Forum

Topic: mw2 of mw3

Anoniem's avatar

hallo ik heb zelf mw3 maar ik vroeg me af wat jullie beter vonden want ik heb zelf geen mw2 ? dus eigenlijk bedoel wat jullie kiezen als beter spel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je wilt dus onze meningen weten? Maak dan even een enquete. Anders gaat misschien iedereen hier straks tegen elkaar zeiken… πŸ˜›

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Je wilt dus onze meningen weten? Maak dan even een enquete. Anders gaat misschien iedereen hier straks tegen elkaar zeiken… πŸ˜›

    sry maar hoe moet je een poll of een enquete maken XD

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    sry maar hoe moet je een poll of een enquete maken XD

    Ik heb zelf ook geen idee… xD

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Ik heb zelf ook geen idee… xD

    hahaa xd iemand anders die dat weet XD

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    hahaa xd iemand anders die dat weet XD

    iRobbert- ongetwijfeld wel. πŸ˜‰

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Klopt, heb zelf ook al wat EnquΓͺtes in het verleden aangemaakt, maar sinds de laatste update staat het er niet meer..
    Zal het is in de vergadering gooien.

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Oh okΓ©. Nja dan zullen we maar gewoon op je vraag moeten reageren, pro vraag. πŸ˜›

    Ik vind MW3 zelf qua functies en features een betere game als MW2, maar dat komt omdat MW3 een aantal dingetjes verbeterd heeft t.o.v. MW2. Maar die dingen waren voor mij geen reden om MW3 aan te schaffen, omdat het nagenoeg hetzelfde spel is als MW2. (Vind ik) Ik heb nu, dankzij MW3, meer plezier in MW2 omdat haast alle, met respect, Noobs nu MW3 spelen. Je hebt dus betere potjes momenteel op MW2. Ook zijn de maps van MW2 veel beter en leuker naar mijn mening. En dat maakt MW2 als geheel voor mij weer een betere game.

    Uiteindelijk zijn het allebei bijna dezelfde games, en is MW3 wat meer geperfectioneerd dan MW2. Het ligt er dus totaal aan of je de maps van MW3 goed / leuk vind en of je last hebt van irritante Noobs in MW3. Maar ik mis gewoon iets in MW3, ik kan niet precies uitleggen wat, maar MW2 heeft dat wel. Ik denk dat het het gevoel is dat je een game speelt met een “legendarisch”, nieuw, innovatief, en enthousiast smaakje. Het klinkt raar, maar elke game heeft zijn eigen “gevoel”. Het “gevoel” dat ik heb bij MW3 trekt mij gewoon totaal niet. πŸ˜‰

    Ik hoop niet dat mensen nu gaan flamen, maar gewoon zeggen wat zij vinden. πŸ™‚

  8. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    dankje vvoor je mening patty

  9. 1064 XP
    jonas46's avatar

    dit vind nou eens perfect uitgelegd

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ook ik zou voor mw2 gaan, mw3 trekt mij momenteel totaal niet meer. Ik denk omdat het nogal te druk is qua killstreaks etc. Mw2 is het ook wel druk, maar nu is het rustiger zoals iRobbert ook al zei. Zelf houd ik ook van wat quickscope enzo, en dat kan gewoon beter in mw2, momenteel is mw3 daar te serious voor. Mw2 zitten ook meer quickscopers, dus ik denk dat je daar wel rekening mee moet houden. Wat ik zelf wel erg nadeel vind van zowel mw2 als mw3 is dat de sfeer in de maps een beetje saai is ( let op: persoonlijke mening ) Ik denk dat het vooral komt door dat zanderige viesigheid wat door de levels heen gaat. Als ik dan even de vergelijking mag trekken naar black ops, vond ik die mappen stukke leuker maar ook zeker mooier. Ik vind die levels gewoon wat fleuriger, waardoor het voor mij ook wat gezelliger spelen is. Dus zelf trek ik black ops hoger dan mw2/mw3. Maarja dat was je vraag niet πŸ˜‰

    Ik hoop dat ik je zo wat heb kunnen vertellen over “mijn” ervaringen en niet dat er een flamewars komt xD Veel suc6 met je keuze πŸ˜‰ oh trouwens, mw2 is niet zo duur meer πŸ˜‰ €20 2dehands πŸ˜‰ Moeite wel waard denk voor dat geld.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mw2 is het ook wel druk, maar nu is het rustiger zoals iRobbert ook al zei.

    *PattyS3, zoals PattyS3 ook al zei. xD

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    haha #faal πŸ™

  13. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    haha XD rva dankje voor je mening

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Persoonlijk vind ik MW2 stukken beter dan MW3.
    MW2 is flotter, goed in elkaar gezet, en mooier bedacht, omdat dat spel de ‘eerste vorm’ was. MW3 daarin-tegen, nagemaakte crap, met hier en daar wat vernieuwing.

    Ik heb op MW2, nu we toch bezig zijn.. Lan Party’s, Pay 2 Play tournaments gespeeld, en werd ook nog is gesponsord door Win!Fakt, het competieve gedeelte wou ik mee verder gaan op Black Ops, zekers gelukt, hetzelfde geld voor Black Ops. Sponsor, Lan’s, Pay 2 Play (Gamebattles), en tof! Nu kocht ik MW3, YES! De Game Is Eindelijk Uit. Nou die “YES” kan weg, want het is echt bagger. “Het Doet Me Niks!” Net als Patty zei, het spel trekt je niet aan, en dat “WOW” effect is eruit.. Ik als Call of Duty gamer viel dat echt, echt, ECHT vies tegen.

    Hopelijk word BLACK OPS 2 de bom, ter vergoeding.

  15. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    mw2 all the way!

  16. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Persoonlijk vind ik MW2 stukken beter dan MW3.
    MW2 is flotter, goed in elkaar gezet, en mooier bedacht, omdat dat spel de ‘eerste vorm’ was. MW3 daarin-tegen, nagemaakte crap, met hier en daar wat vernieuwing.

    Ik heb op MW2, nu we toch bezig zijn.. Lan Party’s, Pay 2 Play tournaments gespeeld, en werd ook nog is gesponsord door Win!Fakt, het competieve gedeelte wou ik mee verder gaan op Black Ops, zekers gelukt, hetzelfde geld voor Black Ops. Sponsor, Lan’s, Pay 2 Play (Gamebattles), en tof! Nu kocht ik MW3, YES! De Game Is Eindelijk Uit. Nou die “YES” kan weg, want het is echt bagger. “Het Doet Me Niks!” Net als Patty zei, het spel trekt je niet aan, en dat “WOW” effect is eruit.. Ik als Call of Duty gamer viel dat echt, echt, ECHT vies tegen.

    Hopelijk word BLACK OPS 2 de bom, ter vergoeding.

    dankje robbert ik hoop ook dat er veel meer vernieuwingen komen met black ops2 eigenlijk heb ik black ops niet zelf maar mijn oom heeft hem wel dus soms mag bij hem spelen eigenlijk nooit gevraagt of ik hem mag lenen XD

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Als ik jou was zou ik het meteen gaan vragen of je mag lenen πŸ˜‰ Black ops had namelijk net zo goed een opvolger van MW3 kunnen zijn. Dus een gehele ( en miss wel betere ) Cod dan je gewent ben πŸ˜‰ + Je krijgt zombiezombiezombie mode ^^