziet in de beschrijving van een server, komt er een netzoals je oude server?

  61. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik bedoel een plaatje die je ziet in de beschrijving van een server, komt er een netzoals je oude server?

    Lol? Zie de vorige pagina? xD

  62. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dinsdag na lange tijd weer op ps3 :). Hope dat ik nog net zulke skills heb als 3 weken gelede

  63. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=iL5_E8a-M28&feature=plcp

    Ziezo.. simpel gehouden, omdat het tering warm is op me kamer xD kan me pc ook niet goed tegen.

  64. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=iL5_E8a-M28&feature=plcp

    Ziezo.. simpel gehouden, omdat het tering warm is op me kamer xD kan me pc ook niet goed tegen.

    Haha, nice! Thx man. 😉

  65. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Looks really nice, thank you man!

  66. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    oeps ik zie 1 foutje xD … hebben jullie vast niet gezien 😉

  67. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Raotation? xD

  68. 846 XP
    Thijs's avatar

    oeps ik zie 1 foutje xD … hebben jullie vast niet gezien 😉

    *youtube reacties

  69. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    oeps ik zie 1 foutje xD … hebben jullie vast niet gezien 😉

    Had ik al gezien, maar hield m’n mond dicht xD

  70. 636 XP
    klapper's avatar

    Zooo ziet er allemaal vet uit !!
    Het logo de naam en het filmpie toppie !!!!

    Als het weer wat beter met me gaat kom ik ook wel weer bf3 doen, mja dat is ff afwachten.
    Succes ermee

  71. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zooo ziet er allemaal vet uit !!
    Het logo de naam en het filmpie toppie !!!!

    Als het weer wat beter met me gaat kom ik ook wel weer bf3 doen, mja dat is ff afwachten.
    Succes ermee

    Dank U dank U, zal zekers lukken! (A)

  72. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Roatation xD. Netjes man

  73. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    FF de muziek in de server teaser aangepast:
    http://www.youtube.com/watch?v=gtLhBm-aR7s”]http://www.youtube.com/watch?v=gtLhBm-aR7s
    Iets meer actie, haha.

    Beter? 😛

  74. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    wel iets beter, maar had je dan ook niet meteen raotation aan kunnen passen? xD

  75. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Beter? Click here to enlarge

    Beter! xD

    wel iets beter, maar had je dan ook niet meteen raotation aan kunnen passen? Click here to enlarge

    Denk van niet, omdat hij dat programma er niet op heeft staan xD

  76. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    wel iets beter, maar had je dan ook niet meteen raotation aan kunnen passen? xD

    Nee dat kan ik niet. Heb niet zijn .project file, dusja. xD

    Denk van niet, omdat hij dat programma er niet op heeft staan xD

    Heb het programma wel. 😛

  77. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Nee dat kan ik niet. Heb niet zijn .project file, dusja. xD

    Heb het programma wel. 😛

    welk programma is dat dan? xD

  78. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    welk programma is dat dan? xD

    Ik heb After Effects CS5.5 en Sony Vegas Pro 11.0 😛

    Waarschijnlijk gebruikt hij die programma’s, of 1 er van. 😉

  79. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sony Vegas Pro 11.0

    Die heb ik ook, en Photoshop CS6.

  80. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Die heb ik ook, en Photoshop CS6.

    Waarom wist ik niet dat Photoshop CS6 al uit was? xD … Maar ff snel upgraden dan.

  81. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=fD46Z-DqfnI&feature=plcp nu goed ?

  82. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=fD46Z-DqfnI&feature=plcp nu goed ?

    Geweldig. Enorm bedankt! 😛

    (Y)

    Heb hem ietsjes bewerkt (geluid en outro), als je dat niet erg vindt:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gmzqft1dedQ
    🙂

  83. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Geweldig. Enorm bedankt! 😛

    (Y)

    Heb hem ietsjes bewerkt (geluid en outro), als je dat niet erg vindt:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gmzqft1dedQ
    🙂

    de oude was beter, meer actie 🙂

  84. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    de oude was beter, meer actie 🙂

    De muziek bedoel je? Heb niets aan de teaser zelf veranderd namelijk, behalve een klein stukje toegevoegd aan het eind met de tekst: “Checkout: PSX-Sense.nl (Dutch Only)” … 😛

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    De muziek bedoel je? Heb niets aan de teaser zelf veranderd namelijk, behalve een klein stukje toegevoegd aan het eind met de tekst: “Checkout: PSX-Sense.nl (Dutch Only)” … 😛

    Die muziek 😛

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Die muziek 😛

    Ok… xD

  87. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    No offense, maar de V2 versie van CREATIVETRIANGLE is vetter!

  88. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    No offense, maar de V2 versie van CREATIVETRIANGLE is vetter!

    Ok. :$

  89. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beginpost geüpdate!

    Aanpassingen:
    – Het is bij deze een Officiële PSX-Sense PS3 Battlefield 3 Game Server.
    – De Regels zijn aangepast i.v.m. de nieuwe patch die a.s. maandag te downloaden valt.

    🙂

  90. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Vanaf maandag knallen xD

  91. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=hUMOe7B6zEI&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

  92. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=hUMOe7B6zEI&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

    Holy shit. 😀

    Ik ga Premium wel kopen, sowieso. 😛

  93. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    holy shit. :d

    ik ga premium wel kopen, sowieso. :p

    fo sho bro !@!@!@ so fking epic

  94. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    HD server banner:
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/2ndServerBannerHD2.jpg

    Maar helaas ondersteunen BF3 servers geen HD banners op de PS3. 😛

  95. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    HD server banner:
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/2ndServerBannerHD2.jpg

    Maar helaas ondersteunen BF3 servers geen HD banners op de PS3. 😛

    Is dit nou de oficial psx server ? dan kan die ook miss worden geadverteerd op de homepage 🙂

  96. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Is dit nou de oficial psx server ? dan kan die ook miss worden geadverteerd op de homepage 🙂

    Jep, dit is een officiële PSX gaming server. 😀

    Net een PSN voucher van €50 gehaald voor Premium. 😛

  97. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Jep, dit is een officiële PSX gaming server. 😀

    Net een PSN voucher van €50 gehaald voor Premium. 😛

    pinpas kwijt :/ kan ik die 2.95 ook gewoon naar je rekenening overmaken ofso ?

  98. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    pinpas kwijt :/ kan ik die 2.95 ook gewoon naar je rekenening overmaken ofso ?

    Voor VIP? Ja is goed man. 😉

    Ik PM je wel ff. Btw, VIP kost maar 2,49 🙂

  99. 846 XP
    Thijs's avatar

    Voor VIP? Ja is goed man. 😉

    Ik PM je wel ff. Btw, VIP kost maar 2,49 🙂

    Wat zijn de VIP voordelen dan? Alleen maar die queue voordeel?

    En kick je nog steeds voor PSX members?

  100. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat zijn de VIP voordelen dan? Alleen maar die queue voordeel?

    En kick je nog steeds voor PSX members?

    De voordelen van VIP moeten ik en Robbert nog ffkes bespreken. Je krijgt in ieder geval die queue voorrang en kan altijd de server joinen als je Robbert of mij een berichtje stuurt op het PSN. (Tenzij er meer dan 24 VIP’s in de server zitten, maar die kans is heel erg klein) En je krijgt erkenning hier in dit forum. Verder maak je het mede mogelijk om de server überhaupt online te houden.

    We kicken niet meer standaard voor PSX members, sorry man. Anders heeft VIP natuurlijk niet erg veel voordelen in de server namelijk. Met server evenementen kicken we wel voor PSX members. Maar ook dan geld dat VIP’s voorrang hebben. 🙂