Forum

Topic: [OOT] Need for Speed: Most Wanted

Anoniem's avatar

Criterion Games heeft weer wat moois in petto voor ons, namelijk Need for Speed: Most Wanted!

De game is bevestigd voor op de E3, wat je kon lezen in onze nieuwspost.
Gaan er nog meer mensen hier heen?

EA gaat de game weer publiceren, en persoonlijk vond ik dit de grootste sprong van EA, en dus verheug ik me er gigantisch op!
De game had zulke goede verbeteringen ten opzichte van de voorgangers, de polities, die je uitdaagt voor de high-score’s.
De time-trial mode, zet jij de beste race-tijd in de BMW M3?
Het verhaal, de mensen uitschakelen door tegen ze te racen om de #Nr 1 in de lijst te worden.

Maar wat vind jij PSX-Senser hier van de game?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

74 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dat mijn vertrouwen in need for speed allang verloren is gegaan πŸ˜‰

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat mijn vertrouwen in need for speed allang verloren is gegaan πŸ˜‰

    En dat baseer je waarop?

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Most wanted is altijd mijn favoriet geweest, ik hoop dat deze daar aan gaat tippen! πŸ™‚

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    En dat baseer je waarop?

    Dat na most wanted er geen goede/leuke nfs meer uit is gekomen ik denk dat heel veel mensen het hier mee eens zijn :3, maja zoals zoca zecht Most Wanted was mijn favoriet !

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is waar, maar net zoals ze het probleem hadden met Shift, ze moeten verder gaan.. Maar een remake kan nooit geen kwaad.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat is waar, maar net zoals ze het probleem hadden met Shift, ze moeten verder gaan.. Maar een remake kan nooit geen kwaad.

    Dit is een remake? Oh, haha. πŸ˜› Wist ik wel. xD

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik weet nog dat ik dit spel altijd speelde op mijn PS2, maar je kunt hem ook voor 10 euro kopen in de PS store.

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Zoals ik al eerder zei op een nieuwsbericht, Criterion maakt vast een beukgame. Er is zeker hoop, omdat ze zeiden terug te gaan naar de roots. Ben benieuwd.

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zoals ik al eerder zei op een nieuwsbericht, Criterion maakt vast een beukgame. Er is zeker hoop, omdat ze zeiden terug te gaan naar de roots. Ben benieuwd.

    Ik verwacht niet dat het wordt zoals Burnout, zeker niet als je de gameplay beelden van de E3 zag. Daarnaast mag het wel wat realistischer wanneer je met 120 – 140 tegen een blokkade van politieauto’s aanrijdt. Van mij mogen ze er wel wat van Burnout instoppen πŸ˜€ (zolang je maar niet steeds crasht:P).

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat mijn vertrouwen in need for speed allang verloren is gegaan πŸ˜‰

    idd: De laatste echt goede game was op de ps2 ( nfs hot pursuit 2 ).

  11. 247 XP
    Tony's avatar

    Voor wat ik nu zag, leek het op Burnout met gelicenseerde auto’s, ben benieuwd!

  12. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Teveel Burnout. Ga hem wel een kans geven, though. Most Wanted was mijn favoriete NFS uit de serie.

  13. 209 XP
    J-055's avatar

    The lines at the Most Wanted booth were lengthy but worth it
    to those that got their hands on it at gamescom. Die-hard fans said it was “the
    best Need for Speed multiplayer ever.”

    Press looks like they’re agreeing
    too, as Most Wanted has racked up 7 nominations so far, including 3 Best of
    Show.
    Gamestar/GamePro – Best of Show nominee
    Gamers Pack – Choice of Pack Nominee
    Destructoid Best of Racing – nominee
    Vandal.net Best of Show – nominee
    IGN gamescoms 2012 people’s choice – nominee
    XGM Game of the Show – nominee
    XBG Games – Best 360 game nominee

    http://www.needforspeed.com/news/blog/most-wanted-racks-nominations-gamescom

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi bericht, Criterion is een erg goede publisher en ik koop het spel 100% zeker voor PS3 en Vita, kan niet wachten!

  15. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb mijn vertrouwen in de serie ook een beetje verloren, maar na het zien van de trailers, previews en het feit dat Criterion dit maakt… ik denk dat ik deze toch ga kopen hoor. Weet iemand al of er een split-screen is want dat is echt een dealbreaker voor me.

  16. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kijk juist uit naar deze game! Burnout vind ik nog steeds 1 van de beste race games ooit gemaakt en dat ze NFS met Burnout combineren lijkt mij juist zeer goed.

  17. 209 XP
    J-055's avatar

    Ik neem me zelfs een weekje vrij
    om vanaf de release van NFS weer
    eens lekker te kunen gamen zoals inde tijd van BP.

    http://www.youtube.com/watch?v=PPGisBRuZ2w

    I NEED THE SPEED πŸ˜›

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja klopt, het spel is echt insane! Ik denk dat dit een even grote release als Fifa 13 gaat worden.

  19. 209 XP
    J-055's avatar

    Nieuwe gamebeelden
    Eurogamer Expo 2012: Need for Speed: Most Wanted
    http://www.youtube.com/watch?v=oNOhWzx65jI
    skip naar 9 minuut 11 sec voor het begin van de presentatie

  20. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    http://www.gametrailers.com/full-episodes/mxrsd8/gt-tv-need-for-speed-most-wanted

    Deze week bij GTTV zijn ze op bezoek bij Criterion on Londen. Veel nieuwe beelden en voor een deel nieuwe informatie over NfS: Most Wanted, erg vet.

    En voor de Borderlands 2 fans die het kijken: Bij Hey Ash Watcha Playin (Batman stukje) is het meisje dat Batman speelt degene die Little Tina haar stem heeft ingesproken.

  21. 209 XP
    J-055's avatar

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vPaFxmnLaSw

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb de game gespeeld bij Firstlook, en vind hem gewoon lachen! De gameplay was simpel, en de kwaliteit ging ermee door.
    Het ziet er wel flitsend uit, en de politie is er ook weer zoals van ouds goed bij.

  23. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat klinkt niet erg positief, wordt het geen Burnout Paradise qua kwaliteit?
    Ik kan het me niet voorstellen dat deze game minder wordt, minstens een stuk beter.

  24. 209 XP
    J-055's avatar

    Heb de game gespeeld bij Firstlook, en vind hem gewoon lachen! De gameplay was simpel, en de kwaliteit ging ermee door.
    Het ziet er wel flitsend uit, en de politie is er ook weer zoals van ouds goed bij.

    Heb je alleen de SP gespeeld….

    Is het met BP te vergelijken?
    Is de speel feeling zoals bij BP?

  25. 209 XP
    J-055's avatar

    Ziet meer en meer uit als Burnout Paradise
    http://www.youtube.com/watch?v=5guNcA_p6UM&feature=player_embedded

  26. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ziet meer en meer uit als Burnout Paradise

    Ja, maar Burnout Paradise is nog steeds een geweldig en leuk spel om alleen of online te spelen. Ik verwacht dat ze kwa rijgedrag het wel iets realistischer aanpakken.. Hoe dan ook naar dit spel kijk ik echt uit!

  27. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb je alleen de SP gespeeld….

    Is het met BP te vergelijken?
    Is de speel feeling zoals bij BP?

    Ja, alleen de SP gespeeld met 1 auto, die Porsche.
    Nee, de game voelt heel anders aan, het is iets nieuws wat je niet vaak zult tegenkomen, het is echt supervet.
    Denk dat BP zwaarder aan zal voelen dan NFS. Het is iets wat je zelf zal moeten ontdekken :p

  28. 209 XP
    J-055's avatar

    Nog 10 dagen…….
    http://www.youtube.com/watch?v=tpZQmEVZkMI

    En er komtde laatste paar dagen
    wel nieuw beeldmateriaal online
    (deze is in het Frans)
    http://www.youtube.com/watch?v=d-0at6yreG0

    Ehmmm…Pools
    http://www.youtube.com/watch?v=T0gVyZ9ZySw

    http://www.youtube.com/watch?v=6P3wTsfzwUo&feature=endscreen&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=FylVG-ragsA&feature=relmfu

  29. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb zojuist m’n pre-order overgezet naar Wehkamp.nl. De Limited Edition kost daar slechts 50 euro!

  30. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb zojuist m’n pre-order overgezet naar Wehkamp.nl. De Limited Edition kost daar slechts 50 euro!

    Thanks voor de tip direct even gedaan! Zocht nog een plek om special edition de pre-orderen maar overal vind je alleen maar de normale editie.

  31. 209 XP
    J-055's avatar

    Welke wagen gaan jullie als eerste halen/zoeken ?

    Ik ga me de Marussia B2 halen
    http://www.nfsplanet.de/img/nfsmw2/screens/ingame/0038.jpg

  32. 227 XP
    MarcoM's avatar

    De game is echt geweldig op de ps3. Echt super mooie graphics en lekkere handling. Dalijk de Vita versie binnenhengelen. πŸ™‚

    De B2 heb ik al gevonden. Rap karretje.

  33. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb ‘m ook, echt een geweldig spel!! Combi van NFS en Burnout! πŸ˜€

  34. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lucky bastards, ik krijg ‘m morgen pas binnen. Moet ik Assassin’s Creed 3 maar spelen πŸ™

  35. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lucky bastards, ik krijg ‘m morgen pas binnen. Moet ik Assassin’s Creed 3 maar spelen πŸ™

    Och wat erg…….. xD

  36. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dit spel is echt fucking VET πŸ™‚ Heb hem vanmiddag ook nog gehaald nadat ik hem bij maat had gespeeld. Word kiezen deze week wat ik ga spelen πŸ™ WWE’13 of NFS Most Wanted πŸ˜›

  37. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik denk Most Wanted xD
    add mij ff op PSN, moet 5 vrienden hebben met deze game voor een trophie volgens mij πŸ˜‰

  38. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb de game ook binnen :). Ik zal jullie beide (Dutch-StYloZz ook) even toevoegen op PSN.

  39. 209 XP
    J-055's avatar

    Lucky bastards, ik krijg ‘m morgen pas binnen. Moet ik Assassin’s Creed 3 maar spelen πŸ™

    Ik had gisteren al NFS en AC3 al de dag ervoor.
    Maar NFS speelt lekker weg.

    Als er mensen zijn die bij mij een friend request doen
    maak er ff een berichtje erbij.
    Want die dat niet doen worden geblokkeerd.

  40. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Heb hem ook net gekocht, voor de Vita, ben normaal niet zon super racefan, maar ik hou van NFS. Hij is goed, heb nu al 3 auto’s eerste kwartiertje dat ik speel.

  41. 2457 XP
    peyj's avatar

    Geweldig spel! Nu nog alleen single player gedaan, zo eens naar multi:D

    —————————
    Gisteravond uitgebreid multiplayer gespeeld. Die uitgebouwde Porsche bij de Limited Edition is lekker snel! Al een paar events gewonnen :). Hopelijk dat ik binnenkort andere auto’s vrijspeel.
    http://img17.imageshack.us/img17/2715/statsuy.png

    Offline ondertussen aardig wat auto’s verzameld. Nadeel vind ik wel dat ik ondertussen zoveel auto’s heb dat ik zoveel races kan doen dat ik al een most wanted van de lijst mag neerhalen voordat ik alle upgrades heb. Ik heb denk ik nu met 6-7 auto’s echt veel geracet en ben alweer op de helft van de most wanted list.

    Mijn favo’s tot nu toe:
    Lamborghini Countach
    Nissan GT-R (R35) Egoist
    Audi R8 GT Spyder
    McLaren MP4-12C

    Maar ik heb nog heel wat auto’s niet geprobeerd..

  42. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Die Countach is echt een lekker scheurijzertje hΓ¨ πŸ˜‰

  43. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Geweldig spel! Nu nog alleen single player gedaan, zo eens naar multi:D

    —————————
    Gisteravond uitgebreid multiplayer gespeeld. Die uitgebouwde Porsche bij de Limited Edition is lekker snel! Al een paar events gewonnen :). Hopelijk dat ik binnenkort andere auto’s vrijspeel.
    http://img17.imageshack.us/img17/2715/statsuy.png

    Offline ondertussen aardig wat auto’s verzameld. Nadeel vind ik wel dat ik ondertussen zoveel auto’s heb dat ik zoveel races kan doen dat ik al een most wanted van de lijst mag neerhalen voordat ik alle upgrades heb. Ik heb denk ik nu met 6-7 auto’s echt veel geracet en ben alweer op de helft van de most wanted list.

    Mijn favo’s tot nu toe:
    Lamborghini Countach
    Nissan GT-R (R35) Egoist
    Audi R8 GT Spyder
    McLaren MP4-12C

    Maar ik heb nog heel wat auto’s niet geprobeerd..

    Gaat lekker met je speedpoints!
    Ik zat met hetzelfde probleem, ik mocht ook de nr. 10 neerhalen voordat ik één auto bijna compleet had. Mag het nu al bijna tegen nr. 9 opnemen en heb nogsteeds een auto vrij gespeeld.

    Wel echt een heerlijke racegame, als m’n tentamens over zijn even een dagje no lifen en ver komen in de singleplayer :D.

  44. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik sta nummer 7 op de lijst. xD

    De Nissan GT-R EGOIST is mijn favo auto tot nu toe. πŸ˜€

  45. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik sta nummer 7 op de lijst. xD

    De Nissan GT-R EGOIST is mijn favo auto tot nu toe. πŸ˜€

    Die is ook erg fijn! Alleen niet goed voor het driften.. Ik mag nr. 5 gaan neerhalen, maar eerst maar wat meer upgrades voor de McLaren vrij spelen.

    Mochten er nog mensen zijn die eens een potje online willen racen voeg me maar toe (wel even vermelden dat je van PSX bent)!

  46. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Die is ook erg fijn! Alleen niet goed voor het driften.. Ik mag nr. 5 gaan neerhalen, maar eerst maar wat meer upgrades voor de McLaren vrij spelen.

    Mochten er nog mensen zijn die eens een potje online willen racen voeg me maar toe (wel even vermelden dat je van PSX bent)!

    Die GT-R is juist goed met driften. Haha. xD

  47. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb je toegevoegd Peyj!

    Heb zojuist de laatste race van de Porsche 911 Carrera S afgerond. Die race dat je een gemiddelde snelheid van 193 km/u over 4 KM moet halen heeft me wel even wat moeite gekost. Op dat soort momenten moet je je auto even een beetje aanpassen voor extra snelheid, toen haalde ik de 200+ ineens :).

  48. 2457 XP
    peyj's avatar

    Die GT-R is juist goed met driften. Haha.

    Ik juist totaal niet :P. Haha, zie je maar weer dat ieder zn voorkeur heeft.

    Ik heb je toegevoegd Peyj!

    Top! Ik zal je vanavond accepteren. Kan ik ook minimaal 1 trophy halen als ik door een billboard rijd met jouw naam erop :P.

  49. 45 XP
    numvero's avatar

    heb ook die nieuwe need form speed

  50. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Ik heb je toegevoegd Peyj!

    Heb zojuist de laatste race van de Porsche 911 Carrera S afgerond. Die race dat je een gemiddelde snelheid van 193 km/u over 4 KM moet halen heeft me wel even wat moeite gekost. Op dat soort momenten moet je je auto even een beetje aanpassen voor extra snelheid, toen haalde ik de 200+ ineens :).

    Je kan ook eerst een tijd neerzetten en later met een andere auto een beter gemiddelde neerzetten

    Zo de Koenigsegg Agera R is binnen!

  51. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb vandaag ook de nr 1 verslagen. Hoewel ik toch bij de Veyron blijf rijden. Super snel en ideaal voor het neerhalen. Level 29 alweer ondertussen :). Alleen had ik vandaag herhaaldelijk last dat de melding “geen verbinding met autolog servers”. Vervelende was dat ik 3x online er uit ben geschopt daardoor.. Iedere keer in het laatste event en zelfs een keer dat ik nr 1 van dat potje was.. Ik hoop niet dat probleem blijft..

  52. 209 XP
    J-055's avatar

    Most wanted cars shutdown 7/10
    Cars driven 38/41
    Jack spots found 112/123
    Billboards smashed 156/156
    Speed cameras triggerd 66/66
    Security gates smashed 134/135

    Alleen rot dat Autolog iedere keer disconnect. Niet echt stabiel…… of hoort dat zo?

  53. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hier helaas hetzelfde probleem. Dat is ook het enige nadeel, ik heb me lang niet zo met een game vermaakt als nu met NfS: MW.

  54. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik zie dat ik gelukkig niet als enige last heeft van die autolog connectieproblemen. xD

  55. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Idd kut autolog! Wel lekker geknald hoor Vinnie!

  56. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja was machtig man! Wat een sicke drift deed je op die twee ronde banen, volgens mij vanaf het begin non stop?

  57. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hebben jullie alle uitbreidingen al vrijgespeeld op je wagens? Ik kon vooral marsupilami niet bijhouden xD

  58. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    @Vinnie: die was van begin tot het einde! πŸ˜›
    @Wouter: De meeste heb ik al wel, maar ik rij meestal met circuit banden, verbranding, verstevigd chassis, aero pakket en korte versnellingen en die haal ik dan ook wel pro op sommige wagens. Volgens mij is het ook een troffee om alles te unlocken bij alle wagens dus ik zal ze toch wel allemaal moeten gaan doen. Best veel werk, dus ga mu nu een beetje bezig houden met online om daar op hoogste rank te komen en alle wagens te unlocken. Ben daar nu rank 30. πŸ˜›

    Gevonden ruilplekken: 75/13
    Geraakt billboards: 78/156
    Geactiveerde flitspalen: 65/66 :@
    Geraakte beveiligingspoorten: 85/135
    Totale voortgang: 72%

  59. 209 XP
    J-055's avatar

    Je hoeft maar bij 1 auto alles in Pro te hebben om de trofee te halen.
    En hiervan hoef ik er ook nog maar 1 upgrade… dan heb ik die ook.

    Wel is er een trofee waar je met alle wagens op de eerste plaats moet eindigen
    Dat ben ik nu aan het doen in alfabetische volgorde (Ford)

    En nog maar 1 SECURITY GATE………

  60. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ge eerst alle ruilplekken zoeken, daarna billboards en beveiliginspoorten. Alle flitspalen al gevonden, most wanted verslagen. Ben nu bezig met de Ford Raptor, heeft toch wel wat met zo’n lompe pick-up door een road block scheuren. Zeer verslavend spel!

  61. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wie vindt het een vet plan om binnenkort een avond met 6 tot 8 man van PSX te gaan racen? Moeten we even proberen een avond te kiezen waar er zoveel mogelijk kunnen spelen.

  62. 2457 XP
    peyj's avatar

    Goed idee! Ik kan alleen woensdagen nooit. Hoop alleen wel dat het autolog wat stabieler is.

  63. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Strak plan! Vrijdag en zaterdag avond kan ik niet want je mag helaas niet rijden met alcohol op achter het stuur

  64. 209 XP
    J-055's avatar

    Wie vindt het een vet plan om binnenkort een avond met 6 tot 8 man van PSX te gaan racen? Moeten we even proberen een avond te kiezen waar er zoveel mogelijk kunnen spelen.

    Komend weekend is oke

    UPDATE:
    Most wanted cars shutdown 10/10 πŸ˜€
    Cars driven 41/41 πŸ˜€
    Jack spots found 123/123 πŸ˜€
    Billboards smashed 156/156 πŸ˜€
    Speed cameras triggerd 66/66 πŸ˜€
    Security gates smashed 134/135 πŸ™
    alleen die ene gate is verdomd lastig te vinden

  65. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gisteravond alles pro gehaald voor de Veyron:D. Nu probeer ik alle races te winnen en ondertussen wat billboards en security gates te vinden. Platinum is zeker te halen voor dit spel!

    Alleen gisteren liep ik toch tegen een paar bugs/glitches aan.
    – Soms laad het spel niet snel genoeg mee (je ziet dan ook gewoon een leeg scherm met alleen je auto) en dan stopt die een paar seconden tot dat alles geladen is en kan je weer verder (erg irritant..). Alleen gisteravond ging ik zo snel dat ik mn auto naar beneden stortte “de grote leegte” in.
    – Ik wissel even van auto en direct ben ik 100.000 sp kwijt.. Had ik eergisteren ook, ze komen later ook terug.. Maar toch raar dat het alleen verdwijnt na het wisselen van een auto. De vorige keer had ik de nr 2 al verslagen, toen daalde mn sp dus en kon stond er weer bij “nieuwe most wanted beschikbaar”. Grappige was ik kon wel in die auto rijden, maar niet vanaf een ruilplek.

    Geweldig spel! Alleen soms een beetje bonkers :P.

    Ik zal vanavond wel even een iedereen van PSX toevoegen (direct weer een trophy erbij :P).

  66. 209 XP
    J-055's avatar

    Eindelijk…. de laatste gate is gevonden.

    Als ik nu nog de laatse 5 trofeΓ«n haal

    1. Social Climber
    2. Nothing Personal
    3. Mix Master
    4 The Modfather
    5. Seconds is Nothing (SP) Maar dat duurt nog wel een tijdje

    dan is de 7de de NFS Platinum trofee

  67. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben nu bezig om alle races te winnen. Maar wat zijn die Atom en BAC bagger auto’s! De meeste races win ik vrij makkelijk, maar achtervolging en gem. snelheid races zijn met deze auto’s bijna niet te doen..

    Ondertussen voor online races de Veyron vrijgespeeld :D. Zijn er nog steeds mensen die een keer op een avond/middag willen racen?

    —————————————————–
    Ondertussen weer wat Trophies binnen! Moet alleen nog de bill boards, crash gates en multiplayer throphies halen.

    Second to Nothing (Tweede Plaats is niet goed genoeg) is makkelijker te halen dan je denkt. Misschien dat sommigen dit ook al weten hoor, maar voor diegene die dat nog niet weten: Het gaat er niet om dat je met alle auto’s alle races wint. Alleen dat je de races/events wint. Voorbeeld: Power Struggle is een race voor zowel de SRT Viper GTS als de SRT Challenger. Verschil is dat die voor de Viper medium is en voor de Challenger hard. Nu kan je natuurlijk beide de race doen, maar zolang je maar met 1 van de auto’s dat event hebt gedaan hoef je die niet nogmaals te doen!
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=397544
    Hier het complete overzicht van alle races van alle auto’s (helaas wel van een 360 forum :P).

    Nog een nieuwtje: Ik heb het spel bij Wehkamp besteld en kreeg een mail met een download code voor special DLC voor de Caterham Superlight R500 in exclusief Satin Black-ontwerp aangepast voor perfecte handeling.

  68. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Iemand die zin heeft om vanavond een potje te racen met mij? PM me je nummer (WhatsApp), of stuur een berichtje aan TheMick1 (PSN). Ik zal vanaf een uur of 7/8 online zijn.

  69. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik wil dit spel ooit nog is aan gaan schaffen, maar raden jullie de ps3 of de vita versie aan ? Misschien is het beter als je hem op de vita koopt omdat je daarop niet zo heel veel keuze uit games hebt.

  70. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik wil dit spel ooit nog is aan gaan schaffen, maar raden jullie de ps3 of de vita versie aan ? Misschien is het beter als je hem op de vita koopt omdat je daarop niet zo heel veel keuze uit games hebt.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13019-Most-Wanted-Welk-platform

    Het grote nadeel van de PS Vita is minder verkeer en politie. Volgens de reviews wel echt een goede game.

  71. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Nou….
    http://i45.tinypic.com/207aoi0.png

  72. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik wil dit spel ooit nog is aan gaan schaffen, maar raden jullie de ps3 of de vita versie aan ? Misschien is het beter als je hem op de vita koopt omdat je daarop niet zo heel veel keuze uit games hebt.

    Ik zou wachten tot ie in de budgetbak ligt, ik kijk steeds of ik hem kan verkopen juist.

    @fouadtjuhmaster……gezegT??? Met een t???

  73. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ja ik wacht sowieso even totdat die goedkoper is, want ik wil nog best wel veel games haha

  74. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik zou wachten tot ie in de budgetbak ligt, ik kijk steeds of ik hem kan verkopen juist.

    @fouadtjuhmaster……gezegT??? Met een t???

    grammar nazi