Forum

Topic: E-mail van EA

Anoniem's avatar

Hallo

Ik zoek de klantenservice e-mail addres van EA. Wand ik heb een vraag over een spel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    deadmact miss heb jee een ea spel en dan een boekje op het laatste bladzijde staat email en telefoon nummer etc etc ..

  2. 186 XP
    DeadMact's avatar

    deadmact miss heb jee een ea spel en dan een boekje op het laatste bladzijde staat email en telefoon nummer etc etc ..

    Ow dankjewel niet aan gedacht xD

  3. 186 XP
    DeadMact's avatar

    deadmact miss heb jee een ea spel en dan een boekje op het laatste bladzijde staat email en telefoon nummer etc etc ..

    Ow dankjewel niet aan gedacht xD

    Jammer genoeg staat het daar niet in

  4. 486 XP
    distefano's avatar

    [email][email protected][/email]

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gevonden neem ik aan, slotje!

    En sorry dat ik het zeg, maar dit was 3 seconden letterlijke zoekwerk…

    http://www.ea.com/1/privacy-contacts

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hij zoekt het mail adres van de klantenservice, niet van de privacyservice. 😉

    https://help.ea.com/contact-us

    (je moet wel een Origin account hebben, je kan de klantenservice niet mailen volgensmij)

    Wat is je vraag over het spel overigens? Misschien kunnen wij je ook helpen.

  7. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Hij zoekt het mail adres van de klantenservice, niet van de privacyservice. 😉

    https://help.ea.com/contact-us

    (je moet wel een Origin account hebben, je kan de klantenservice niet mailen volgensmij)

    [/CO
    LOR]Wat is je vraag over het spel overigens? Misschien kunnen wij je ook helpen.

    Mijn fifa 11 online pass werkt niet ik heb naar die privacy al gemailt maar zei zeggen niks…

    Edit: Wat is een Bandbreedte

  8. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Edit: Wat is een Bandbreedte

    ik weet het niet maar als je de zin kan schrijven miss kunnen we het uit de zin halen ofzo ?

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Google Bandbreedte en aanschouw je antwoord… -.-‘

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Google Bandbreedte en aanschouw je antwoord… -.-‘

    Google, het antwoord op al je vragen!

    “Wijziging telefoonnummers Nederlandse en Belgische Customer Support

    Vanaf 1 maart zijn de telefoonnummers van onze Belgische en Nederlandse helpdesk gewijzigd. Voor telefonische ondersteuning bel je:

    België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
    Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)

    De helpdesk is geopend: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00

    Mocht je elektronisch contact willen zoeken met onze helpdesk dan kan dat via Electronic Arts Nederland – support. Daar vind je ook de laatste updates en veel gestelde vragen over onze games.

    Let op: om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA gebruikersnaam. Beschik je nog niet over een EA Gebruikersnaam, dan kan je die aanmaken door te registreren op Profile EA.”
    Sinds 2011 gewijzigd;)

  11. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Volgens mij staat het gwn op de EA website. Ik had namelijk een probleem met Skate 3 en ik ging naar de website van EA en er was daar een online service waarbij je chat met een EA werknemer.