Forum

Topic: Resistance: Burning Skies – Final Boss

Anoniem's avatar

Velen van jullie hebben vast al getwijfeld om de PS Vita door het raam te gooien na het voor de zoveelste keer gedood te worden door de allerlaatste boss van Resistance: Burning Skies.

Deze eindbaas is verschrikkelijk irritant, dus als je geen doorzetter bent zal je falen in de single player. In dit bericht zal je echter lezen hoe je zonder al te veel moeite het allerlaatste monster in het spel moet doden. Noem het cheaten, maar geloof me, zonder deze tactiek is de kans op slagen miniem.

Als je de ruimte binnenkomt, sprint en haal de ammo op. Daarna sprint je gelijk terug naar de achterste muur, ver van de boss. Zo zal zijn adem en verwoestende klap geen effect hebben. Probeer met de mauler de rode “lampen” op zijn lichaam te mollen. Soms zal je even moeten wachten bij de derde “lamp” tot je de mogelijkheid tot raken hebt, maar het is altijd beter dan gedood worden door zijn klap en je PS Vita uit het raam te gooien.

Na de drie bommen (lampen) begint het tweede deel van de strijd, dus juich niet te vroeg want we zijn er nog niet. Als je in dit deel faalt, zul je de hele strijd overnieuw moeten beginnen want er zijn geen checkpoints. GELIJK als je de kans hebt grijp je je mauler en knal de laatste drie bommen. Als je niet in een keer raak schiet, zal je gelijk gedood worden dus schiet uiterst gericht.

Na wat proberen, en tot het uiterste te ragen, moet het lukken.

Veel succes!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je kan ook een niveau omlaag gaan, kost je toch geen trophy xD

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Klopt, maar zelfs op casual is het nog knap lastig!

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Je kan ook een niveau omlaag gaan, kost je toch geen trophy xD

    Dat is waar, maar zelfs op casual is het nog knap lastig.

  4. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    LOL als ik een vita had zou ik dit spel niet kopen, als im het zat ben ragequit ik een spel voor eeuwig

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    LOL als ik een vita had zou ik dit spel niet kopen, als im het zat ben ragequit ik een spel voor eeuwig

    Niks voor jou dus, dit spel is werkelijk ENORM ragewekkend.

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=zFYJkeuKbEg

    Dit filmpje geeft hoop, hier zie je dat het eigenlijk makkelijker is dan het lijkt. Laat even weten als je het spel uitgespeeld hebt en/of platinum hebt!

  7. 802 XP
    phinal's avatar

    je moet gwn met je mauler heen en weer lopen en op zijn zwake punten spammen tot hij sterft
    maar hou je munitie goed in de gaten want Als mauler geen munitie meer heeft stap dan over op auger

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb na een weekje multiplayer en level 6 uitstellen, de boss verslagen. Hij was totaal niet moeilijk, first-try gedood. Zoals ik al zei, gewoon ammo halen en helemaal naar achter. Zo kan hij je niks maken en kun je gewoon heel rustig, zonder haast de bommen op zijn lichaam laten ontploffen. Geen spanning of niks, gewoon rustig beetje knallen met je mauler.

  9. 505 XP
    DarkQ's avatar

    netjes gedaan ik ook platium gehaaldt maar hoe zit het eigelijk met samen spelen je hebt geen party of zo dat is wel jammer