Forum

Topic: Wat vraagjes PSN

Anoniem's avatar

hey jongens.

Sta op het punt een PS3 van mn vriend over te nemen die geen discs meer leest (voor een heel aantrekkelijke prijs 😉 ) omdat hij een nieuwe heeft gekocht om zijn games te spelen.

Nu was mijn vraag, want dat is verder voor mij geen probleem, kan ik dan niet gewoon zonder discs spelen en spellen op PSN kopen en spelen?

Bijkomend bij die vraag is dus de vraag, komen de meeste spellen (grotere releases) ook uit op PSN?

Laatste vraagje is dan nog, is het mogeiljk om met mijn PSN account van mijn Vita in te loggen op die PS3? of moet ik dan weer een nieuw account maken en daar nieuw tegoed op zetten?

Alvast bedankt,

Tim

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Alleen het laatste weet ik direct te beantwoorden: Ja, je Vita account kan op je PS3 gebruikt worden.
    Ook moet je rekening houden met de harde schijf, als je echt veel games op wilt zetten.
    Anders kom je in dezelfde problemen, als ik het op de Vita heb. (●ω●)

  2. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Alleen het laatste weet ik direct te beantwoorden: Ja, je Vita account kan op je PS3 gebruikt worden.
    Ook moet je rekening houden met de harde schijf, als je echt veel games op wilt zetten.
    Anders kom je in dezelfde problemen, als ik het op de Vita heb. (●ω●)

    Thanks,

    Ja had ik al in mn achterhoofd gehouden, Thanks!

    Nu zou antwoord op m’n andere vraagjes nog handig zijn, en dan kan ik hem overnemen.

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Laatste tijd zie je dat nieuwe releases ook in de PS store komen. Eerst was het zo dat ze later pas kwamen. Maar ik durf niet te zeggen of alle grote titels gelijk in de PS store komen. En het zal dan niet zo zijn dat ze gelijk op de dag van de release in de store komen, want de store wordt maar 1x per week geupdate.

    En qua geheugen kun je nog altijd een HDD kopen en die aansluiten op de PS3.. eentje van 1TB ofzo.

  4. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Dus hij wil games kopen voor 70 euro O.o ! Succes :3

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    plaats gewoon een andere blu ray lezer. is gemakkelijk zelf te doen hoor en al helemaal niet zo duur

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Nu valt ook Assassin’s Creed III ook al te pre-orderen, veel grote games zijn dus te downloaden/kopen in de PlayStation Store.

    Spellen zijn gemakkelijk te kopen en downloaden in de PlayStation Store.

    Ik heb éen PSN account, welke ik gebruik op mijn PS Vita én op mijn PS3 dus dat is ook geen probleem.

    Zoals Jonas zegt, een nieuwe Blu Ray lezer plaatsen is inderdaad relatief goedkoop, en eventueel kan je het ook nog laten doen.

    plaats gewoon een andere blu ray lezer. is gemakkelijk zelf te doen hoor en al helemaal niet zo duur

  7. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Opgelost, zelf de drive gefixt 😉 nieuwe ps3 voor 30 euro 🙂