Forum

Topic: [PS3] [PSX] Instant Action Battlefield 3 Server [2012]

Anoniem's avatar

De test server is alweer een tijdje offline. Deze test server is goed bevallen, en als deze goed zou bevallen zou de server voor een veel langere tijd gehost gaan worden. Dit gebeurd ook! De server is namelijk sinds 11 Juni weer ONLINE voor maar liefst 3 maanden! De server zal gefinancierd worden door Patrick (PattyS3). Donateurs zijn natuurlijk van harte welkom en zullen als dank gratis VIP krijgen in de server!

NIEUWS: Bij deze is de server een OFFICIËLE PSX-Sense PS3 Battlefield 3 Game Server!

Server naam:
[PSX] Instant Action [No Stupid Rules!]

Hoe join ik de server?
Start Battlefield 3 op, in het menu: klik op Multiplayer, dan op Server Browser, vervolgens op “Search” en zoek naar PSX en join de server met bovenstaande naam!

Server type
De server zal een Instant Action type server zijn. D.w.z. dat ik maps ga selecteren waar veel (de meeste) actie in is. Dus dat zullen vooral de maps zijn van de nieuwe DLC, samen met maps als Sharqi, Karkand, Gulf, Métro, Canals en misschien nog een paar. (gemixte gamemodes) Later, wanneer zo goed als iedereen de assignments van de nieuwe Close Quarters DLC heeft unlocked, wil ik er ook gewoon wat grote voertuigen maps doorheen gooien, met jets en heli’s natuurlijk. Maar ook degene met de meeste actie. Kortom, in de server zullen alleen de maps & gamemodes zitten waar de meeste actie in zit!

We draaien doordeweeks meestal Close Quarters maps, samen met andere TDM maps op de server. (16 Spelers max) En in het weekend draaien we vooral grotere maps met voertuigen op de server! (24 Spelers max) Maar let op: dit is variabel.

VIP beleid
VIP zal niet weer zomaar aan iedereen gegeven worden, omdat het ten eerste veel werk is om steeds VIP status voor een hele club mensen aan te passen in de server (en op het forum), en uiteindelijk geen nut meer heeft omdat er dan te veel VIP’s zijn. Én bovendien omdat je als VIP een bijdrage zou moeten leveren aan de server. Dat kan op twee manieren: heel veel online zijn in de server of (/en) de server steunen met een kleine donatie. De prijs voor VIP zal €2,49 zijn voor alle andere mensen die niet doneren of heel veel online zijn in de server. Je bent dan 3 maanden VIP in de server.

DLC
Zoals ik al eerder (indirect) zei, we zullen veel op de nieuwe DLC maps gaan spelen. Dus bedenk alvast je ideale CQC close range kit om de nieuwe wapens mee te unlocken. De nieuwe Close Quarters DLC komt begin Juni uit voor de PS3. Maar denk er dus ook aan dat je de nieuwe DLC moet hebben wil je voluit kunnen genieten van de server.

Regels
Ik ben iemand die zich ergert aan al die domme regels van andere servers die nergens op slaan. (zoals dat je geen Frag ammo mag gebruiken, terwijl Frag ammo allang gepatched (lees: enorm generfd) is) Onnozele regels hoef je dus echt niet te verwachten. Shotguns, Mortars, RPG, SMAW en de M320 / GP-30 zijn dus gewoon toegestaan. Ik zie geen reden om die dingen te verbieden in de server omdat die ook met de laatste patch (haast) allemaal al generfd zijn.

Details
Game: Battlefield 3
Platform: PS3
Max players: 16 / 24
Preset: RANKED
DLC: Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill
Gamemodes: Variabel
Map Rotation: Variabel
Admin: Pevc (PattyS3)
Server Status: OFFLINE (Gesloten)

Server VIP’s:
– Wouter1980 (PSN: Wouterv1980)
– Robin Oostendorp (PSN: crazyforlive)

Dit topic zal constant geüpdate worden!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

249 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Word er in de server op hardcore of normal gespeeld? (Ik speel liever hardcore).

    Normal.

  2. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    even close quarters aangeschaft dan kan ik ook op de server spelen 🙂

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    We kennen het straks proberen op de server, beetje beginnen met 2v2 TDM ( netzoals vorige keer ) en dan hopen dat er meer mensen joinen?

    En ik wil Btw m’n Eod Bot Kill, ik had dat ook stond zo Mau_rkc killed blabla maar toen had ik de kill niet in de Assignment, ik weer proberen maar elke keer tevergeefs xD
    Dus miss kan ik dan een van jullie killen ermee en dan mag je me weer lekker terugkillen ^^

  4. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    NEE!! dat wil ik niet 🙁

  5. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    MAAARRR er is never iemand op de server?

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Jawel, ik probeer er nu op te komen maar zit helemaal vol. Daar zit je dan als premium member en VIP op de server xD

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Net zaten er ook een paar mensen in, volgens mij Random, maar was hij echt vol Wouter?

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Jep. Heb een kleine 5 minuten in de wachtrij gestaan

  9. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Zijn er nog vaste dagen wanneer de meeste spelen? Dan kom ik ook nog ff langs. Misschien morgenavond. En wie hebben er allemaal een headset? 🙂

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zijn er nog vaste dagen wanneer de meeste spelen? Dan kom ik ook nog ff langs. Misschien morgenavond. En wie hebben er allemaal een headset? 🙂

    Ik speel meestal bijna elke avond. Deze week toevallig niet omdat ik het deze week druk heb. 😛

    Ik heb een (goede) headset. 😉

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb nopg steeds een goede headset maar een oorschelp doet het niet meer maar dat is voor jullie geen probleem, ik hoor alles in rechts, beetje irritant maar jullie kunnen mij en andersom nog gwn horen 🙂

  12. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb ook wel een goede headset, maar degenen waar ik mee speel horen een echo (ik niet xD)

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Maar ik heb nu dus ook vakantie, dus zullen we een tijd organiseren? Ik ga pas midden Juli op vakantie en totaal heb ik 8 weken vakantie, 9 met deze week erbij dus ik heb wel wat tijd 😛
    Alleen wil ik ook nog graag wat andere dingen doen dan BF3 xD

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar ik heb nu dus ook vakantie, dus zullen we een tijd organiseren? Ik ga pas midden Juli op vakantie en totaal heb ik 8 weken vakantie, 9 met deze week erbij dus ik heb wel wat tijd 😛
    Alleen wil ik ook nog graag wat andere dingen doen dan BF3 xD

    Beter. xD

    iRobbert heeft BF3 vanmiddag ook! 😀

    EDIT: Hij heeft ‘m net binnen. xD

  15. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat klopt, de 2 admin’s zullen nu vaker actiever zijn op de server =)

    Edit: Aan toe te voegen; Premium volgende maand, aangezien ik nog een DJ Controller moet aanschaffen xD

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat klopt, de 2 admin’s zullen nu vaker actiever zijn op de server =)

    Edit: Aan toe te voegen; Premium volgende maand, aangezien ik nog een DJ Controller moet aanschaffen xD

    Jeej. 😀

    Je moet ook nog iets doen. :$

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Je moet ook nog iets doen.

    En dat komt ook in orde xD

  18. 846 XP
    Thijs's avatar

    De server wordt nu wel vaak gevuld.

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    De server wordt nu wel vaak gevuld.

    Beter toch. Dat is namelijk ook juist de bedoeling, haha. xD

  20. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Beter toch. Dat is namelijk ook juist de bedoeling, haha. xD

    beter nu met ze alle op server 🙂

  21. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja idd hij is zeker vaak gevuld maar volgens mij zijn het random mensen die je server gwn chill vinden en die maken hem dan in het begin vol en dan komen wij en andere mensen. 🙂 Chill zijn die gasten 😛

  22. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja idd hij is zeker vaak gevuld maar volgens mij zijn het random mensen die je server gwn chill vinden en die maken hem dan in het begin vol en dan komen wij en andere mensen. 🙂 Chill zijn die gasten 😛

    Jep. 😛

  23. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    ik ga ook maar weer is ff aan de bf3, dus ik ga zeker de server joinen!

    (offtopic: jemig wat is er veel gewijzigd en toegevoegd in 4 maandjes tijd! (positief) )

  24. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ging lekker gister he Patty? xD

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kom deze week ook weer op de server, heb veel tijd en ben weer even klaar met Blops, kzie jullie vast in de server. 🙂

  26. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ging lekker gister he Patty? xD

    Ja, haha. 😀 Ik had alleen lagg in mijn eigen server, wtf. 🙁

  27. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik ken je goed gemaakte Map Rotation onderhand wel maar ik vroeg me af of CQ er nog doorheen zit? B2K wel dat is standaard maar over CQ weet ik het niet. Soms is het leuk om daar een potje op te spelen. 😉

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ken je goed gemaakte Map Rotation onderhand wel maar ik vroeg me af of CQ er nog doorheen zit? B2K wel dat is standaard maar over CQ weet ik het niet. Soms is het leuk om daar een potje op te spelen. 😉

    Ja ik heb de Map rotation op 24 spelers laten staan. 😛 Ik kan binnenkort de 16 spelers rotation er wel weer op zetten. 😉

  29. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    hoelaat is iedereen ongeveer weer online? heb zolang niet geps3’t dat ik systeemupdate moet downloaden en alles..

  30. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    hoelaat is iedereen ongeveer weer online? heb zolang niet geps3’t dat ik systeemupdate moet downloaden en alles..

    Haha dat kan wel even duren dan xD. Ik weet niet, van woensdag t/m zondag beetje heledag door, op Patts Servertjeee. 🙂
    Ok Patt chill. 😉

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    MEDEDELING:

    De server sluit op 9 September om ongeveer 12:00 in de middag.

    De server staat voor de laatste paar dagen ingesteld op Armored Kill maps only.

  32. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik zal de server ook even toevoegen tot ie online is. Spelen er nog veel mensen in de server? (Ik kan anders best meebetalen)

  33. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja, eerst was hij niet vol, maar later was ie vaak vol, ook als de PSX Crew er niet in zat. 😛

  34. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hoe ga ik de server vinden? Voeg ik jou ook op PSN toe DZA als dat goed is.

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hoe ga ik de server vinden? Voeg ik jou ook op PSN toe DZA als dat goed is.

    Ja is goed, kan je met ons mee spelen ( Thijs, Pat en ik ) 😀

  36. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Heb je toegevoegd, ik voeg PattyS3 ook toe!

  37. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja is goed, kan je met ons mee spelen ( Thijs, Pat en ik ) 😀

    De (meest serieuze en) beste squad ooit! 🙂

  38. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De (meest serieuze en) beste squad ooit! 🙂

    Hehe mooi, ik voeg jou ook toe. De server heb ik alleen nog niet bevolkt meegemaakt.

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan de server nog met een week of maand ofzo verlengen, mocht iemand daar nog baat bij hebben, laat dat dan hier weten aub. Dan kan ik er over na denken.

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik moet het voor zondag 10:00 weten, anders gaat hij offline.

  41. 846 XP
    Thijs's avatar

    Is hij nu offline?

    DOE AAN! 🙂

  42. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Is hij nu offline?

    DOE AAN! 🙂

    kan toch niet joh lol, lees wat hij zegt

  43. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hij is dus offline ja. Misschien ga ik nog wel eens een server hosten, maar dan word dat helaas geen officiële PSX server meer, maar echt mijn eigen server. Ik ben namelijk niet van plan om alle kosten voor de officiële PSX server zelf te betalen als jullie de PSX server nog online wouden hebben. Ik heb er zelf (alleen) al 60 euro in gestoken, en daar blijf ik ook bij want ik vind dat al meer dan genoeg.

  44. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hij is dus offline ja. Misschien ga ik nog wel eens een server hosten, maar dan word dat helaas geen officiële PSX server meer, maar echt mijn eigen server. Ik ben namelijk niet van plan om alle kosten voor de officiële PSX server zelf te betalen als jullie de PSX server nog online wouden hebben. Ik heb er zelf (alleen) al 60 euro in gestoken, en daar blijf ik ook bij want ik vind dat al meer dan genoeg.

    Hoe lang is de server online voor 60 euro?
    Zoals ik zei, ik ben best bereid om een deel mee te betalen als we met een aantal een server huren.

  45. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe lang is de server online voor 60 euro?
    Zoals ik zei, ik ben best bereid om een deel mee te betalen als we met een aantal een server huren.

    Voor 60 euro is de server 3 maanden online. 😉 En precies, ik wil de server ook nog wel online houden, maar ik ga niet nog eens alleen 60 euro dokken. Als je de server met meerderen betaald dan heb je niet heel veel kosten.

    We zijn dus al met z’n tweeën. Als bijvoorbeeld 4 mensen meebetalen aan de server hoef je alle 4 maar 15 euro te betalen, en dan heb je een server voor 3 maanden.

  46. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als er nog 1 of 2 meedoen en de kosten dus 15 of 20 euro p.p. zijn dan doe ik onder voorbehoud (!) mee.
    Ik blijf het topic volgen en dan zien we vanzelf.

  47. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Patrick we kunnen ook mijn server gebruiken als DiB en PSX members… 18 sept verleng ik de server weer.. We zijn met een aantal mensen die betalen dus dan is het wel te doen.. Maar elke euro is welkom natuurlijk, De server loopt dan ook lekker en kunnen we meer clanwars doen?

    Wat vind jij?

    Gr Tom

    en even over hebben hoe en wat.. Welke maps en gamemods het liefste gespeeld word. Iedereen is welkom

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Patrick we kunnen ook mijn server gebruiken als DiB en PSX members… 18 sept verleng ik de server weer.. We zijn met een aantal mensen die betalen dus dan is het wel te doen.. Maar elke euro is welkom natuurlijk, De server loopt dan ook lekker en kunnen we meer clanwars doen?

    Wat vind jij?

    Gr Tom

    en even over hebben hoe en wat.. Welke maps en gamemods het liefste gespeeld word. Iedereen is welkom

    Dat lijkt me wel een goed idee! 🙂 Dan zullen we denk ik idd ook meer met de clan spelen omdat ik voorheen vaak op mijn eigen server zat.

    Dus dan moeten we binnenkort trouwens maar eens gaan oefenen met de DiB clan voor clan-tactics. 😛 Tenzij je weer ingemaakt wilt worden zoals gisteren natuurlijk, haha. Ik heb zelf alleen niet heel veel tijd meer om op BF3 te komen vanwege mijn studie. In het weekend wel hoor, maar dan vooral ’s avonds.

  49. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    En meer members krijge miss via PSX;)

    We moeten zeker vaker gaan oefenen.. Maar wat er donderdag avond gebeurde??? Ik kwam online en join jullie en alle vlaggen waren van de vijand. Hoe hebben jullie dat gehad haha!:P Waren echt wel goede lui trouwens die slim samen speelden:)

    Ik ben alleen maar s,avonds online en in het weekend ook en zondag,s smiddags